اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147192522132
در دسترس نیست

آشنایی با کاربردها تراول ماگ

کد: 140112147192522132

، (اخبار رسمی): تراول ماگ یا لیوان مسافرتی چیست؟ در واقع می توان گفت که تراول ماگ ترکیبی از لیوان و فلاسک در اندازه و ابعاد بسیار مناسب تر و با مقاومت بسیار بیشتر است.

آشنایی با کاربردها تراول ماگ
خرید تراول ماگ

اگر دوست دارید آشنایی با کاربردها تراول ماگ پیدا کنید و دلیل خرید تراول ماگ را بدانید با ما همراه باشید. قیمت تراول ماگ بسیار مناسب است.

یکی از کاربردی ترین و بهترین مدل های لیوان برای سفرهای بین شهری، طبیعت گردی و حتی استفاده روزمره از تراول ماگ هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی نوشیدنی تان سرد است، احساس نارضایتی را تجربه کنید! یا در طول طبیعت گردی، به خصوص در فصول سرد سال، یک نوشیدنی گرم را از دست می دهید. تراول مگ های مسافرتی برای ایجاد احساس خوب در شما ساخته شد‌ه اند. در ادامه تمامی مشخصات در خرید ماگ را با هم بررسی می کنیم تا به پاسخ کامل تراول مگ چیست و بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

آشنایی با کاربردها تراول ماگ

می توانید از آنها در محل کار، در حین تحصیل، در مدرسه و دانشگاه و حتی در ترافیک شهری استفاده کنید. اگر بخواهیم خیلی مختصر در مورد استفاده از ماگ های مسافرتی یا فلاسک ماگ صحبت کنیم، می توان به این نکته اشاره کرد که عموما ماگ ها حجمی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلی لیتر دارند، فضای کمتری نسبت به فلاسک ها نیاز دارند و به راحتی در یک کیسه جا می شوند. 

به همین دلیل علاوه بر اینکه می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید، می توانید بدون تغییر دما و بدون نیاز به لیوان از نوشیدن قهوه و هر نوع نوشیدنی لذت ببرید. نوشیدنی ها همیشه می توانند احساس بهتری در شما ایجاد کنند، بنابراین اگر در دمای دلخواه شما باشند حتی بهتر است.

جنس برای تراول ماگ

لیوان های مسافرتی معمولا از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ساخته می شوند. فلز بهترین عایق است، یعنی دمای نوشیدنی های سرد و گرم را حفظ می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که پلاستیک انتخاب بدی برای ساخت لیوان مسافرتی است. در خرید ماگ و خرید تراول ماگ به جنس آن توجه نمایید.

دسته بندی بر اساس نوع درب آن ها

  •  پیچی
  •  فشاری
  • درب قمقمه
  •  درپوش قمقمه متصل
  • تراول ماگ حرارتی

آشنایی با کاربردها تراول ماگ، یک نوع لیوان سرامیکی جذاب و مهیج است که سطح بدنه آن از جوهرهای مخصوص و حساس به دما تشکیل شد‌ه است که در دمای معمولی به رنگ مشکی هستند و با افزایش دما طرح چاپ شد‌ه روی لیوان به تدریج از طریق یخ زدن داغ نمایان می شود. مایع بله، این نوع لیوان می تواند انتخاب خوبی برای هدیه گرفتن باشد.

خرید ماگ فانتزی

این لیوان از مواد مختلفی از جمله چوب، چینی، پلاستیک و سرامیک ساخته شد‌ه است. ویژگی خاص این لیوان طرح های جذاب و خاص آن است که طرح های فانتزی زیبا و خنده دار است که در هنگام نوشیدن حس خوب و دلنشینی به شما می دهد.

ماگ قهوه

بزرگتر از فنجان قهوه است و این لیوان بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاد‌ه می شود. به دلیل پوششی که دارد از سرد شدن قهوه جلوگیری می کند. این لیوان را می توان در محیط کار و بیرون استفاد‌ه کرد. برای خرید لیوان می توانید در این صفحه مدل مورد نظر را انتخاب و سفارش خود را نهایی کنید.

تراول ماگ نوشیدنی

این نوع ماگ برای دم کردن انواع نوشیدنی ها مانند چای، قهوه و چای مناسب است، به دلیل وجود فیلترهای مخصوص ته چای، برای این دم کردن مناسب است.

ماگ استیل

ماگ استیل محصولی فوق العاده برای استفاده شما در مسافرت ها، کمپین ها و … می باشد، این لیوان از استیل مناسب برای نوشیدنی های گرم و سرد ساخته شد‌ه است، این لیوان ها به دلیل قابلیت نگهداری مایعات بیشتر برای نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرند. چندین ساعت گرم نگه می دارد، ظرفیت لیوان استیل نسبت به سایر لیوان ها بیشتر است و معمولا به صورت فلاسک دو نفره استفاده می شود.

تفاوت بین ماگ های شیشه ای

ماگ برای نوشیدنی های سرد مناسب است. اما فنجان و لیوان برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود و این وجه اشتراک این دو لیوان است. جنس لیوان و لیوان سرامیک و سفال است اما حجم این دو لیوان متفاوت است.

تراول ماگ سفالی

لیوان های سفالی در گذشته با دست ساخته می شدند اما امروزه با پیشرفت صنعت با چرخ سفالی ساخته می شوند.

سرامیک

لیوان های سرامیکی نیز نوع جدیدی از لیوان ها هستند که امروزه در طرح ها و نقش های مختلف تولید می شوند به طوری که توانسته اند سلیقه و نظر اکثر افراد را به خود جلب کنند. خرید لیوان مسافرتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

لیوان مسافرتی فلزی

اولین و ضروری ترین نیاز انسان خوردن و آشامیدن است و هر جا می رفت سعی می کرد وسایلی برای رفع این نیاز بسازد. قبل از انقلاب صنعتی لیوان های فلزی ساخته می شد اما ساخت آنها بسیار سخت بود 

قیمت تراول ماگ
قیمت لیوان های مسافرتی یا همان تراول ماگ ها بسته به نوع و ویژگی های آن ها متفاوت است. لیوان های سرامیکی به دلیل زیبایی و کیفیت بالاتر قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به سایر لیوان ها دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل