اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262395013

به همت شرکت پردازش هوشمند ترگمان و در۲۰ مهرماه

«کارگاه آموزش عملی کار با الگوریتم‌های یادگیری عمیق» برگزار می‌شود

کد: 13960705262395013

https://goo.gl/J1Bgan

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارتقای سطح دانش و کمک به محققین و دانشجویان علاقمند به هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین کارگاه آموزش عملی کار با الگوریتم‌های یادگیری عمیق در تاریخ ۲۰ مهرماه در محل شرکت پردازش هوشمند ترگمان برگزار می‌شود.

شرکت پردازش هوشمند ترگمان، اولین شرکت ایرانی است که توانسته‌ یک سیستم ترجمه‌ماشینی برپایه الگوریتم‌های یادگیری عمیق را عملیاتی نماید و تمایل دارد دانش حاصل از این کار را در اختیار عموم بگذارد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت پردازش هوشمند ترگمان، «کارگاه آموزش عملی کار با الگوریتم‌های یادگیری عمیق» با حضور عموم علاقمندان به هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین در تاریخ ۲۰ مهرماه به میزبانی این شرکت برگزار می‌شود.

سید محمد محمدزاده قائم‌مقام مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت پردازش هوشمند ترگمان هدف از برگزاری این دوره را کمک به جامعه دانشجویی بالاخص دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیان داشت و گفت: بهره‌گیری از یادگیری عمیق در تمامی فنون به یک ضرورت بدل شده و استفاده از این روش یادگیری ماشین رفته‌رفته جایگزین تمامی روش‌های کلاسیک خواهد شد. از این رو در این دوره در تلاشیم تا علاقمندان را به صورت عملی با این روش و ابزارهای آن آشنا کنیم تا زمینه ارتقای سطح دانش و تحقیقات را فراهم آوریم. 

محمدزاده درباره زمینه‌ها و دلایل برگزاری این دوره آموزشی افزود: یادگیری عمیق هنوز روشی نوپا است که به دلیل تفاوت‌هایی که با روش‌های کلاسیک دارد هنوز به خوبی مورد تبیین و استفاده قرار نگرفته‌اند. شرکت پردازش هوشمند ترگمان به عنوان اولین شرکت ایرانی که توانسته‌است یک سیستم عملیاتی و نیمه صنعتی ترجمه‌ماشینی مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری عمیق (سامانه ترجمه‌ماشینی ترگمان) را راه اندازی نماید و تمایل دارد تا دانش حاصل از این کار را در اختیار عموم علاقمندان بگذارد. 

وی مدرسان دوره آموزشی کارگاه آموزش عملی کار با الگوریتم‌های یادگیری عمیق را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: دکتر بهروز ودادیان و مهندس فاطمه آزادی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان بوده و تجربیات عملی خود در زمینه کار با الگوریتم‌های یادگیری عمیق را در اختیار شرکت‌کنندگان در این دوره قرار دهند. 

شایان ذکر است این دوره یک‌روزه دو قالب دو کلاس عمومی و تخصصی در صبح و بعد از ظهر پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره عمومی این کارگاه به آدرس https://evnd.co/DrBWL و برای شرکت در دوره تخصصی به آدرس https://evnd.co/0SB1K مراجعه نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترگمان

شرکت پردازش هوشمند ترگمان متولی توسعه و ارتقای سامانه ترجمه ماشینی بومی ترگمان به عنوان اولین و تنها سرویس ترجمه ماشینی دوطرفه انگلیسی - فارسی ایرانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش