اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381337781

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

برگزاری کارگاه آگاهی از اعتیاد و موادمخدر

کد: 13980410381337781

http://bit.ly/2Lu9vqA

، تهران , (اخبار رسمی): واحد حمایتی و توانمندسازی بمناسبت‌های مختلف، کارگاه‌ها یا دوره‌هایی را جهت آشنایی مددجویان خود با معضلات اجتماعی و نحوه رویارویی با آنها برگزار می‌کند.

کارگاه “آگاهی از اعتیاد و موادمخدر”
برگزاری کارگاه آگاهی از اعتیاد و موادمخدر

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، کارگاه «آگاهی از اعتیاد و موادمخدر» برای دختران ۱۰ تا ۱۷ سال مددجوی تحت پوشش مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف در واحد حمایتی و توانمندسازی برگزار شد.

در این رویداد یک روزه که با رویکرد ارایه اطلاعات درباره انواع مخدر و عوارض دهشتناک آن به اجرا رسید، سعی شد تا ضمن اطلاع رسانی از کارکرد زیان بار اینگونه مواد، راه‌های رویارویی و مقابله با گسترش مصرف آن به بحث و بررسی گذاشته شود و در نهایت با بهره گیری از نکات اشاره شده توسط کارشناس آموزشی و همچنین حاضران این دوره به مدلی کارآمد برای احتراز حداکثری از بروز آسیب‌های ناشی از مواد مخدر برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه