اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970719321317351

به راحتی و فقط با نصب یک مرورگر بیت کوین استخراج کنید

استخراج بیت کوین، آسان و راحت

کد: 13970719321317351

https://goo.gl/F37ndv

، طبس , (اخبار رسمی): استخراج یا Mining محبوب‌ترین روش کسب بیت کوین است که تاکنون جهت استخراج آن نیاز به دستگاه‌های خیلی پیشرفته و سنگین و همچنین حجم بالای اینترنت نیاز بوده است. اما امروزه به لطف فناوری‌های جدید، به راحتی می‌توان با عضویت در یک سایت و نصب یک مرورگر جدید بیت کوین استخراج کرد.

استخراج بیت کوین، آسان و راحت
استخراج بیت کوین، آسان و راحت

امروزه روش‌های زیادی برای کسب درآمدهای دیجیتالی ایجاد شده است. یکی از روش‌های کسب درآمد در این حوزه، تجارت با ارزهای دیجیتال است. این ارزها عموما وابسته به شخص و یا نهاد خاصی نیست و قابلیت معامله در تمام جهان را دارد.

یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال و ارزشمندترین آنها بیت کوین (Bitcoin) است. قیمت هر بیت کوین در زمان انتشار این نوشته ۶۱۹۰ دلار است. طبیعتا اگر بخواهید سرمایه خود را تبدیل به بیت کوین کنید باید ریسک بسیار بالای آن را بپذیرید.

اما راه‌های دیگری وجود دارد که بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای می‌توان به راحتی بیت کوین به دست آورد و بدون هیچ ریسکی کسب درآمد کرد. استخراج یا Mining محبوب‌ترین روش کسب بیت کوین است که تاکنون جهت استخراج آن نیاز به دستگاه‌های خیلی پیشرفته و سنگین و همچنین حجم بالای اینترنت نیاز بوده است. اما امروزه به لطف فناوری‌های جدید، به راحتی می‌توان با عضویت در یک سایت و نصب یک مرورگر جدید بیت کوین استخراج کرد. در ادامه آموزش نصب مرورگر و راه اندازی آن ارائه خواهد شد.

بعد از دانلود و نصب مروگر اکانت فعال می‌شود و به محض باز کردن این مرورگر فعالیت استخراج، با توجه به ظرفیت سیستم انجام می‌شود.

برای ساخت حساب کاربری و ذخیره بیت کوین‌ها لازم است از طریق اکانت یکی از شبکه‌های اجتماعی خود مانند گوگل، فیس بوک و … به این مرورگر متصل شوید.

در اینجا کار با این مرورگر تمام شد و از این به بعد هنگام متصل بودن رایانه به اینترنت و استفاده از این مرورگر به جای مرورگرهای قدیمی به راحتی و به صورت اتوماتیک در حال استخراج بیت کوین خواهید بود.

علاقه‌مندان برای مشاهده آموزش کامل و گام به گام استخراج بیت کوین با مرورگر می‌توانند به سایت فاپول مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار