اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011215699016667

آشنایی با کمپرسور باد اسکرو

کد: 140011215699016667

https://bit.ly/3Bhdfn5

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر کمپرسورباد با عملکرد بالا و قابلیت 24 ساعته می خواهید کمپرسور اسکرو یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی است که در دو نوع با روغن و بدون روغن در بازار وجود دارد. از ویژگیهای آن می توان به استهلاک پایین و قابلیت بالا آن اشاره کرد.

آشنایی با کمپرسور باد اسکرو
آشنایی با کمپرسور باد اسکرو

کمپرسور باد اسکرو یکی از کمپرسورهای پرکاربرد در صنایع مختلف است که از ویژگیهای آن می توان به صدای کم و عملکرد 24 ساعته آن اشاره کرد.

کمپرسور باد اسکرو یکی از انواع کمپرسورهای جابه جایی مثبت است که از ساختار چرخشی پیروی می کند. کمپرسور باد اسکرو را در صنایع مختلفی کاربرد دارند. کمپرسورهای اسکرو ماشین‌های لوب چرخشی دو شفت هستند. آنها بر روی اصل جابجایی مثبت با فشرده سازی داخلی کار می کنند و به اصطلاح نوار نقاله های اجباری هستند. این برای تمام کمپرسورهای اسکرو صدق می کند.

 

انواع کمپرسور باد اسکرو

این نوع کمپرسورها را می توان دردو دسته کمپرسور اسکرو با روغن و بدون روغن دسته بندی کرد. در کمپرسور باد با روغن باید ابتدا روغن را به دستگاه تزریق نموده و سپس عمل فشرده سازی هوا انجام می شود. دلیل استفاده از روغن در این دستگاه این است که از خوردگی و آسیب روتور جلوگیری شود. بهتر است بدانید کمتر از 1 درصد روغن از فیلتر رد می شود و بقیه آن در محفظه باقی می ماند.

در نوع دوم که کمپرسور باد اسکرو بدون روغن نام دارد از روغن استفاده نمی شود و بدون روغن می توان به راحتی با دستگاه کار کرد. روتورها در این کمپرسور به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که هنگام حرکت برخوردی با یکدیگر ندارند و در فاصله معینی نسبت به هم قرار دارند. این نوع کمپرسور به دلیل اینکه از روغن استفاده نمی کند در بسیاری از صنایع به خصوص صنایع غذایی از آن استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از کمپرسور باد اسکرو

صدای کم در حین کار

قابلیت بالا و عملکرد بدون وقفه (24 ساعته)

تعادل در عملکرد

راندمان بهینه در مصرف انرژی

پایین بودن استهلاک

دارای سیستم کنترل کیفیت خطی

قابلیت تزریق روغن

کنترل دما گاز خروجی

نحوه عملکرد کمپرسور باد اسکرو

در کمپرسور اسکرو هوا از فیلترهای مربوطه عبور می کند و وارد قسمت هواساز می شود. سپس در مرحله فشرده سازی قرار می گیرد. در مرحله بعدی روغن داخل هوا جداسازی شده و هوا با دما بالا به رادیاتور می رود تا از میزان گرما آن کاسته شود.

 

کاربردهای کمپرسور اسکرو

از این نوع کمپرسور بیشتر در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود و برای مصارف غیر صنعتی کاربردی ندارد. کمپرسور اسکرو عملکردی مشابه کمپرسور پیستونی دارد و می توان از آن به صورت جایگزین استفاده کرد. اگر شما نیز دارای صاحب صنعتی هستید که نیاز به فشار قوی هوا و مداوم دارد می توانید از آن استفاده کنید. صنایعی از قبیل بطری سازی و بسته بندی و نیز خودروسازی را می توان به عنوان صنایع پرکاربرد نام برد. تولید عروسک، اسباب بازی، تجهیزات کامپیوتری نیز از جمله این موارد اند.

 

جمع بندی

در این مقاله درباره کمپرسور باد اسکرو مطالبی آورده شد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین کمپرسور اسکرو و استعلام قیمت کمپرسور اسکرو می توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

https://irancompressor.com/blog/راهنمای-خرید-کمپرسور-اسکرو/#انواع-کمپرسور-باد-اسکرو-چیست؟

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]