اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112067179519472
در دسترس نیست

چند دلیل برای سوراخ شدن نوک جوراب

کد: 140112067179519472

، (اخبار رسمی): سوراخ شدن نوک جوراب یکی از دغدغه هایی می باشد که بسیاری از افراد با آن سروکار دارند و حتی علت آن را نیز نمی دانند. خیلی از افراد به دلیل سوراخ شدن ناگهانی نوک جوراب برای اینکه کفش های خود را در بیاورند همیشه دچار استرس هستند.

چند دلیل برای سوراخ شدن نوک جوراب
خرید جوراب

خیلی از افراد به دلیل سوراخ شدن ناگهانی نوک جوراب برای اینکه کفش های خود را در بیاورند همیشه دچار استرس هستند. همیشه سوراخ شدن نوک جوراب به جنس جوراب خریداری شده بستگی ندارد، بلکه عوامل متعددی می توانند روی این اتفاق تاثیرگذار باشند. در ادامه به بررسی این اتفاق ناخوشایند و تاثیری که خرید جوراب می تواند روی این قضیه داشته باشد میپردازیم.

آناتومی و فرم پا

شاید گمان کنید تنها در خرید جوراب کالج باید به جنس و سایز آن دقت داشته باشید، اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که آناتومی پای بعضی از افراد به گونه ای می باشد که انگشت شصت کشیده تر می باشد. طبعا این مدل پا به دلیل ژنتیکشان فشار بیشتری را به جوراب و کفش وارد می کنند و باعث سوراخ شدن نوک جوراب می شوند. یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث پاره شدن نوک جوراب شود، ناخن بلند شصت می باشد که فشار زیادی به نخ جوراب وارد کرده و آن را در کوتاه ترین زمان پاره می کند. شاید در فرم پاهای خود نقشی نداشته باشید ولی می توانید ناخن های خود را برای همیشه مرتب و کوتاه نگهدارید.

استفاده طولانی مدت از یک جوراب

خیلی از افراد در طول روز مدت زمان طولانی را در بیرون از منزل سپری می کنند این افراد جوابشان زودتر از باقی افراد پاره می شود. اما باید دقت داشته باشید جوراب های خود را روزانه بشورید این کار تاثیر بسیار زیادی در عدم پارگی نوک جوراب دارد. استفاده طولانی مدت از جوراب و کشیدگی و ساییدگی نوک آن به کفش و یا نوک پا باعث سوراخ شدن آن می شود. تنها راهکاری که برای این مورد وجود دارد تعویض روزانه و به موقع جوراب می باشد که از فرسودگی آن جلوگیری می کند. جوراب های کثیف و کهنه بیشتر در معرض آسیب و پارگی قرار دارند. در خرید جوراب کالج نیز تمامی نکاتی که گفته شد حائز اهمیت می باشد زیرا ممکن است که در آنها به دلیل توجهی که به شکل و طرحشان شده است زودتر در معرض آسیب و یا پارگی قرار گیرند.

جنس جوراب و کفش

اولین نکته ای که در خرید جوراب کالج باید به آن دقت داشته باشید جنس آن می باشد. جوراب های نازک زنانه با سرعت بیشتری پاره می شوند. همچنین جوراب هایی که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند هم زودتر کثیف می شوند و هم اینکه نوک آنها زود به زود پاره می شوند. باید در خرید جوراب به این نکته توجه داشته باشید که جنسی را انتخاب کنید که مطابق با زمان پیاده روی روزانه شما باشد تا در این زمان دچار پارگی نشود.

جوراب های نخ پنبه و مرغوب که روزانه تعوض شوند می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید باشند. علاوه بر نکاتی که دررابطه با خرید جوراب کالج شد، در خرید کفش نیز باید به مواردی دقت داشته باشید. کفش هایی که دارای کفیه زبر و خشن می باشند به مرور زمان باعث پاره شدن جوراب می شوند. همچنین در انتخاب کفش باید به سایز پای خود دقت داشته باشید و مطابق با آن خرید خود را انجام دهید.

پوشیدن کفش تنگ باعث فشار آوردن به نوک انگشتان شده و پارگی جواب ها را به دنبال خواهد داشت. استری که برای کف کفش ها استفاده می شود از جنس الیاف پلی استر می باشند و به علت اینکه پلاستیکی هستند معمولا کمی خشن می باشند. به همین علت است که ساییده شدن جوراب در کفش بیشتر از محیط های خارجی می باشد. شکل و فرم کفش نیز می تواند روی این مورد تأثیرگذار باشد، کفش هایی که دارای فرم صاف در قسمت جلویی هستند بیشتر الیاف جوراب را تحت فشار قرار می دهند.

خرید جوراب هایی که کشسانی زیادی ندارند میتوانند باسرعت بیشتری پاره شوند، همچنین جنس جوراب باید به گونه ای باشد که سفت و محکم سرجای خود باقی بماند و نیازی به بالا کشیدن مداوم نداشته باشد. بعضی از جوراب ها در بازار وجود دارند که در قسمت پاشنه و انگشتان دارای جنس مقاوم تری می باشد که بدون تردید استفاده از آن ها این مشکلات را تا حد زیادی برطرف می کند.

عادات نامناسب و پارگی جوراب

در پوشیدن جوراب عادات نامناسبی وجود دارد. بالا کشیدن بیش از حد جوراب باعث پارگی نوک آن می شود. در خرید جوراب کالج به دلیل ساق کوتاه بودن آن هیچگاه همچین مشکلی وجود نخواهد داشت. این مشکلات بیشتر در جوراب های مردانه ایجاد می شود و ساییدگی بیش از اندازه نوک انگشت به جوراب باعث پارگی آن می شود.

این مورد بیشتر در زمانی که افراد با عجله جوراب خود را بالا می کشند وجود دارد و جوراب به نقطه ای می رسد که دیگر توان حرکتی و کشسانی نداشته و پس از مدت کوتاهی پاره می شوند. بعضی از افراد عادت دارند هنگام راه رفتن پاهای خود را به زمین بکشند و همین مورد باعث افزایش فشار به سطح جلویی کفش و جوراب می شود و پاره شدن نوک جوراب را به همراه دارد. البته این مورد می تواند باعث سایش کف جوراب هم شود که این مورد رایج تر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس