اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960801265307766

دعوت از مشاغل عروسی در سایت راهنمای عروسی «عروس کو»

شرکت در رتبه‌بندی برندهای برتر عروسی کشور

کد: 13960801265307766

https://goo.gl/gdio8P

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت عروسکو به عنوان مرجع برترین برندهای عروسی در کشور، از کلیه‌ی صاحبان مشاغل عروسی دعوت می‌کند تا در پربازدیدترین سایت تخصصی عروس ثبت نام کنند.

شرکت در رتبه بندی برندهای برتر عروسی کشور
نشان اصلی صفحات وب سایت راهنمای عروسی، عروس کو

این سایت با توجه به رویکرد خود مرجعی برای بهترین و برترین برندهای عروسی است و دقیقا این همان چیزی است که کاربران و مشتریان به دنبال آن هستند.

صاحبان کسب و کارهای عروسی می‌توانند بعد از ثبت نام در سایت عروسکو، نسبت به تکمیل فرآیند عضویت خود از طریق فرم خرید اشتراک اقدام کند.
مشترکین عروسکو علاوه بر شرکت در رتبه بندی کشوری، از امتیاز درج تبلیغات در سایت نیز برخوردار خواهند شد. تعرفه و هزینه‌های تبلیغات در وب سایت بزرگ عروسکو کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است.


به واسطه‌ی خرید اشتراک در عروسکو یک تیکت از کسب و کار شما در لیست بهترین‌های شهرتان اضافه می‌‌شود که متصل به  صفحه‌ی ثبت امتیاز و صفحه‌ی اختصاصی کسب و کار شما خواهد شد. در صفحه‌ی اختصاصی کسب و کارتان هر نوع محتوا و تبلیغات را می‌توانید درج کنید.

مشاغل دیگر که نیازی به درج آگهی ندارند، می‌توانند از طریق ارسال فرم ثبت کسب و کار به صورت رایگان در رتبه بندی‌های ماهانه شرکت داده شوند، تنها این نکته حائز اهمیت است که در صورت نام نویسی در فرم رایگان ثبت کسب و کار تبلیغاتی از برند تجاری شما در سایت عروسکو منتشر می‌شود و فقط امتیازات ارسالی کاربران از طرق گوناگون، برای کسب و کارتان محاسبه و جمع آوری خواهد شد.

مزایای درج تبلیغات در وب سایت عروسکو:

  • وب سایت عروسکو دارای رابط کاربری جذاب و مدرن است که کاربران در گشت و گذار‌های خود دچار خستگی نخواهند شد.
  • وب سایت عروسکو کاملا ساده و سازگار با نیاز کاربران طراحی گردیده و باعث سردرگمی‌ بازدید کننده نیست.
  • بستر ارتباطی در این سایت بسیار راحت بوده و از طرق مختلفی امکان اظهار نظر و یا ارتباط مستقیم با ما وجود دارد.
  • موضوع رتبه بندی در این سایت برای کاربران جذابیت‌ فراوانی دارد و باعث شده تا بسیاری به طور مستمر وضعیت جداول را رصد کنند. این موضوع باعث بازده بیشتر تبلیغاتی حتی برای مشاغلی که نامشان در جداول نیامده نیز شده است.
  • این سایت با توجه به رویکرد خود، مرجعی برای بهترین و برترین برندهای عروسی است و دقیقا این همان چیزی است که کاربران و مشتریان به دنبال آن هستند.
  • سایت عروسکو از بروزترین تکنیک‌های تبلیغاتی استفاده می‌‌کند و می‌تواند به سرعت نام تجاری شما را به هر واسطه‌ای در نتایج اول موتور‌های سرچ بیاورد که این تبلیغات انحصاری بسیار بهتر است تا استفاده از تبلیغات دسته جمعی...
  • با خرید اشتراک‌های تبلیغاتی علاوه بر مزایای گوناگونی که برایتان شرح داده شد، تکنیک‌های دیگری که قابل ذکر نیست در معرفی کسب و کار شما به کار می‌روند که تنها تجربه‌ی آن می‌تواند برایتان لذت بخش باشد.
  • با وجود اینکه فعالیت سایت عروسکو به تازگی آغاز شده است، مفتخریم  که در این مدت کم توانسته‌ایم نمونه‌های بی‌شماری را برای مدل برندسازی خود در سطح کشور معرفی کنیم که به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند و این موضوع، ما را به پرچمدار برندسازی در کشور تبدیل کرده است.
  • وب سایت عروسکو، اولین سایت تخصصی عروس در ایران است که تمامی‌ مجوز‌های لازم را جهت جلب بیشتر اعتماد ملی کسب کرده و دارای نشان و نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت است که این خود دال بر اعتماد بیشتر مردمی‌ و حتی بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار به این سایت وارد می‌شوند، خواهد بود. همچنین عروسکو در سطوح بین المللی نیز دارای اعتبارات کافی و پروتکل امن رمزنگاری گوگل است.

این سایت علاوه بر مزایای گفته شده؛ در واقع کمپینی گسترده در رده‌های گوناگون تبلیغاتی در سطح کشور است، و با استفاده از متدهای پیشرفته و بهره‌گیری صحیح از هوش مصنوعی اقدام به انتشار و افزایش بازدهی تبلیغات شما در مقابل مشتریان هدف خود می‌کند.

این سایت به واسطه‌ی داشتن درگاه امن بانکی، اعتبار پرداخت‌های شما را دو چندان می‌کند و قیمت‌ها و تعرفه‌های مصوب درج تبلیغات را برای همه و با نرخ‌های حداقلی به نمایش در می‌آورد و صداقت و روشنی در بیان تعرفه‌ها مهر تائیدی بر این مدعا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهنمای عروسی عروسکو

عروسـکو وب سایت بزرگ راهنمای عروسی، مرجع رتبه بندی برندهای عروسی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]