اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110246918919385
در دسترس نیست

قیمت آسانسور هیدرولیک و کششی

کد: 140110246918919385

، (اخبار رسمی): قیمت آسانسور هیدرولیکی و آسانسور کششی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه از چه تجهیزات و لوازمی در ساخت هر یک از این آسانسورها استفاده شده است، کیفیت ساخت قطعات و طراحی مجموعه آسانسورها، همگی باعث شده اند که قیمت آسانسور با عملکرد هیدرولیکی و یا کششی متغیر باشد.

 قیمت آسانسور هیدرولیک و کششی
قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی

آسانسورهای هیدرولیکی و کششی از جمله دو آسانسور متداول در ساختمان های مسکونی و تجاری هستند. نیروی آسانسورهای هیدرولیک توسط پمپ های الکتریکی تامین می شود؛ این پمپ ها روغن هیدرولیک درون مخزن را به جک منتقل می کنند.

در این جک ، یک پیستون قرار دارد که شافت آن را به سمت بالا فشار می دهدوباعث حرکت کابین آسانسوربه سمت بالا میشود . برای حرکت به سمت پایین کافی است روغن داخل جک هیدرولیک تخلیه وبه مخزن مربوطه برگردانده شود. نقطه مقابل آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای کششی قرار دارند.

به این ترتیب، آسانسورهای کششی از سیم بکسل های فولادی و وزنه تعادل برای حرکت به سمت بالا و پایین استفاده می کنند. هر دو سیستم، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین باید قبل از انتخاب مجموعه آسانسور مناسب، مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید. قیمت آسانسور، یکی از مواردی است که هنگام خرید آسانسورها برای نصب در ساختمان های مختلف اهمیت دارد.

ویژگی های آسانسورهای هیدرولیکی و کششی

قبل از اینکه درباره تفاوت قیمت آسانسور هیدرولیکی و کششی صحبت کنیم، لازم می دانیم ویژگی ها، معایب و مزایای هر یک از این نمونه آسانسورها را بررسی کنیم. این قسمت به شما کمک می کند تا بتوانید در انتخاب آسانسور، تصمیم گیری بهتری داشته باشید. آسانسورهای هیدرولیکی، تجهیزاتی هستند که به فضای کمتری برای نصب احتیاج دارند زیرا قسمت بالابر آنها فضای زیادی برای حرکت لازم ندارد. این واحد ها برای بلند کردن بارهای سنگین تر بسیار مؤثرتر عمل می کنند. از مدت ها قبل شناخته شده است که سیستم های هیدرولیکی در مقایسه با آسانسورهای کششی، قدرت بالاتری را ارائه می دهند.

از طرف دیگر، سیستم های آسانسور هیدرولیکی معایب منحصر به فرد خود را دارند. سرعت آنها به اندازه آسانسورهای کششی مشابه خود نیست. حداکثر سرعتی که بهترین واحدهای آسانسور هیدرولیکی می توانند داشته باشند، یک متربر ثانیه است.درحالی که آسانسورهای کششی تا 20 متربرثانیه هم ساخته شده اند. وقتی روغن به عنوان سیال هیدرولیک استفاده می شود، عملکرد آن قطعاً به دما بستگی خواهد داشت.درفصول سرد سال نیاز است روغن هیدرولیک درون مخزن گرم شود .

نکته دیگر در مورد این آسانسورها تولید گرمای زیاد در آسانسورهای با ترافیک بالا مثل مجتمع های تجاری و بیمارستانها می باشد، در این موارد باید از سیستم های خنک کننده روغن هیدرولیک استفاده کرد . بنابراین، این نوع آسانسور به یک سیستم بسیار کارآمد برای کنترل و حفاظت موتور  و پمپ هیدرولیک نیاز دارند. همچنین ممکن است روغن هیدرولیک از پایه جک آسانسور نشت کند. اگر روغن به آب زیرزمینی برسد نیز می تواند در ایجاد آلودگی ها نقش داشته باشد.

بنابراین، نگهداری و مراقبت منظم برای سالم و ایمن نگه داشتن آسانسور هیدرولیکی لازم است. آسانسورهای کششی در مقایسه با آسانسورهای هیدرولیکی، سرعت بیشتری دارند. این امر باعث می شود که آسانسورهای کششی برای ساختمان های مدرن و با ارتفاع بیشتر، بسیار مناسب تر باشند. آنها همچنین در مقایسه با سیستم های هیدرولیکی، حرکت نرم و راحت تری را فرآهم می کنند. مزیت دیگر آسانسورهای کششی جدیداین است که از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه سازی شده اند .

لازم به ذکر است که آسانسورهای کششی از وزنه تعادل برای متعادل سازی وزن کابین استفاده می کنند. از طرف دیگر، یک  آسانسور هیدرولیکی برای حرکت به سمت بالا نیاز به صرف انرژی زیادی برای بالا بردن تمامی وزن بار و کابین آسانسور با تمام متعلقات دارد ولی برای پایین آمدن صرف انرژی بسیار کم خواهد بود چون کابین آسانسورهیدرولیک با وزن خودش به سمت پایین حرکت میکند. در کل در یک آسانسور هیدرولیک آماده سازی، نگهداری و مراقبت  بسیار دشوارتر از یک آسانسور کششی است. حتی در آسانسور کششی که از موتور سنکرون مغناطیس دائم به جای موتورگیربکس استفاده می کنند، نگهداری بسیار ساده تر  است. 

برای خرید و اطلاع از قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت شرکت آسانسور فعال مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان