اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110216916821957
در دسترس نیست

خرید ساعت مچی

کد: 140110216916821957

، (اخبار رسمی): خرید ساعت مچی از جمله خریدهای سخت محسوب می شود زیرا ساعت های مچی براساس سبک، کاربرد، جنس و عملکرد انواع مختلفی دارند و توسط برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. هرساله برندهای مطرح در صنعت ساعت از مدل های گوناگونی با کیفیت و قیمت های مختلف رونمایی می کنند

خرید ساعت مچی
خرید ساعت مچی

انواع ساعت مچی

ساعت های مچی بر اساس مکانیزم حرکتی عقربه ها به چند دسته تقسیم می شوند:

سیستم حرکتی کوارتز: در این نوع ساعت ها که به وفور در بازار یافت می شوند؛ حرکت عقربه ها طبق سیستم کوارتز است. کریستال موجود در ساعت از خود ارتعاشاتی را تولید و منتشر می کند و در ادامه این ارتعاشات به سیگنال تبدیل می شوند تا عقربه ها بتوانند حرکت کنند. عقربه ثانیه شمار در ساعت های کواترز دارای قطعات حرکتی کمتری است به همین علت دقیق تر از سایر ساعت ها عمل می کند.

سیستم حرکتی مکانیکی کوکی: هنگام خرید ساعت مچی کوکی باید دقت کنید که این نوع ساعت ها برای کار کردن نیاز به کوک دارند یعنی پس از کوک شدن به صورت دستی انرژی لازم برای حرکت عقربه ها تأمین می شود. ساعت های معتبر کوکی می توانند سال های زیادی کار کنند بعلاوه نیاز به تعویض باتری نیز ندارند.

سیستم حرکتی مکانیکی خودکار: وزنه فلزی دواری بنام روتو درون موتور ساعت قرار گرفته که با حرکت دست و تکان خوردن ساعت، حرکت می کند و انرژی لازم برای حرکت عقربه ها نیز تأمین می شود. این نوع ساعت ها به کوک روزانه احتیاجی ندارند اما ضخامت و وزن بیشتری نسبت به انواع ساعت های دیگر دارند.

اندازه و شکل ساعت مچی

یک ساعت مچی می تواند گرد، بیضی، مستطیل و حتی هشت ضلعی و لوزی باشد اما امروزه اکثر ساعت ها دایره ای شکل اند. این موضوع کاملا سلیقه ای است و به اندازه مچ دست فرد وابسته است. با مراجعه به سایت ای واچ می توان انواع ساعت در اندازه و مدل های متنوع را خریداری کرد.

نکات مهم در هنگام خرید ساعت های مچی

هنگام خرید ساعت مچی عوامل مهم زیادی وجود دارند که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. اهمیت عواملی همچون جنس بدنه، بند و شیشه ساعت مچی آنقدر بالا است که در تیترهایی جداگانه توضیح داده خواهند شد.

تعیین بودجه

در اولین گام پس از کسب اطلاعات کافی جهت خرید بهترین ساعت مچی، تعیین بودجه و میزان پولی است که می خواهیم خرج کنیم تا ساعت متناسب با نیاز خودمان را بخریم. قیمت ساعت مچی در طیف گسترده ای قرار دارد که به نوع ساعت، قابلیت و جنس بدنه و مواد مصرفی در آن برمی گردد. متأسفانه ساعت با برندهای تقلبی و کیفیت پایین در بازار کم نیستند پس باید دقت کرد که ساعت مچی را از فروشگاه های معتبری همچون سایت ای واچ خریداری کرد.

شیشه ساعت مچی

در نگاه اول به یک ساعت ظاهر آن خودنمایی می کند؛ ظاهر ساعت مچی به میزان زیادی به شیشه و صفحه ساعت برمی گردد . هنگام خرید ساعت مچی دقت کنید که شیشه ساعت علاوه داشتن شفافیت بالا، ضد خش نیز باشد.

  • نور کافی پس زمینه
  • قاب ساعت دور شیشه

هنگام خرید بهترین ساعت مچی دقت کنید که ساعت انتخابی از قابی یک تکه برخوردار باشد. قاب استیل یکی از برترین قاب های ساعت مچی به شمار می رود.

موتور ساعت مچی

ارتباط مستقیمی بین موتور ساعت و قیمت آن وجود دارد. معمولا قیمت ساعت مچی با موتور مکانیکی بالاتر از ساعت های کواترز است.

  • کیفیت ساخت ساعت
  • برند
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • جنس بدنه ساعت مچی

جهت خرید بهترین ساعت مچی باید جنس بدنه ساعت را نیز در نظر بگیرید زیرا بدنه یا کیس ساعت است که وزن و کیفیت ساعت مچی را تعیین می کند. توصیه می شود برای خرید بهترین ساعت مچی، ساعتی را انتخاب کنید که جنس بدنه آن یکی از چهار عنصر استیل ضد زنگ، آلومینیوم، تیتانیوم و یا طلا باشد. خرید ساعت مچی در انواع، مدل، طرح و رنگ های متنوع و دلخواه با مراجعه به سایت ای واچ امکام پذیر است.

ساعت مچی با بدنه فولاد ضد زنگ: استیل ضد زنگ، فلزی مقاوم در برابر ضربه، فشار و سایش است اما متأسفانه وزن و قیمت ساعت مچی با بدنه فولاد ضد زنگ بالا است.

ساعت با بدنه تیتانیوم: فلزی سبک و در عین حال مقاوم در برابر ضربه، فشار، سایش و اکسیژن هوای مرطوب می باشد و همین ویژگی ها باعث شده تا یکی از فلزات مرغوب در صنعت ساعت سازی محسوب شود. فلز تیتانیوم بسیار سبک تر از فولاد است اما تعمیر آن نیز به مراتب دشوارتر می باشد.

ساعت با بدنه طلا: طلا فلزی زیبا و درخشان، منعطف، و مقاوم در برابر اکسیژن، فرسایش و ضربه است اما قیمت ساعت مچی از جنس طلا بسیار بالا می باشد. این نوع ساعت در رنگ های زرد، سفید، قرمز و صورتی در بازار موجود است.

انواع بندهای ساعت مچی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب و خرید ساعت مچی باید در نظر گرفت جنس بند ساعت مچی است. هنگام خرید بهترین ساعت مچی علاوه بر جنس بند ساعت باید امکان تعویض بند ساعت مچی را نیز در نظر گرفت زیرا در برخی مدل ها امکان تعویض بند ساعت مچی وجود ندارد. بند های فلزی، چرمی و پلاستیکی از جمله بندهای قابل استفاده در ساعت های مچی اند. بدن برخی افراد نسبت به بندهای فلزی حساسیت نشان می دهد و به دنبال آن دچار خارش و التهاب پوستی می شوند 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091922*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف