اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056892719146
در دسترس نیست

خرید انواع رنگ و ابزار هنری

خرید انواع رنگ و ابزار هنری

کد: 140110056892719146

، (اخبار رسمی): تعریف رنگ و ابزار هنری از زمان قدیم تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری شده است از این رو که تکنیک های بسیار متفاوت و متنوعی به این صنعت اضافه شده از جمله انواع پتینه کاری دیوار و مجسمه های پلی استر و وسایل چوبی و ... با آمدن این تکنیک ها به مرور زمان نیاز به متریال جدید بیش از قبل احساس شد.

خرید انواع رنگ و ابزار هنری
خرید رنگ اکریلیک

 از جمله رنگ های بخصوص این تکنیک ها و ابزار مربوطه به این هنر که جلو تر آن ها را معرفی میکنیم.

در زمان قدیم ابزار رنگ آمیزی فقط رنگ های روغنی و رنگ پلاستیک بودند که هنرمندان و نقاشان میتوانستند از آن ها  استفاده کنند و یا در مورد ابزار قلمو های معمولی و غلطک های ساده در دسترس بودند ولی به مرور زمان رنگ اکریلیک به انواع رنگ اضافه شد و سهم به بسزایی در هنر از آن خود کرد.

به مرور زمان رنگ های اکریلیک توانستند جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کنند و از همین رو سازنده ها شروع  به ساخت انواع متفاوت رنگ های اکریلیک نمودند. از نمونه هایی که میشه معرفی کرد رنگ های کهنه کاری، رنگ های اکریلیک هنری، رنگ های مولتی سورفیس، رنگ های کالر واش، میدوم های اکریلیک (که توضیحاتش در بخش مربوطه در وبسایت بهفام کالا به طور کامل نوشته شده و میتوانید مطالعه کنید)، آنتی کوئین ها، رنگ های فلورسنت، رنگ های  تخته سیاه و ...

و موارد دیگری بر پایه رزین های اکریلیک ساخته شد که بسیار در امر هنر پتینه کاری و  هنر های دستی جایگاه ویژه ای پیدا کرد. به عنوان مثال خمیر های تکسچر که این روزها تنوع بسیار زیادی پیدا  کرده  است و یا رولیف پاستا ها، رنگ های شنی، سواحلی، استوکو، رنگ های عنکبوتی و واکس هایی که بر پایه  رزین اکریلیک ساخته شده اند که برای پتینه کاری استفاده میشوند مثل گلد فینگر ها و یا واکس های کهنه کاری و ...

با اضافه شدن این رنگ ها و تکنیک ها طبیعتا نیاز به استفاده از ابزار جدیدی هم برای کار کردن با این رنگ ها احساس شد که میتوان به  قلمو های هنری و قلم های افکت یه طرفه و دو طرفه و یا غلطک های طرح دار و غلطک های تکسچر، ابزار بگینگ در انواع مدل ها، ابر ها و اسفنج های طبیعی و مصنوعی، هزار خار معمولی و طرح موکتی، وود گرینر ها و یا ابزار طرح چوب و همینطور شابلون ها با طرح های متفاوت و زیبا که تبدیل به پرفروش ترین ابزار در زمینه پتینه و نقاشی شده است و ... اشاره کرد.

ما سعی کرده ایم که در بهفام کالا بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها و ابزار ها را با بهترین قیمت در اختیار شما هنرمندان و هنر دوستان عزیز قرار بدیم تا بتوانیم در این راه پر افتخار با شما همقدم باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی