اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264753815447

برای حکاکی با عمق بالا چه دستگاهی انتخاب کنیم

دستگاه حکاکی عمیق زن چیست؟

کد: 139908264753815447

https://bit.ly/3nwrHjb

، گرمدره , (اخبار رسمی): زمانی که کلمه عمیق زن به دستگاه حکاکی اضافه میشود منظور از عمقی بیشتر از حد معمول روی فلزات است که برای مواقعی که فلزات مورد استفاده بسیار سخت باشند و یا بعد از انجام امور حکاکی نیاز به رنگ کردن قطعه و محو نشدن حکاکی انجام شده است.

دستگاه حکاکی عمیق زن چیست؟
دستگاه حکاکی عمیق زن شایا حک

وجه تمایز دستگاه حکاکی عمیق زن شرکت شایا حک دو ستون بودن آن است که معمولا دستگاه های عمیق زن با یک ستون بوده اما با تعبیه دو ستون با توجه به قدرتی بودن این مدل استحکاک آن را بسیار بالا میبرد.

دستگاه حکاکی عمیق زن با ساختار خاص و مخصوص امور خاص طراحی و اجرا شده است .

زمانی که کلمه عمیق زن به دستگاه حکاکی اضافه می‌شود منظور از عمقی بیشتر از حد معمول روی فلزات است که برای مواقعی که فلزات مورد استفاده بسیار سخت باشند و یا بعد از انجام امور حکاکی نیاز به رنگ کردن قطعه و محو نشدن حکاکی انجام شده است. که این امر معمولا در صنوف سوله سازی و جنس هایی مانند st37 و st54 استفاده می‌شود.

عمق بالا روی فلزات سخت با تعبیه دو ستون فقط توسط شرکت شایا حک

وجه تمایز دستگاه حکاکی عمیق زن شرکت شایا حک دو ستون بودن آن است که معمولا دستگاه های عمیق زن با یک ستون بوده اما با تعبیه دو ستون با توجه به قدرتی بودن این مدل استحکاک آن را بسیار بالا می‌برد.

نکته قابل توجه بعدی ابعاد حکاکی بزرگتر این دستگاه است.

معمولا در صنوف سوله سازی برای حکاکی پلاک های خود از فایل های اکسل استفاده میکنند که این دستگاه توانایی حکاکی تمامی عملیات های حکاکی اعم از فارسی و انگلیسی ، حکاکی حروف و اعداد ، حکاکی ارم ولوگو ، حکاکی فایل اکسل و ... را بدون نیاز به کامپیوتر انجام می‌دهد.

عمق دستگاه های حکاکی ثابت معمولی از 0.1 تا 1.5 میلیمتر میباشد و عمقی که از دستگاه حکاکی عمیق زن بدست میاید 0.5 تا 2.5 میلیمتر می‌باشد.

برای اشنایی بیشتر با دستگاه حکاکی عمیق زن منحصر به فرد شرکت شایا حک به مقاله دستگاه حکاکی عمیق زن چیست؟ این شرکت مراجعه فرمایید.

و برای اشنایی با دیگر محصولات به سایت شایا حک مراجعه نمایید.

شایا حک تولید کننده انواع دستگاه های حکاکی و ماشین مخصوص

شماره تماس : 02636121018 / 09128799003

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار