اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980808417317351

فیلتر تابلوخوانی برای سایت tsetmc منتشر شد

فیلتر تابلو خوانی بورس؛ محصول جدید فاپول برای بازار سرمایه

کد: 13980808417317351

http://bit.ly/2C3uV8d

، طبس , (اخبار رسمی): با این فیلتر تمامی اطلاعاتی که برای محاسبه نیاز به صرف وقت زیاد، محاسبات دستی و پیگیری‌های مکرر دارد، با یک کلیک در اختیار افراد خواهد بود.

فیلتر تابلو خوانی بورس ؛ محصول جدید فاپول برای بازار سرمایه
فیلتر تابلو خوانی بورس؛ محصول جدید فاپول برای بازار سرمایه

اطلاعاتی که این فیلتر ارائه می‌کند، شامل:

محاسبه دقیق و نمایش خودکار قدرت خریدار به فروشنده برای تمامی سهام بورس و فرابورس در یک صفحه با قابلیت مرتب کردن نمادها بر اساس پارامترهای مختلف

محاسبه دقیق و نمایش خودکار نسبت حجم معاملاتی روز جاری تمامی سهام بورس و فرابورس به حجم میانگین ده روز گذشته. با این قابلیت به راحتی می‌توان نسبت حجمی سهام را مشاهده و حجم‌های مشکوک را به راحتی پیدا کرد.

محاسبه و نمایش ورود و خروج پول حقیقی به تمامی سهام بازار. با این قابلیت به راحتی می‌توان با یک نگاه سهامی که دارای ورود یا خروج پول حقیقی بودند را تشخیص و از نظر سایر پارامترها نیز با یک نگاه مقایسه کرد.

مزیت اصلی این فیلتر در کنار هم بودن این سه پارامتر مهم تابلو خوانی است. به گونه‌ای که با یک نگاه، می‌تون هر سه پارامتر را در کنار هم دید و با هم مقایسه کرد. همچنین می‌توان اطلاعات مورد نظر را از کوچک به بزرگ یا از بزرگ به کوچک دسته بندی کرد.

علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده و دریافت فیلتر جامع تابلوخوانی بورس به سایت فاپول مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه