اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196864318027
در دسترس نیست

معرفی ویزای کار کارآفرینی C11 در سال 2023

معرفی ویزای کار کارآفرینی C11در سال 2023

کد: 140109196864318027

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه ویزای کار کارآفرینی C11 کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی یا خرید بیزنس و یا شرکت می باشد. درکنار سایر برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی فدرال و استانی، برنامه ویزای کار کارآفرینی C11، نوعی دیگری از مهاجرت است.

معرفی ویزای کار کارآفرینی C11در سال 2023
معرفی ویزای کار کارآفرینی C11 در سال 2023
معرفی ویزای کار کارآفرینی C11در سال 2023
معرفی ویزای کار کارآفرینی C11 در سال 2023
معرفی ویزای کار کارآفرینی C11در سال 2023
معرفی ویزای کار کارآفرینی C11 در سال 2023

متقاضی با مجوز کار وارد کانادا شده و همچنان از شرکتی که تاسیس و یا خریداری کرده است، کسب سود نموده و مهارت های کارآفرینی خود را گسترش می دهد.فرزندان نیز بدون اخذ ویزای تحصیلی، به تحصیل بپردازند.

برنامه ویزای کار کارآفرینی C11 کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی یا خرید بیزنس و یا شرکت می باشد. درکنار سایر برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی فدرال و استانی، برنامه ویزای کار کارآفرینی C11، نوعی دیگری از مهاجرت استکه دولت کانادا، مهاجران کارآفرین و افراد خود اشتغال را مورد هدف قرار داده است. این افراد باید پتانسیل راه اندازی و مدیریت شرکت هایی را داشته باشند که مزیت های مشخص و قابل توجهی را برای اقتصاد، جامعه و فرهنگ کشور کانادا، به همراه بیاورد.

این ویزای کار، تحت برنامه برنامه بین ‌المللی تبادل نیروی کار یا IMP (International Mobility Program) استو  به کارآفرینان خارجی این اجازه را می دهد که بصورت موقت در کانادا کسب و کار خود را اجرا کنند. مجوز کار صادر شده در این برنامه از LMIA معاف بوده و دارای مدت اولیه حداکثر 2 سال است.

ه کسانی می توانند برای ویزای کار کارآفرینی C11 درخواست دهند؟

اخذ مجوز کار و یا ویزای کار کانادا یکی از مهمترین قدم ها برای اخذ اقامت دائم کانادا است. اگر شما یک کارآفرین یا یک فرد خود اشتغالی هستید که به دنبال کار در کانادا می باشید و در نهایت می خواهید اقامت دائم کانادا را کسب نمایید، می توانید گزینه ویزای کار کارآفرینی C11 را در نظر بگیرید و ار این طریق اقدام نمایید.

برای اینکه واجد شرایط کار در کانادا به عنوان یک کارآفرین باشید و از طریق برنامه ویزای کار کارآفرینی C11 اقدام نمایید، باید در یکی از دسته بندی های زیر قرار بگیرید:
• متقاضیان منتخب و بالفعل برنامه های انتخابی استانی
• کارآفرینان یا افراد خوداشتغال دارای گواهی پذیرش کبک (CSQ)
• کارآفرینانی که “مزیت های قابل توجه” برای کانادایی ها ایجاد می کنند

حداقل الزامات واجد شرایط بودن

حداقل الزامات واجد شرایط بودن برنامه ویزای کار کارآفرینی C11 به شرح زیر می باشد:

متقاضی دارای سابقه و استعداد برای راه اندازی یک سرمایه گذاری موفق هست و یا منابع و مهارتهای لازم برای خرید یک کسب و کار و یا بیزنس موجود در کانادا را داشته و در مجموع می تواند آن را به یک شرکت سودآور تبدیل نماید.

منابع لازم بعنوان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی شرکت در کانادا، باید قابل دسترس برای متقاضی بوده و بتواند با ارائه مدارک و شواهد آن را به اداره مهاجرت کانادا ارائه نماید.

متقاضی باید یک طرح تجاری یا بیزنس پلن دقیق ارائه نماید و این طرح باید واقع بینانه و امکان پذیر باشد.

بنابراین برای راه اندازی (یا خرید) شرکت مبتنی بر بیزنس پلن، بایستی مبلغ مورد نظر، بعنوان هزینه بیزنس پلن در حساب بانکی متقاضی (قبل از اجرای طرح) به عنوان تمکن مالی باشد. برای این مورد حدودا 100 هزار دلار موجودی پیشنهاد می‌شود.

حداقل سهام مالکیت شرکتی که در کانادا راه اندازی یا خرید می کند، 50 درصد باشد.

متقاضی دارای سابقه یا مهارت خاص مرتبط با بیزنس پیشنهادی است، که باعث افزایش ماندگاری و قابلیت دوام کسب و کار در کانادا می شود.

متقاضی باید اقدام های اولیه و لازم تاسیس و راه اندازی شرکت خود را برداشته باشد. این اقدامات می تواند شامل : ارائه شواهدی مبنی بر داشتن توانایی مالی برای شروع کسب و کار و پرداختن هزینه ها، انتخاب و اجاره محل کسب و کار، ارائه برنامه کارکنان بیزنس، ثبت بیزنس در کانادا، ارائه اسناد یا موافقت نامه های مالکیت، برداشتن گام هایی درخصوص توسعه ارتباطات با تامین کنندگان، همکاران، و فروشندگان کانادایی.

متقاضی با راه اندازی بیزنس خود باید نشان دهد که در چارچوب ارائه “مزیت های قابل توجه“، فواید  اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی را برای شهروندان کانادا ایجاد می کند.

شرط “مزیت های قابل توجه” بیزنس پلن برای کانادا

منظور از “مزیت های قابل توجه” ی بیزنس پلن برای کانادا چیست؟ شرکتی که متقاضی قصد راه اندازی و خرید آن را دارد، باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد پذیرش اداره مهاجرت کانادا قرار بگیرد؟

نکته حائز اهمیت در برنامه ویزای کار کارآفرینی C11 این است که، متقاضی باید در سرتاسر فرآیند درخواست ویزای کار، نشان دهد که قصد دارد با توجه به پیشینه تخصص ها و مهارت های خود، کسب و کاری را راه اندازی نماید که “مزیت های قابل توجهی”  را در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کانادا به همراه می آورد.

برخی از شاخص ها که در برجسته کردن “مزیت های قابل توجه کانادا” بایستی مدنظر قرار بگیرد، شامل موارد زیر است:

شاخص محرک های کلی و عمومی اقتصادی، مانند: ایجاد شغل ، توسعه در منطقه ای یا از راه دور یا گسترش بازارهای صادراتی محصولات و خدمات کانادایی.

شاخص پیشرفت صنعت کانادا، مانند توسعه فناوری ، نوآوری محصول یا خدمات یا تمایز یا فرصت هایی برای بهبود مهارت های کانادایی ها.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]