اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980716411297639

لزوم برخورد جدی با شرکت‌های خدماتی داربست غیر مجاز

کد: 13980716411297639

http://bit.ly/33cHuJR

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات داربست در ایران از سال‌های گذشته با توجه ساخت و سازهای گسترده رونق خوبی گرفت به طوری که خیلی از کارگران به این شغل روی آوردند ولی عدم نظارت در این حوزه سبب شد تا شرکت‌های بدون مجوز و قارچ گونه در این صنعت پدیدار شوند.

لزوم برخورد جدی با شرکتهای خدماتی داربست غیر مجاز
لزوم برخورد جدی با شرکت‌های خدماتی داربست غیر مجاز

 در ابتدا تعداد این شرکت‌ها کم بود و رفته رفته به تعداد آنها افزوده شد تا مشکلات صنعت داربست دو چندان شود. وجود این شرکت‌ها سبب شده است تا مشکلاتی بسیاری را برای شرکت‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند به وجود آورد که برخی از این مشکلات در ادامه آمده است:

قیمت گذاری

از اصلی ترین مشکلات قیمت خدمات داربست است که هر شهری برای خود اتحادیه‌ای دارد اما نه داربست بلکه در زیر حوزه‌های اتحادیه دیگر مثل آهن فروشان و این بدان معناست که این صنعت اتحادیه مستقلی ندارد.

وجود شرکت‌های قارچ گونه غیرمجاز سبب شده است که قیمت خدمات داربست واقعی نباشد. به این صورت که هر شرکت داربستی برای زمین زدن رقبای خود قیمت پایین‌تری می‌دهد تا کار را تصاحب کند بدون در نظر گرفتن قیمت اتحادیه و حتی خیلی کم تر از آن.

توسعه و ارتقاء صنعت داربست

شرکت‌های غیر مجاز شرایط را برای شرکت‌های قانونی سخت‌تر کرده‌ اند و این امر سبب شده است تا آنها طی این سال‌ها پیشرفت نکنند در صورتی که این نوع داربست‌ها در کشورهای دیگر منسوخ شده است ولی کماکان این شرکت‌ها با مقاومت زیاد از این داربست‌‌ها استفاده می‌کنند . حوادث ناگواری که طی سال‌های اخیر به وقوع پیوسته است نشان دهنده اهمیت این موضوع است .

اگر سایه این شرکت‌های غیر مجاز از روی شرکت‌های قانونی برداشته شود این شرکت‌ها می توانند با درآمد بیشتر کیفیت و تجهیزات خود را بروز رسانی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]