اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970420304465345

واوک برگزار می‌کند:

مسابقه کتابخوانی «علم بهتر است یا ثروت؟»

کد: 13970420304465345

https://goo.gl/i38Vj4

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی واوک با هدف آشناسازی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم تجاری‌سازی، ثروت، علم، فناوری و… مسابقه کتابخوانی علم بهتر است یا ثروت را برای دانش‌آموزان سنین ۱۰ الی ۱۵ سال برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی «علم بهتر است یا ثروت؟»
مسابقه کتابخوانی «علم بهتر است یا ثروت؟»

دانش‌آموزان امروز، به‌عنوان دانشجویان، پژوهشگران و کارآفرینان فردا، باید بیاموزند که اگر قصد دارند از راه تحصیل علم، برای جامعه‌شان مفید باشند، باید به «علم ثروت‌آفرین» بیاندیشند

چند سالی است که موضوع تجاری‌سازی یافته‌های علمی، بیش‌ازپیش موردتوجه مدیران و سیاست‌گذاران قرار گرفته است. شکی نیست که حاصل پژوهش‌ها و مطالعات دانشگاهیان باید کاربردی شود تا بتوان به کمک آن گره‌ای از مشکلات صنعت و کشاورزی گشود و سطح سلامت و رفاه را در جامعه افزایش داد. در این میان آنچه مهم است، اصلاح طرز تفکر نادرستی است که برای سال‌های متمادی در قالب پرسش «علم بهتر است یا ثروت؟» به دانش‌آموزان القا شده است.

دانش‌آموزان امروز، به‌عنوان دانشجویان، پژوهشگران و کارآفرینان فردا، باید بیاموزند که نه‌ تنها مجبور به انتخاب میان «علم» و «ثروت» نیستند، بلکه اگر قصد دارند از راه تحصیل علم، برای جامعه‌شان مفید باشند، باید به «علم ثروت‌آفرین» بیاندیشند.

فروشگاه اینترنتی واوک با هدف آشناسازی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم تجاری‌سازی، ثروت، علم، فناوری و… مسابقه کتابخوانی علم بهتر است یا ثروت را برای دانش‌آموزان سنین ۱۰ الی ۱۵ سال برگزار می‌کند.

دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هر دو!»  با مراجعه به صفحه اینترنتی مسابقه، به ۱۰ سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند.

در کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هردو» تلاش شده تا با زبانی ساده و با بهره‌گیری از جذابیت‌های تصویری، مفاهیم مهم در زمینه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، برای دانش‌آموز ایرانی بیان شود.

مسابقه کتابخوانی «علم بهتر است یا ثروت؟» از ۲۰ تیرماه آغاز شده است. دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند تا پایان تابستان (ساعت ۲۴ روز شنبه، ۳۱ شهریور ۹۷) به این صفحه مراجعه کنند.

کتاب «علم بهتر است یا ثروت؟ با فناوری هر دو!» از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب واوک در دسترس قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی واوک

ما در «واوک» به دنبال فراهم کردن بستری هستیم تا علاقمندان به حوزه کتاب بتوانند خریدی ایده‌آل را تجربه کنند و برای تحقق این هدف تلاش کرده‌ایم تا همه عوامل موثر از جمله معرفی تخصصی و طبقه‌بندی مناسب محصولات، ابزارهای فنی تسهیل‌کننده خرید اینترنتی، سیستم پردازش کالای کارآمد، امکان پرداخت آن‌لاین و ارسال با شیو‌ه‌های مطمئن و سریع را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان