اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235810615623

دنیای اقتصاد

استفاده از فناوری‌های پیشرفته در نرم افزار حسابداری

کد: 140101235810615623

https://bit.ly/3M80tvE

، (اخبار رسمی): تحول اساسی از نرم افزارهای آفلاین به سرویس ها و نرم افزارهای ابری یا همان آنلاین با سرعت بیشتری پیش رفته است و اکنون در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته از نرم افزارهای حسابداری تحت وب برای انجام امور حسابداری شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون بهره‌ می‌گیرند.

استفاده از فناوری‌های پیشرفته در نرم افزار حسابداری
استفاده از فناوری‌های پیشرفته در نرم افزار حسابداری

نرم افزارهای حسابداری طی چند‌دهه اخیر با استقبال فراوانی از سوی کسب‌و‌کارها مواجه شده‌اند. رشد فناوری ها در حوزه نرم افزار، سخت افزار، اینترنت و تلفن‌های همراه به این توسعه کمک شایانی نموده است.

سیستم‌های مدرن نرم افزار حسابداری در جهان

اما چرا با این سرعت نرم افزارهای آنلاین مدیریت پروژه، مدیریت ارتباط با مشتریان، اتوماسیون و چت‌های آنلاین، ذخیره‌سازی آنلاین و نرم افزارهای حسابداری تحت وب گسترش یافته‌اند؟

پاسخ به این پرسش آن هم در دوره همه‌گیری ویروس کرونا کار دشواری نیست. اکنون بیش از همیشه امکان ارتباط کارکنان سازمان‌ها به صورت دورکاری و از نقاط مختلف اهمیت یافته است. رشد اینترنت شیوه ارتباط از راه دور را برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ تسهیل نموده است. البته پاندمی کرونا شدت نیاز به این مهم را دو‌چندان کرده است.  طی پژوهش‌هایی که در آلمان انجام شده است بسیاری از شرکت ها از شیوه دورکاری استقبال کرده اند، حتی پس از پایان همه گیری کرونا.

اما این تنها دلیل برای گسترش سرویس های حسابداری و مدیریتی نیست. اکنون با رشد تکنولوژی نیاز است تا مدیران در مدت زمان محدودتری تصمیم‌های مهم مدیریتی بگیرند. این امر مستلزم دسترسی به داده ها و اطلاعات مالی، موجودی لحظه ای کالاها و محصولات مختلف است. گسترش شگفت انگیز تلفن‌های همراه، این ابزار هوشمند را به یک کامپیوتر پیشرفته شخصی مبدل ساخته است. بنابراین مشاهده اطلاعات و داده‌های مهم کسب‌و‌کار روی گوشی‌های تلفن‌همراه به یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است. اکنون بیش از پیش به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری موبایل هستیم.

توسعه نرم افزار حسابداری هوفر

با رشد هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اتصال نرم افزارهای آنلاین به یکدیگر و گسترش اینترنت اشیا، نرم افزارهای حسابداری نیز به سرعت توسعه یافته اند. هوفر، محصول شرکت پرنیان پردازش پارس است که بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید نرم افزارهای سازمانی را در کارنامه موفق خود داراست. بیش از ۵ سال از توسعه نرم افزار حسابداری هوفر می گذرد و اکنون این نرم افزار به خوبی نیازهای متنوع کسب و کارهای پیشرو و علاقمند به فناوری را مرتفع می‌نماید. در ادامه با بخشی از تکنولوژی های هوفر بیشتر آشنا می‌گردیم:

فناوری های پیشرفته در نرم افزار حسابداری هوفر

  • اپلیکیشن حسابداری هوفر
  • یادگیری رفتار کاربر در سیستم کدینگ هوفر   
  • پردازش پیامک‌ها در نرم افزار حسابداری هوفر
  • مغایرت گیری هوشمند بانکی هوفر
  • تشخیص خودکار خطاهای کاردکس در هوفر
  • امکان اتصال نرم افزار حسابداری شرکتی هوفر به نرم افزارهای دیگر

با این اوصاف می‌توان راحت‌تر نسبت به انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری اقدام کرد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری در خصوص نرم افزار حسابداری هوفر بدانید یا دموی رایگان نرم افزار را مشاهده نمایید با شماره تماس شرکت پرنیان پردازش پارس، طراح و توسعه‌دهنده نرم افزار هوفر تماس حاصل نمایید: 021-91013342

منبع : فناوری های پیشرفته در نرم افزار حسابداری - اقتصاد آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]