اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910254861315849

رونمایی از سایت «کارگاه تو» با هدف انتشار دستاوردهای حوزه ساخت و ساز هوشمند

کد: 139910254861315849

https://bit.ly/2KjmMUK

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف انتشار سریع دستاوردهای حوزه ساخت و ساز هوشمند، از سایت کارگاه تو به آدرس Kargaheto.com رونمایی شد.

رونمایی از سایت کارگاه تو با هدف انتشار دستاوردهای حوزه ساخت و ساز هوشمند
رونمایی از سایت «کارگاه تو» با هدف انتشار دستاوردهای حوزه ساخت و ساز هوشمند

سایت Kargaheto.com که یک سایت ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز هوشمند است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار دستاوردهای حوزه ساخت و ساز هوشمند و انعکاس اخبار داخلی کارگاه تو را تسهیل کند.

مینا محمدی، سرپرست واحد عمران شرکت ابنیه سازان ستاوند و سرپرست سامانه کارگاه تو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به اینکه گردش مالی در حوزه ساخت و ساز بسیار بالاست، صرفه جویی ولو اندک در این زمینه باعث کاهش شدید هزینه های ساختمانی می شود. ما در سامانه کارگاه تو قصد داریم با کمک هوش مصنوعی و با کمک اینترنت اشیا، روند ساخت و ساز را به صورت هوشمند کنترل کنیم و از محل کنترل پیشرفته و آتلاین پروژه ها هزینه های ساخت و ساز را به حداقل ممکن برسانیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت علاوه بر اتوماسیون نامه نگاری و گردش کار روزانه کارگاه ها، امکانات استفاده از هوش مصنوعی و تهیه گزاشات روزانه کارگاه نیز وجود دارد. »

گفتنی است کارگاه تو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به انتشار فراخوانی جهت طراحی کلاه هوشمند ایمنی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کارگاه تو به آدرس Kargaheto.com مراجعه کنند.

  • در این سایت علاوه بر اتوماسیون نامه نگاری و گردش کار روزانه کارگاه ها، امکانات استفاده از هوش مصنوعی و تهیه گزاشات روزانه کارگاه نیز وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]