اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125614917919

با انواع گوشواره طلا، انگشتر طلا و دستبند طلا آشنا شوید

کد: 140010125614917919

https://bit.ly/3pLT1ht

، (اخبار رسمی): گوشواره ها در انواع فلزات از جمله طلا هستند.امروزه انواع طرح ها و اشکال جالب دستبند طلای بچه گانه روانه بازار شده است. طیف وسیع انگشترهای طلای موجود باعث شده است که بتوانیم احساسات خود را در تمام رویدادهای مهم زندگی با هدیه دادن انگشترهای طلا به عزیزانمان بیان کنیم.

گوشواره هاگی

هاگ در زبان انگلیسی به معنای بغل کردن است و طراحی این نوع گوشواره ها به شکلی است که هنگام بستن آن دو انتهای گوشواره بهم میرسند و در هم چفت میشوند و به اصطلاح همدیگر را به آغوش میکشند.

این نوع گوشواره ها معمولا کوتاه هستند و روی لاله گوش قرار میگیرند، در طراحی این گوشواره ها از فلز و یا سنگ های قیمتی استفاده میشود.

دکمه گوش

این  نوع گوشواره ها مانند گوشواره های کلیپسی به سوراخ گوش نیاز ندارند و طراحی آن ها به شکلی است که از گوش بیرونی آویزان میشوند. این نوع گوشواره ها به شکل های مختلفی طراحی میشوند برخی از آن ها روی گوش بیرونی کلیپس میشوند و برخی از آن ها آویزی از سنگ و طلا هستند. همانطور که در مورد گوشواره های کلیپسی گفتیم احتمال گم شدنشان بالاست در مورد این گوشواره ها نیز باید بگوییم که باید از آن ها مراقبت کنید زیرا ممکن است از گوش بیفتند و گم شوند.

اگر موهای کوتاهی دارید که گوش هایتان به طور کامل پیداست میتوانید از این نوع گوشواره ها استفاده کنید

گوشواره طلا بچگانه

معمولا اولین هدیه ای که برای نوزاد دختر خریداری میشود گوشواره طلا است به همین دلیل است که خانم ها در هر سنی که باشند از گوشواره طلا به عنوان هدیه استقبال می کنند.

گوشواره طلا بچگانه بسیار زیبا و جذاب هستند و دارای طرح های فانتزی هستند و جلوه ی زیبایی به گوش دختر بچه ها خواهند داد؛ گوشواره طلا برای دختران در هر سنی که باشند کاربرد دارد و زیباست.

نکته ای که در مورد استفاده از گوشواره طلا برای نوزادان باید به آن توجه کرد مربوط به سوراخ کردن گوش آن ها می باشد. همانطور که میدانید نوزادان پوست نازک تر و حساس تری دارند و بهتر است به جای روش های سنتی به پزشک مراجعه کنید تا سوراخ گوش را بدون ایجاد عفونت و حساسیت انجام دهد.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است با توجه به پوست حساس و نازک نوزاد بهتر است گوشواره های سبکی را برای آن ها انتخاب کنید که به راحتی روی گوش آن ها قرار گیرد.

قیمت دستبند طلا

قیمت دستبند طلا یکی از مشخصه های مهمی است که در هرنگام خرید به آن توجه می‌شود. اما در این خصوص باید بدانید که قیمت جواهرات طلا در حالت کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در نهایت تعیین کننده قیمت آنها خواهد بود. در واقع با دانستن این عوامل می‌توانید قیمت دستبند مورد نظر خود را تخمین بزنید یا در مورد صحت قیمت تعیین شده اطمینان حاصل نمایید.

از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت دستبند، قیمت لحظه ای طلا می‌باشد. با توجه به بازار پر افت و خیز طلا، قیمت جواهرات و همچنین دستبند طلا همواره در حال تغییر خواهد بود. حتی در اکثر موارد به صورت لحظه ای مشخص خواهد شد.

وزن عامل دیگر تعیین کننده قیمت است. مسلما هر چقدر وزن دستبند بیشتر باشد؛ میزان طلای به کار رفته بیشتر و در نتیجه گرانتر خواهد بود. بنابراین وزن مورد دیگر است که در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید.

طراحی و اجرت ساخت نیز در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. به این صورت که برخی از برنندها با توجه به طراحی های خاص و ظریف کاری های انجام شده، قیمت و ارزش بیشتری برای محصول نهایی خود در نظر می‌گیرند. همچنین ممکن است طرح انتخابی متفاوت و ساخت آن زمان بر باشد؛ در نتیجه هزینه آن یا اجرت ساخت بیشتر خواهد بود.

سود فروشنده و مالیات نیز از دیگر عواملی هستند که در قیمت نهایی جواهرات طلا تاثیر دارند. برای هر کدام درصد معینی قرار داده شده که با توجه به آن می‌توان تخمین زد.

کلیه موارد ذکر شده را با همدیگر در نظر بگیرید؛ در این صورت می‌توانید میزان قیمت دستبند مورد نظر خود را دریابید.

اندازه انگشتر

اندازه انگشتر باید متناسب با سایز دست آقایان باشد. انگشتر های گشاد قطعا هنگام کار و فعالیت باعث اذیت و آزار میشوند و ممکن است به راحتی از دستتان خارج شوند و گم شوند. همچنین انگشترهای تنگ نیز ممکن است در انگشتتان گیر کند و باعث شوند که اذیت شوید. به طور کلی اندازه مناسب انگشتر در زیباتر دیده شدن آن موثر است

رکاب انگشتر

در انگشتر طلا مردانه توجه ویژه ای به رکاب شده است، توجه داشته باشید که قرار نیست همه ی بند انگشت شما به وسیله ی رکاب پوشیده شود بلکه باید با توجه به اندازه انگشتان انگشتری را انتخاب کرد که رکاب آن متناسب و زیبا باشد. توجه داشته باشید رکاب باریک برای انگشترهای مردانه زیبایی چندانی ندارد. البته رکاب های خیلی پهن نیز جذاب نیستند و به طور کلی حد وسط را در نظر بگیرید.

انگشتر طلا زنانه

یکی از هدیه هایی که قطعا هر خانمی از دریافت آن خوشحال میشود انگشتر طلاست؛ انگشتر طلا زنانه یکی از زیباترین و جذاب ترین زیورآلاتی است که هر بانوی خوش استایلی از آن استفاده میکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریمو گالری

ریمو گالری با مدیریت مهندسین علی شجاعی و امین ابراهیمی در سال ۹۳ تاسیس گردیده است. این مجموعه با نوآوری علی شجاعی با ۱۲ سال سابقه ی کار در زمینه ی فروش و عرضه ی مصنوعات جواهر در سراسر ایران و امین ابراهیمی سومین نسل از خانواده ابراهیمی در صنعت طلا و جواهر و با سابقه ی ایشان در زمینه ی صنعت تولید مصنوعات جواهر افتتاح گردید. ریمو گالری با نگاهی نو به صنعت طلا و جواهر و بررسی نیاز مخاطبان در این حوزه تلاش بر این دارد که بتواند به بهترین شکل ممکن تقاضای مخابان خود را رفع و گامی نوین در صنعت طلا و جواهر بردارد.

اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس