اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077304815849
در دسترس نیست

کارگاهِ تو پویش خیریه های شفاف را برگزار می کند

کد: 140203077304815849

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای شفاف سازی اقدامات خیریه های فعال در زمینه ساخت و احداث بنا با کاربری های مختلف نظیر مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، ساختمان های مسکونی و ... پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو طرح پویش خیریه های شفاف را برگزار میکند.

کارگاهِ تو پویش خیریه های شفاف را برگزار می کند
پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو پویش خیریه های شفاف را برگزار میکند

به گزارش از روابط عمومی کارگاهِ تو، پویش خیریه های شفاف با استفاده از سامانه کارگاهِ تو برگزار می شود.
در راستای شفاف سازی اقدامات خیریه های فعال در زمینه ساخت و احداث بنا با کاربری های مختلف نظیر مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، ساختمان های مسکونی و ... پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو طرح پویش خیریه های شفاف را برگزار میکند. که در این پویش با استفاده از تکنولوژی های بروز، خدمات زیر به کلیه خیریه ها ارائه می گردد.

مانیتورینگ آنی پروژه ها:

همواره یکی از دغدغه های خیرین این است که وجوهات پرداختی ایشان در راستای اجرای پروژه مصرف گردد. چالش ها و مسائل روزمره خیرین و نیز نبود امکانات نظارت مستمر باعث می شود خیرین از وضعیت پروژه مطلع نشوند. و بعضا نگران پیشرفت پروژه و نوع مصرف وجوهات پرداختی گردند. کارگاه تو با در اختیار قرار دادن سامانه مانیتورینگ آنی پروژه این امکان را فراهم می کند که علاوه بر امکان نظارت مستمر بر روی پروژه برای مدیران، کلیه خیرین نیز بتوانند از وضعیت پروژه ها مطلع گردند.

افزایش بهره وری:

استفاده از اینترنت اشیا کمک می کند تا میزان بازدهی فعالیت نیروی انسانی و کارکرد دستگاه ها در طول انجام پروژه افزایش یابد که در پی آن هزینه های زمانی و ریالی پروژه کاهش می یابد.

افزایش ایمنی:

هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این سامانه، از طریق دریافت تصاویر و پردازش آن ها کمک میکند. تا مدیر پروژه بتواند اطلاعات دقیقی از وضعیت ایمنی کارگاه خود داشته باشد و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

همچنین این سامانه برای خیریه ها تخفیف خرید اشتراک سامانه ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو در نظر گرفته است. علاوه بر این برای پروژه های عمرانی در برخی از مناطق دوربین جهت مانیتورینگ پروژه، به صورت امانی و یا به صورت دائمی در اختیار آن خیریه قرار می گیرد.

چنانچه خیریه ای علاقه مند به پیوستن به پویش خیریه های شفاف می باشد، می تواند با شماره 53884-021 تماس گیرد. و راهنمایی های لازم جهت عقد قرارداد با شرکت ابنیه سازان ستاوند، مالک سامانه کارگاهِ تو، را دریافت نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان