اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262716590

رونمایی از مارکت جدید فرشمی

نخستین فروشگاه هوشمند وردپرس توسط گروه فرشمی رونمایی شد

کد: 13960710262716590

https://goo.gl/CuZveq

، تهران , (اخبار رسمی): گروه فرشمی نت‌ورک که پیش از این در زمینه خدمات وب، سرویس‌هایی از جمله فروشگاه آنلاین فرشمی را عرضه کرده‌ بود، همزمان با ارایه نسخه جدید قالب فروشگاه در آدرس جدید market.frashmi.net از نخستین مارکت هوشمند وردپرس رونمایی کرد

نخستین فروشگاه هوشمند وردپرس توسط گروه فرشمی رونمایی شد
نخستین فروشگاه هوشمند وردپرس توسط گروه فرشمی رونمایی شد

خدمات فرشمی نت‌ورک، لذت وبمستری وردپرس را دو چندان کرده و میزان فروش، رتبه و جایگاه برند را به طرز محسوسی برای کسب و کارهای مختلف افزایش خواهد داد. 

اگر از فعالان حوزه وب و یا از زمره علاقه‌مندان به سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس باشید احتمالا گذرتان به فروشگاه اینترنتی فرشمی افتاده و یا احتمالا از آن خرید کرده‌اید. گروه فرشمی نت‌ورک، موسس و توسعه دهنده این فروشگاه، که دارای سابقه‌ای چندساله در حوزه وردپرس است اکنون قالب جدید این مارکت را در آدرس جدید ارایه کرده که به نوعی تحولی در سیستم‌های فروشگاهی وردپرس به حساب می‌آید.

این مارکت با زیرعنوان نخستین فروشگاه هوشمند وردپرس، با روش‌هایی نوین به سراغ طرفداران این CMS محبوب رفته و خدمات خود را ارایه می‌دهد. بنا بر گفته‌های مدیر مجموعه، با توجه به راهکارهایی که در این مارکت جدید ارایه شده هر مشتری با اولین خرید تبدیل به همراه همیشگی فرشمی شده و سورپرایزهای ویژه‌ای از طرف مجموعه دریافت خواهد نمود. وی در ادامه دلیل اطلاق صفت هوشمند به این مارکت را وجود الگوریتم‌هایی دانست که سلایق و علایق کاربران را تشخیص داده و در مسیر کسب و کارشان، آن‌ها را یاری خواهند کرد. 

آکادمی آموزشی فرشمی و ارایه خدمات مربوط به سئو و امنیت وب، از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه به کاربران ارایه می‌گردد و بسیاری از این خدمات به صورت رایگان و یا تنها به واسطه یک خرید به کاربران ارایه شده و بنا بر نیاز آن‌ها راهنمایی‌های لازم را از طرق مختلف از جمله ایمیل، فایل‌های pdf، شبکه‌های اجتماعی، پنل کاربری و سامانه پشتیبانی دریافت خواهند کرد. 

این مجموعه با ارایه مارکت جدید مدعی شده، خدمات فرشمی نت‌ورک، لذت وبمستری وردپرس را دو چندان کرده و میزان فروش، رتبه و جایگاه برند را به طرز محسوسی برای کسب و کارهای مختلف افزایش خواهد داد. اگر شما هم از فعالان حوزه وب و دارای کسب و کاری مرتبط هستید می‌توانید به این مارکت هوشمند از طریق لینک زیر وارد شوید:

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی تمز

فرشمی نتورک ارایه دهنده خدمات طراحی سایت برای کسب و کارها، مراکز فرهنگی و هنری، شخصیت ها و عرضه کننده برتر منابع طراحی سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.فرشمی با شعار "خلق وب برای همه"، به ارائه خدمات و منابع طراحی سایت برای افراد با هر نوع تخصص و شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و کسب و کارها با هر موضوع فعالیت، به طور اختصاصی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]