اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980321375187009

شروع همکاری آژانس تبلیغاتی باروک با مجموعه بین المللی پارادایس هاب

کد: 13980321375187009

http://bit.ly/2MHoEan

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): آژانس تبلیغاتی باروک در راستای توسعه کسب و کارها و استارتاپ‌ها با کوورکینگ بین‌المللی پارادایس هاب تفاهم نامه‌ای منعقد کرد.

شروع همکاری آژانس تبلیغاتی باروک با مجموعه بین المللی پارادایس هاب
شروع همکاری آژانس تبلیغاتی باروک با مجموعه بین المللی پارادایس هاب

خدماتی که برای آنها تعریف شده است شامل مشاوره در بخش تبلیغات، بازاریابی و برندینگ، کمپین های تبلیغاتی۳۶۰ درجه، برگزاری رویدادها،منتورینگ،کارگاه های آموزشی و...است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه باروک، میلاد تیرانداز؛ مدیر آژانس تبلیغاتی باروک، در خصوص این تفاهم نامه گفت: کسب وکارها و استارتاپ‌های فعال در مجموعه پارادایس هاب از این پس می‌توانند مبتنی بر ساختار و نیاز کاری‌شان خدماتی از طرف مجموعه باروک دریافت کنند.

وی افزود: خدماتی که برای آنها تعریف شده است شامل مشاوره در بخش تبلیغات، بازاریابی و برندینگ، کمپین‌های تبلیغاتی۳۶۰ درجه، برگزاری رویدادها، منتورینگ، کارگاه‌های آموزشی و... است.

وی یادآور شد مجموعه پارادایس هاب، بزرگترین فضای اشتراکی کشور با شعب بین‌المللی را داراست که با هدف فراهم سازی زیرساخت‌های مورد نیاز کارآفرینان ایجاد شده است که علاوه بر سرمایه‌گذاری، نقش شتابدهی را نیز ایفا می‌کند، همچنین روابط عمومی قوی میان استارتاپ‌های فعال در مجموعه خود برقرار کرده است.

تیرانداز گفت: امیدواریم این همکاری افق روشنی برای کسب و کارها و اکوسیستم استارتاپی ایران رقم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی