اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111107141817801
در دسترس نیست

محصول تازه شرکت فرسان رونمایی شد

ارائه جی اف ار سی به بازار صنعت ساخت و ساز

کد: 140111107141817801

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت فرسان با نام بتن جی اف ار سی در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه جی اف ار سی به بازار صنعت ساخت و ساز
جی اف ار سی فرسان کو

جی اف ار سی ، بتن مسلح شده با الیاف شیشه ، یکی از مناسب ترین مصالح نوین جهت اجرای نمای ساختمان ها می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت فرسان ، به عنوان اولین تولید کننده و بنیان گذار مصالح فوق سبک، تهران میزبان رونمایی از جی اف ار سی، محصول تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مصالح ساختمانی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پیش ساخته بودن را ارائه کند تا این خدمت تازه مونتاژ سریع و نصب آسان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع ، جی اف ار سی دارای محاسنی است که اعم از تقویت بتن با الیاف شیشه است و می‌تواند باعث استحکام و مقاومت بنا شود.

حمید صالح مدیرعامل شرکت فرسان، تولید این محصول را نتیجه سالها کار در این مجموعه دانست و گفت: هدف عمده شرکت فرسان تحقیق و تولید مصالح سبک و پیش ساخته و مقاومت فیزیکی بالا نسبت به مصالح مشابه می باشد و با تولید این محصولات گامی بزرگ به سوی صنعتی سازی ساختمان همزمان با بهینه سازی ، سبک سازی ابنیه ، کاهش ریخت و پاش مصالح ، زیبا سازی محیط زندگی شهری و خانگی برداشته ایم .

وی در ادامه به ذکر برخی ویژگی های این محصول پرداخت : جی اف ار سی در واقع بتن تقویت شده با الیاف شیشه می باشد که به دلیل وجود سیلیس در آن یک ترکیب کریستالیزاسیون بین بتن و الیاف ایجاد می کند که باعث افزایش مقاومت کششی بتن شده و همین عامل از ایجاد ترک های سطحی و عمیق در بتن تا حد قابل قبولی جلوگیری به عمل می آورد . این بتن ها بسیار سبک بوده و به دلیل پیش ساخته بودن مونتاژ و نصب آن ها بسیار سریع و با سهولت انجام می شود . یکی دیگر از ویژگی های ممتاز جی اف ار سی عایق حرارتی بودن آن می باشد . بنابراین ساختمان هایی که در آن ها بتن جی آر سی به کار رفته ، در مقابل آتش سوزی بسیار مقاوم هستند . همچنین GFRC عایق صوتی خوبی نیز بوده و از انتقال صدا جلوگیری می کند . از آن جایی که سطح بتن های جی اف آر سی بسیار صاف و صیقلی و عاری از هرگونه خلل فرجی است ، دیرتر دچار یخ زدگی و کثیفی می شود . این بتن با داشتن رنگ های متنوع جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد .

از بتن جی اف ار سی می توان در انواع سبک های مدرن و کلاسیک از جمله نمای رومی به دلیل مزیت های ذکر شده در بالا استفاده نمود . از آن جمله می توان به تولید انواع اجزای نمای رومی نظیر ستون ، سرستون ، بدنه ستون ، قاب پنجره ، کنسول ، سراحی و نرده همچنین انواع جزای نمای مدرن مانند قطعات یک تکه بتن در ابعاد و ضخامت های مختلف ، تولید انواع قطعات هندسی و گره اسلامی ... اشاره کرد .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی فرسان

فرسان اولین تولید کننده و بنیان گذار مصالح فوق سبک (نمای داخل ساختمان) سیستمهای پیش ساخته ، قطعات (بتن سبک) GFRC یا جی اف ار سی سازگار با مصالح ساختمانی و (نمای خارج ساختمان) از جنس GFRC تکمیلی - تلفیقی از جنس گچ آلفا مقاومت فیزیکی بالاتر از سنگ (بتن سبک)(بتن اکسپوز) . هدف عمده شرکت فرسان تحقیق و تولید مصالح سبک و پیش ساخته و مقاومت فیزیکی بالا نسبت به مصالح مشابه می باشد و با تولید این محصولات گامی بزرگ به سوی صنعتی سازی ساختمان همزمان با بهینه سازی ، سبک سازی ابنیه ، کاهش ریخت و پاش مصالح ، زیبا سازی محیط زندگی شهری و خانگی برداشته ایم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان