اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817112957
در دسترس نیست

معرفی بهترین کتاب زبان کودکان

کد: 140108216817112957

، تهران , (اخبار رسمی): در کشورهایی که انگلیسی زبان اول نیست، والدین مایلند با توجه به اهمیت آن در تحصیلات و سایر حوزه‌های زندگی، زبان انگلیسی را از سنین پایین به فرزندان خود آموزش دهند. اما نمی‌دانند چگونه و از کجا شروع کنند و یا از چه منابعی برای آموزش زبان به کودکان استفاده نمایند.

معرفی بهترین کتاب زبان کودکان
معرفی بهترین کتاب زبان کودکان

اگر می‌خواهید با بهترین منابع یادگیری زبان کودکان آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. آموزش زبان انگلیسی به کودکان متفاوت‌تر و چالش برانگیز‌تر از آموزش زبان به بزرگسالان است. شما به دلیل دایره تمرکز و توجه کوچک کودکان نمی‌توانید آن‌ها را مجبور کنید تا بنشینند و گرامر را به روش بزرگسالان از روی کتاب یاد بگیرند.

بنابراین، بهترین منابع یادگیری کودکان منابعی هستند که با کمک شعر، بازی و موسیقی و در چرخه‌های کوتاه 15 الی 20 دقیقه‌ای، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهند. حال بیایید با تعدادی از این منابع آشنا شویم.

بهترین کتاب زبان کودکان

کتاب سوپرمایندز Superminds

مجموعه سوپرمایندز از بهترین و مهم‌ترین منابع یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان 7 الی 12 سال است. این کتاب با استفاده از مطالب جذاب و گیرا، موسیقی و فعالیت‌های فکری، عملی و خلاقانه، علاوه بر تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی، کودکان را برای سطوح بالاتر آماده می‌کند. کتاب سوپرمایندز در 7 سطح طراحی شده است.

کتاب Mr.Bug’s Phonics

کتاب مستر باگز فونیکس، یکی از بهترین منابع یادگیری زبان کودکان است و برای کودکان 7 تا 12 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف اصلی این کتاب آموزش الفبای انگلیسی و صدای حروف است و در هر درس از کتاب، لغات انگلیسی در قالب یک داستان جذاب آموزش داده می‌شود.

پس از آن لغات و تلفظ آنان از طریق شعر، سرود، فعالیت‌های شنیداری و فعالیت‌های نوشتاری تمرین می‌شوند. در این کتاب، بیست و شش حرف انگلیسی و صداهای آن‌ها به طور کامل آموزش داده می‌شود.

کتاب Fun Fun English 

کتاب Fun Fun در چهار سطح برای کودکان رده سنی 4 الی 10 ساله با هدف آموزش لغات، گرامر و مهارت‌های زبان انگلیسی از طریق تصاویر، شعر، موسیقی و ویدئوهای جذاب طراحی شده است. استیکرهای آموزشی در هر درس، کمک شایانی به یادگیری و به خاطر سپردن لغات می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی این کتاب، زبان آموز محور بودن آن است که سبب می‌­شود کودکان احساس استقلال کرده و از یادگیری نهایت لذت را ببرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب