اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710013350210501

رونق سینمای خانگی با فیلم و سریال‌های پرطرفدار

کد: 139710013350210501

https://goo.gl/VT55NB

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی سی دی‌های فیلم‌ها به سوپرمارکت‌ها راه پیدا کردند و از آنجا به سبد خانوارها وارد شدند و خرید و تماشای فیلم‌های سینمایی و ویدئویی و محصولات شبکه نمایش خانوادگی بین مردم جا افتاد، پخش سریال‌ها هم از این شبکه آغاز شد.

رونق سینمای خانگی با فیلم و سریال های پرطرفدار
سریال ممنوعه

هر چند شبکه نمایش خانگی در ساخت سریال کم فروغ بودولی در انتشار فیلم‌های سینمایی در نمایش خانگی موفق بوده است. به صورتی که در حال حاضر چندین فیلم سینمایی به صورت ماهانه در انتظار انتشار هستند

شبکه نمایش خانگی در دو ماه گذشته در زمینه سریال کم فروغ بود تنها سریالی که در دوماه گذشته منتشر شده «سریال ممنوعه» به کارگردانی  امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی است. هر چند شبکه نمایش خانگی در ساخت سریال کم فروغ بود ولی در انتشار فیلم‌های سینمایی در نمایش خانگی موفق بوده است. به صورتی که در حال حاضر چندین فیلم سینمایی به صورت ماهانه در انتظار انتشار هستند.

سریال ممنوعه با همه حاشیه‌هایی که داشته است توانسته است مخاطب‌های زیادی را به دست آورد. ممنوعه پس از انتشار سه قسمت از آن با حواشی زیادی روبه رو شد که این حواشی به توقیف شدن این سریال زیبا انجامید. سریال ممنوعه هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌‌مندان قرار می‌گیرد و دانلود سریال ممنوعه به صورت قانونی می‌تواند حامی عوامل ساخت این سریال زیبا باشد. اما سوال اینجا است که آیا ممنوعه به تنهایی می‌تواند نیاز شبکه نمایش خانگی را برطرف سازد؟

یکی دیگر از سریال‌هایی که به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد «سریال ریکاوری» است. سریال ریکاوری با ژانری کمدی به کارگردانی بهادر اسدی ساخته شده و به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواد شد.

سریال ریکاوری درباره رفاقت،‌ عشق و ‌خیانت بین سه خانواده بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله پرفروشی است و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هر کدام در زندگی مشترک‌شان دچار مسائلی شده‌اند و برای فرار از زندگی روزمره، کاری و چند روز دوری از همسران‌شان تصمیم می‌گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خود ریکاوری بروند. در طول تماشای سریال ریکاوری، مخاطب با صحنه‌های عاشقانه‌ای رو به رو می‌شود و با شخصیت‌ها همزاد پنداری می‌کند، شاهد طنز و شوخی‌های لطیف آنها خواهد بود و در لحظه‌های احساسی و غمناک و لحظات شک و تصمیم گیری با آنها سفری پر ماجرا را تجربه می‌کنند.

یکی دیگر از سریال‌هایی که در حال تولید برای نمایش خانگی است سریالی است با نام «سریال نهنگ آبی»، سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان کلید خورده و اولین سریال فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی است، در این سریال برای نخستین بار لیلا حاتمی و ساعد سهیلی در شبکه نمایش خانگی حضور دارند. «سریال نهنگ آبی» به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد عرضه فیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی رکورد زده است و در 9 ماه اخیر موسسه ویدیو رسانه «سوره» رکورددار عرضه فیلم‌های سینمایی ایرانی در نمایش خانگی است.

به زودی شاهد پخش یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سینما  که توانسته رکورد خوبی از خود به جای بگذارد خواهیم بود شاید نیاز به توضیح بیشتر در این زمینه نباشد و اکثر دنبال‌کنندگان فیلم و سریال بدانند اسم رکورد دار فروش سینمایی ایران چست؟ بله حدس شما درست است این فیلم سینمایی هزارپا است فیلم سینمایی هزارپا  توانسته برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران بیش از 37 میلیارد تومان به فروش برسد و در زمان اکران خود سالن‌های نمایش را پر کند، انتظار می‌رود در چند هفته آتی شاهد انتشار این فیلم در شبکه نمایش خانگی و دانلود فیلم هزارپا به صورت قانونی در اینترنت باشیم برای دانلود قانونی فیلم هزار پا به سایت سبز پندار مراجعه کنند.

با خرید قانونی فیلم و سریال ها از سایت سبز پندار می‌توان از هنرمندان و تهیه کنندگان حمایت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبزپندار

دانلود فیلم و سریال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر