اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001295093715617

اجرای یک کلاس مجازی چقدر زمان می برد؟

کد: 140001295093715617

https://bit.ly/3apyAhY

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که شرکت ها تقلا میکنند برای محافظت از کارکنان جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های سفر و کار از راه دور، اما این احتمال وجود دارد که اختلال در کار و کنسلی در جلسات ایجاد شود.

اجرای یک کلاس مجازی چقدر زمان می برد؟
اجرای یک کلاس مجازی چقدر زمان می برد؟

اجرای یک کلاس مجازی چقدر زمان می برد؟

همانطور که شرکت ها تقلا میکنند برای محافظت از کارکنان جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های سفر و کار از راه دور، اما این احتمال وجود دارد که اختلال در کار و کنسلی در جلسات ایجاد شود.
در شرایط کرونا همه جلساتی که به صورت حضوری برگزار میشد یا باید با تعداد کم در دو روز مجزا برگزار میشد یا کنسل میشد. اما لازم نیست این وضعیت را تحمل کرد.با پلتفرم های مجازی می توان جلسات را به طور موثرتر اجرا کرد.
استفاده از جلسات آنلاین بهترین شیوه و آسان ترین راه برای برگزاری جلسات در این شرایط است.
همچنین روشی ارزان برای خرج و مخارج در رفت و آمد است.

استفاده از ویدیو در پلتفرم کلاس مجازی

برای اینکه افراداحساس کنند که همه آنها در یک جلسه یکسان و برابر هستند، از کنفرانس ویدئویی استفاده کنید این مورد به شما کمک می کند تا شخصی را که با آن مکالمه می کنید را مشاهده کنید و به صورت رسمی تر و واقعی تر دیده شود.

انواع پلتفرم های کلاس مجازی

پلتفرم های مختلفی برای ارائه کلاس های مجازی وجود دارد، اما بهترین های آنها در ایران با توجه به شرایط کنونی، پلتفرم های مانند ادوب کانکت، بیگ بلو باتن و جیتسی می باشد.

کارینوتک، تنها شرکتی می باشد که هر سه پلتفرم را به صورت فارسی ارائه می دهد.

ارائه امکانات صوتی در کلاس آنلاین

کنفرانس ویدئویی می تواند به خوبی و با کیفیت کار کند، اما متکی به یک اتصال اینترنتی قوی است که ممکن است همیشه در دسترس نباشد. پس لازم است در کنار آن امکانات صوتی نیز وجود داشته باشد.این مورد خیلی نیاز اساسی به اینترنت قوی ندارد فقط باید اینترنت پایدار باشد و از هدفون میکروفون دار مناسب استفاده شود.

مطمئن شوید چهره ها قابل مشاهده هستند

کنفرانس های ویدئویی زمانی مؤثرتر هستند که افراد می توانند حالات صورت و زبان بدن یکدیگر را ببینند. از افراد بخواهید نزدیک وب کم خود بنشینند تا به ایجاد صمیمیت یک جلسه در فرد کمک کنند.

اصول اولیه جلسه آنلاین

قبل از اینکه جلسه را به صورت آنلاین شروع کنیم یک سری موارد را قبل از اجرا باید رعایت کنیم.
از جمله این موارد: اطمینان از اینترنت و پایدار بودن آن، تجهیزات اولیه که برای اجرا جلسه نیاز است. مثل هدفون و وبکم …
این موارد را حتما باید قبل از خرید کلاس مجازی بدانیم که راحت تر بتوانیم بستر آن را برای جلسه آماده کنیم.

به حداقل رساندن طول ارائه

یکی از بدترین موردهایی که شرکت کنندگان را در طول یک جلسه خسته می کند طولانی شدن مدت زمان جلسه است. اطلاعات ارائه باید از قبل آماده شود. اگر کاربران نیاز به ارائه داشته باشند دسترسی ارائه دهنده را برای آنها پیش از شروع جلسه فعال کنیم.
برای نمایش دادن نمودارها می توان از اشتراک گذاری صفحه نمایش برای هدایت اطلاعات استفاده کرد، بنابراین شرکت کنندگان می توانند در یک صفحه باشند و به طور همزمان اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کنند.

یک فرد آشنا بر سیستم مجازی قرار دهید

معمولا مدیریت یک بحث حضوری در جمع سخت تر از یک بحث مجازی است. بحث مجازی از استرس فرد می کاهد و اجازه می دهد شرکت کنندگان ۹۰% تمرکزشان را بر روی محتوا قرار دهند.
در کنار ارائه دهنده یک تسهیل کننده لازم است که همه ی رخداد های کلاس را مدیریت کند. تسهیل کننده همچنین می تواند از یک سیستم رای گیری برای گرفتن نبض گروه برروی پرسش های خاصی استفاده کند و اطمینان حاصل کند که تمام صداها شنیده می شوند. همچنین اگر مشکلاتی در مواقع اجرا پدید آید حل این مشکلات به عهده تسهیل کننده است که مشکلات کلی برای همه کاربران و مشکلات فردی را حل کند. این مورد باعث افزایش سرعت با بهترین کیفیت در روند جلسه میشود.

ضبط بازخورد در زمان واقعی

پاد نظر سنجی را بر روی صفحه کلاس باز نگه دارید تا شرکت کنندگان در طول جلسه به روند جلسه و کیفیت آن رای دهند این مورد هم از خستگی و بی فعالیتی شرکت کنندگان جلوگیری میکند. هم موجب روند بهتر جلسه می شود. که این مورد بسیار چالش برانگیز است.
همچنین شما میتوانید برای داشتن این ویدیو ها که بتوانید در پایان جلسه آن ها را بازبینی و بررسی کنید این جلسات را ضبط و نگهداری کنید.

پایان جلسه و بررسی نتایج آن

در پایان جلسه، ارائه دهنده باید از همه شرکت کننده ها سوال جواب کند و نظر سنجی را بررسی و درمورد آن بحث گفت وگو کند، در نهایت جم آوردی نهایی جلسه را در زمان مقرر شده به پایان برساند.

اگر شما بهترین کیفیت را از کلاس مجازی می خواهید که بتوانید نفر اول در اجرای جلسات باشید بی شک خرید شما از کلاس مجازی باید خرید کلاس مجازی ادوب کانکت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارینوتک

کارینوتک، ارائه دهنده نرم افزارهای آموزش آنلاین فارسی و همچنین برگزار کننده وبینار (سمینار آنلاین) و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ویژه مدرسین و مراکز آموزشی، طراحی سایت و سئو سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش