اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980517393726948

رتبه 1 کشوری آرزویی سخت اما دست یافتنی

کد: 13980517393726948

http://bit.ly/31udTup

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه‌ انسان‌ها بیش از همه به آموزش و پرورش و تحولات برنامه‌ای، روشی و کارکردی آن در تربیت انسان‌هایی بالنده و خود شکوفا وابسته است. توسعه‌ همه جانبه و پایدار، جز با کمک مدارس کارآمد و تحول‌آفرین امکانپذیر نیست. دانش‌آموزان ثروت اصلی هر جامعه را تشکیل می‌دهند.

رتبه 1 کشوری آرزویی سخت اما دست یافتنی
ایزد مهر احمدی نژاد

مسئولین مجتمع علامه‌طباطبایی بر این باورند که دانش‌آموزان ثروت اصلی هر جامعه را تشکیل می‌دهند. توسعه‌ همه جانبه و پایدار، جز با کمک مدارس کارآمد و تحول‌آفرین امکانپذیر نیست.

پس برای ارتقای سطح علمی این قشر عظیم در جامعه باید اندیشید و بر اندیشه‌ها را صیقل داد تا از کاروان قافله تمدن و فرهنگ عقب نماند و با پاسخگویی به نیازهای آنان از اساس و بنیان فرهنگ، استقلال، مکتب و هویت خویش نیز دفاع کرده و آموزش را با فرهنگ و ارزش‌های مکتب در هم آمیخته و از الگوهای تغییرناپذیر اجتناب کرد و از طرفی با جذب و هضم متغیرها در خود بر توانمندی‌ها افزود تا انسان‌سازی، تعهد، پیمان و اصلاح، معنی پیدا کرده و انسانی جدید برای جامعه‌ای نوین فراهم آید.

 آموزش و پرورش در شکلِ فراگیر و رسمی آن، حتی برای چند ساعت آموزش رسمی روزانه در مدرسه، توانایی آن را دارد تا در توسعه‌ علمی و عقلانی افراد یک جامعه موثر باشد و با جامِه‌ عمل پوشاندن به کارکردهای عمده‌ خود می‌تواند یکی از سهامداران اصلی تغییر و تحول فرهنگی و اجتماعی جامعه قلمداد شود. به همین جهت پرورش و آموزش دانش‌آموزانی توانمند همواره یکی از دغدغه‌های مدیران بوده و آنان در این راستا هیچگاه از ارائه بهترین کادر آموزشی و امکانات فرهنگی و ورزشی جهت رشد و ارتقاء سطح دانش آموزان دریغ نکرده‌اند.

گواه این ادعا نیز پرورش دانش‌آموزان خلاق و نخبه‌ای است که هر ساله با به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ در عرصه المپیاد‌های کشوری و بین المللی و کسب رتبه‌های برتر در دانشگاه‌های مطرح و سرشناس کشوری همواره دانش و سطح علمی خود را در معرض قضاوت جامعه علمی کشور قرار داده‌اند.

این امر باعث شد تا سایت تیزلند گفتگویی با ایزدمهر احمدی نژاد که در کنکور سراسری 1398 موفق به کسب رتبه اول در رشته تجربی شده و از جمله دانش‌آموزان موفق و نمونه مجتمع علامه طباطبایی واحد کارگرشمالی است، درباره کنکور و رتبه وی داشته باشد.

باشد تا تجربه این دانش‌آموز موفق سرمشق کسانی قرار گیرد که به آینده‌ای روشن می‌اندیشند. علاقه مندان می‌توانند گپ و گفت با ایزدمهر احمدی نژاد را در سایت تیزلند بخوانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیزلند

مرجع ارائه اطلاعات آموزشی در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش