اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096327116667

معرفی بهترین مارک های کمپرسور باد

بهترین مارک های کمپرسور باد

کد: 140105096327116667

https://bit.ly/3zKU0mP

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در انتخاب یک کمپرسور باد خوب باید در نظر گرفت (توان کمپرسور باد) است. توان کمپرسور باد که با معیار اسب بخار سنجیده میشود نقش مهمی در دستگاه دارد.

بهترین مارک های کمپرسور باد
بهترین مارک کمپرسور باد

یکی از مواردی که باید در خرید کمپرسور باد در نظر گرفت، خدمات پس از فروش قوی، گارانتی بدون قید و شرط و تضمین قیمت و کیفیت کالاست که همه این موارد را می توانید در شرکت ایران کمپرسور بیابید.

کمپرسورهای هوا در صنایع بزرگ مثل رنگ آمیزی خودرو و در صنایع کوچکی مانند باد کردن لاستیک خودرو و ... گسترده است.

حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که بهترین مارک های کمپرسور باد کدامند؟

چه فاکتورهایی یک کمپرسور باد را بهترین میکند؟

پیش از جواب به این سوال‌ها باید اشاره کنیم که با توجه به نیاز هر کس، بهترین گزینه ممکن است متفاوت باشد.

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در انتخاب یک کمپرسور باد خوب باید در نظر گرفت (توان کمپرسور باد) است. توان کمپرسور باد که با معیار اسب بخار سنجیده میشود نقش مهمی در دستگاه دارد. به طور کلی برای مصارف سبک (مصارف خانگی) توان یک تا یک و نیم مناسب است و هر چه مصرف سنگین ترشود ، توان مورد نیاز هم باید به همان اندازه بالا برود.

دومین مورد وجود (رول کیج) است. برخی از دستگاه های در دسترس نیاز به قطعه ای برای محافظت بخش های مختلف دستگاه در مقابل خط و خش، ضربه و... تحت عنوان رول کیج دارند. رول کیج ها با دارا بودن حالت خاص و میله هایی در ساختار خود هم استحکام کلی دستگاه را افزایش میدهند و هم از بخش های مهم دستگاه مانند سوپاپ، شیر یک طرفه و ... محافظت میکنند. رول کیج ها باید دارای مرکز ثقل کمی باشند تا علاوه بر کاهش وزن دستگاه بر استحکام آن بیفزایند.

سومین مورد (فیلتر هوا) است. یکی از عواملی که یک کمپرسور باد را در لیست بهترین ها قرار میدهد وجود میکرو فیلتر متناسب در کمپرسور هوا است. این میکرو فیلتر ها باعث میشوند هوای تصویه شده‌‌ی خروجی از دستگاه بسیار مطلوب و عاری از هرگونه ذرات ریز و مزاحم باشد.

عواملی مانند وجود محافظ بار بیشتر از حد مجاز، قابلیت حمل و جابه جایی، سویچ فشار و ... نیز میتوانند یک کمپرسور باد را در لیست بهترین ها قرار دهند.

 دانستن موارد فوق اگر‌چه کمک زیادی در بالا بردن کیفیت خرید میکنند اما در برابر یافتن بهترین مارک کمپرسور باد، از اهمیت کمتری بر‌خوردار هستند.

بهترین و معروف ترین برند های تولید کننده‌ی کمپرسور باد، عبارتند از:

* ایران کمپرسور

* کرون

* رونیکس

* توسن پلاس

* کنزاکس

در ادامه با معرفی محبوبترین شرکت کمپرسور باد می پردازیم.

معرفی شرکت ایران کمپرسور

این شرکت در واقع نسخه ارتقا یافته شرکت ایران پمپ است. برخی از ویژگی‌های که باعث شد تا شرکت ایران کمپرسور یکی از بهترین تولید کننده های کمپرسور باد به شمار بیاید عبارتند از :

* به کارگیری کادر مجرب: این شرکت با استفاده از دانش کارشناسان مجرب تلاش کرد تا محصولات بهتری را جهت کسب رضایت مشتری تولید کند.

* قیمت محصولات : با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی،قیمت مناسب نقش مهمی را در انتخاب و خرید یک محصول بازی میکند، به همین دلیل تلاش این شرکت همواره بر آن بوده که قیمت محصولات، مقرون به صرفه و در برابر کیفت ارئه شده بسیار ارزان باشند. به طور مثال قیمت پمپ باد ایران کمپرسور را می توانید با نمونه های مشابه در بازار مقایسه کنید. 

یکی از امتیاز های ارزشمند این شرکت خدمت رسانی قوی این شرکت بوده. ایران کمپرسور با گسترش محدوده خدمت رسانی، تاسیس سامانه صدای مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی و از همه مهم تر گارانتی واقعی و بدون قید و شرط  برای مشتریانش فراهم آورده است.

همان طور که در بالا ذکر شد، گارانتی واقعی و بدون قید و شرط یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت است. شرکت ایران کمپرسور که سالیان زیادی است در زمینه تولید انواع کمپرسور باد بدون صدا و بدون روغن فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان سال های ابتدایی تا کنون در تلاش برای تولید بهترین دستگاه کمپرسور باد، با استفاده از تکنولوژی‌های نوین بوده است.

کمپرسورهای باد در انواع مدل‌ها و با توان های مختلف تولید میشوند. خدمات پس از فروش قوی، گارانتی بدون قید و شرط، مدل های مختلف، برخی از عواملی هستند که این شرکت را به یکی از بهترین شرکت های تولید کمپرسور باد تبدیل کرده. در برخی مدل های این شرکت دو شیر یا دو سیلندر تعبیه شده است که این امر بر مزیت و محبوبیت این برند می‌افزاید.

کمپرسورهای باد ایران کمپرسور در دو مدل بی صدا و بدون روغن تولید میشوند و از مهم ترین کمپرسورهای این مجموعه در گروه بی صداها میتوان به کمپرسورهای 10 لیتری تا 1500 لیتری و در گروه بدون روغن به کمپرسورهایی از 10 تا 1000 لیتری اشاره کرد.

استفاده از متخصصین جوان ایرانی یکی دیگر از مهم ترین عوامی است که هم بر کیفیت محصولات این شرکت افزوده و هم آن‌ها را در فاصله کوتاهی هم تراز محصولات معروف قرار میدهد.

همانطور که در بالا ذکر شده بود در انتخاب کمپرسور باد، با توجه به نیاز شما، گزینه مناسب میتواند متفاوت باشد ولی این برند با محصولات متنوعی که با کیفیت بالا تولید میکند، میتواند با توجه به نیاز شما بهترین کمپرسور باد را به شما ارائه دهد و شما را از هر کمپرسور باد دیگری بی نیاز سازد .اگر نیاز به کسب اطلاعاتی درباره کمپرسور دانفوس دارید نیز می توانید وارد لینک https://irancompressor.com/product/danfoss-compressor1-4/ شوید و با مشخصات فنی این مدل از کمپرسور نیز آشنا شوید. 

اگرچه برند های دیگری نیز در بازار جهت فروش و عرضه کمپرسورهای باد فعالیت میکنند اما در این مقاله سعی ما بر این بوده تا شناخته شده ترین شرکت را در این زمینه معرفی کنیم و جواب سوال شما که بهترین برند کمپرسورباد کدام است را پاسخ دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]