اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322537781

گزارش بازدید تیم مشارکت های مردمی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف

روز ملی کودک با کودکان بیمارستان رفیده

کد: 13970725322537781

https://goo.gl/ft6jD9

، تهران , (اخبار رسمی): روز دوشنبه ۱۶ مهرماه همزمان با روز ملی کودک در ایران، کارناوال شادمانه این نهاد مردمی پا به بیمارستان توانبخشی رفیده گذاشت تا در ساعات حضورش بتواند لبخندهای شیرینی را به کودکان بیمار و بستری در این مرکز پزشکی درمانی هدیه کند.

روز ملی کودک با کودکان بیمارستان رفیده
روز ملی کودک با کودکان بیمارستان رفیده

گرامیداشت مناسبت های ویژه ملی و مذهبی از جمله دغدغه های واحد فرهنگی هنری مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف در برقراری ارتباط مؤثر با عموم مردم و همچنین انتقال صحیح مفاهیم به کودکان تحت حمایت است.
روز دوشنبه ۱۶ مهرماه همزمان با روز ملی کودک در ایران، کارناوال شادمانه این نهاد مردمی پا به بیمارستان توانبخشی رفیده گذاشت تا در ساعات حضورش بتواند لبخندهای شیرینی را به کودکان بیمار و بستری در این مرکز پزشکی درمانی هدیه کند.

تیم مددکاری در این رویداد که در قالب یک برنامه ۴ بخشی به این عزیزان و در بخش های کودکان و کار درمانی برگزار شد، با حضور والدین بستری، سرپایی و همچنین پرسنل این مرکز و رعایت استانداردهای بیمارستانی به اتاق تک تک کودکان مراجعه و لحظاتی شاد و مفرح را برایشان به یادگار گذاشتند.
در پایان این رویداد در تابلوی نقاشی ای که با هنرمندی این نوگلان آراسته شد طرحی به یادگار با شعار “شادی به توان تو” کشیده شد که به زودی جهت فروش این اثر به نفع مددجویان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در اختتامیه این برنامه هدایایی اعم از عروسک و بسته لوازم التحریر به کودکان بیمار در این بیمارستان اهدا گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه