اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259564765

مدیر جدید روابط‌عمومی «سمت»، منصوب شد

کد: 13960607259564765

https://goo.gl/B3J4td

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، طی حکمی جواد ایرجی را به سِمَت مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب کرد.

مدیر جدید روابط‌عمومی «سمت»، منصوب شد
جواد ایرجی مدیر روابط عمومی سمت

جواد ایرجی که پیش از این رئیس مرکز نشر الکترونیک سمت (سمتا) بود، طی حکم دکتر احمد احمدی و با حفظ سِمَت، مسئولیت روابط‌عمومی این سازمان را نیز عهده‌دار شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، جواد ایرجی که پیش از این رئیس مرکز نشر الکترونیک سمت (سمتا) بود، طی حکم دکتر احمد احمدی و با حفظ سِمَت، مسئولیت روابط‌عمومی این سازمان را نیز عهده‌دار شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به شایستگی و تجارب ارزنده و توانایی‌های علمی و فنی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان «سمت» منصوب می‌شوید. انتظار دارم با همکاری سایر معاونت‌ها و واحدهای سازمان، تمام توان خود را در جهت آگاهی‌رسانی از کارهای «سمت» به استادان، دانشجویان و همه مراکز آموزشی و پژوهشی داخل و خارج کشور به کار ببندید و جهشی فراگیر در این زمینه پدید آورید».

گفتنی است پیش از این سیمین هاشمی، از سال 93 و به مدت سه سال، مدیریت روابط عمومی «سمت» را بر عهده داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب