اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002055101515623

تجارت نیوز گزارش داد

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای شرکت‌ها + مزایا و معایب

کد: 140002055101515623

https://bit.ly/2QuErMj

، (اخبار رسمی): در این مقاله به شرح ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری رایگان خوب پرداخته شده و انواع نرم افزارهای حسابداری رایگان که در بازار وجود دارند را بررسی شده است.

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای شرکت‌ها + مزایا و معایب
بهترین نرم افزار حسابداری رایگان برای شرکت‌ها + مزایا و معایب

در این مطلب سعی می‌کنیم با ارایه یک دید روشن و شفاف در انتخاب یک نرم افزار حسابداری رایگان واقعی به شما کمک کنیم. نرم افزاری را که بتوانید به آن اعتماد کنید و اطلاعات مهم مالی کسب و کار خود را در آن ثبت کنید و نگران از بین رفتن اطلاعات و یا مشکلات متعدد نشوید.

در ادامه، ابتدا به شرح ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری رایگان خوب می‌پردازیم و سپس انواع نرم افزارهای حسابداری رایگان که در بازار وجود دارند را بررسی می‌کنیم. اگر حوصله خواندن کامل متن را ندارید. مستقیم به انتهای مطلب بروید و نرم افزار حسابداری رایگان را دانلود کنید.

ویژگی‌های و امکانات نرم افزار حسابداری رایگان

ممکن است با دیدن این تیتر یاد این ضرب المثل بیافتید که “دندان‌های اسب پیشکشی را نمی‌شمرند”. اما باید گفت که در مورد نرم افزار، آن هم نرم افزار حسابداری که می‌خواهید برای مدیریت مالی شرکت یا فروشگاه خود از آن استفاده کنید، صرف مجانی بودن نباید چشم شما را روی دیگر مسایل ببندد. و نرم افزار حسابداری باید حداقل ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

_ معتبر باشد

_ امن باشد

_ متناسب با نیاز شما باشد

_ پشتیبان‌گیری از اطلاعات داشته باشد

نرم افزار حسابداری رایگان قفل شکسته

تعدادی از نرم افزارهای حسابداری که به عنوان نرم افزار حسابداری رایگان بین برخی کاربران جا افتاده‌اند در واقع رایگان نیستند و بدون اجازه شرکت تولید کننده نرم افزار قفل آنها شکسته شده است و بین برخی کاربران دست به دست می‌شوند. بدیهی است که به هیچ وجه استفاده از این نرم افزارها را برای هیچ کسب و کاری توصیه نمی‌کنیم.

نرم افزار حسابداری رایگان الکی

بسیاری از نرم افزارهای رایگان حسابداری در این دسته قرار می‌گیرند. نرم افزارهایی که از عبارت رایگان برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و در واقع رایگان نیستند. حتی برخی از برند‌ها از عبارت ۱۰۰ درصد رایگان را استفاده می‌کنند ولی وقتی سایت شرکت بررسی می‌شود هیچ نسخه رایگانی در کار نیست و توضیح کاربران هم مشخص می‌کرد که عبارت رایگان صرفا یک تله برای جذب مخاطب است.

نرم افزار حسابداری رایگان برای حسابداری شخصی

تعداد زیادی از نرم افزارهای حسابداری رایگان واقعی در این دسته قرار می‌گیرند. نرم افزارهایی مانند نیو، خانه ما و … که با یک جستجوی ساده در اپ استورهای اندرویدی و اپل می‌توانید آنها را پیدا کنید و به رایگان دانلود کرده و روی گوشی موبایل خود از امکانات آنها استفاده کنید.

البته منظور من از نرم افزار حسابداری رایگان واقعی این نیست که همه امکانات این نرم افزارها رایگان است. بلکه بدین معنی است که بدون پرداخت هزینه می‌توانید از امکانات رایگان آنها استفاده کنید و فقط برخی امکانات آنها نیاز به پرداخت هزینه دارد و اگر به آن امکانات نیاز نداشته باشید می‌توانید برای همیشه رایگان استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری رایگان برای حسابداری شرکتی و فروشگاهی

اگر شما به دنبال یک نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی رایگان هستید که بتوانید با اطمینان اطلاعات مالی بنگاه اقتصادی خود را در آن ثبت کنید و نگران پشتیبانی‌گیری از اطلاعات نباشید. گزینه‌ها بسیار محدود هستند. در واقع بهتر است بگویم که فقط اپلیکیشن های موبایل برای این کار وجود دارند. که برخی از آنها فقط بخش محدودی از نیازهای شما مانند صدور فاکتور یا مدیریت چک‌ها را انجام می‌دهند. در حال حاضر کامل‌ترین نرم افزاری که در این حوزه وجود دارد و رایگان است. نسخه موبایل نرم افزار حسابداری هوفر است که می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار حسابداری اندروید هوفر

https://www.hoofer.cloud

ادامه مطلب ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش