اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112217199916667
در دسترس نیست

ایران کمپرسور، بهترین مرکز فروش کمپرسور اسکرو در ایران

معرفی بهترین مراکز فروش کمپرسور اسکرو در ایران

کد: 140112217199916667

، مشهد , (اخبار رسمی): فروشگاه های معتبری در جهت فروش انواع پمپ باد از جمله کمپرسور اسکرو فعالیت می کنند که آشنایی با بهترین مراکز، جهت خرید این تجهیزات پرکاربرد به انتخاب صحیح کمک شایانی می کند. ایران کمپرسور با سالها تجربه، سابقه درخشانی در عرضه انواع کمپرسور به مشتریان خود دارد و در لیست بهترین مراکز فروش قرار می گیرد.

معرفی بهترین مراکز فروش کمپرسور اسکرو در ایران
معرفی بهترین مراکز فروش کمپرسور اسکرو در ایران

کمپرسور اسکرو از مدل های پرطرفدار برای فشرده سازی هوا است. برای خرید این تجهیزات مهم، باید به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که ضمانت پس از فروش داشته و قطعات یدکی محصول را نیز عرضه کنند.

به دلیل کارایی بالایی که تجهیزات مربوط به فشرده سازی هوا در صنایع گوناگون دارند، فروشگاه های معتبری در جهت فروش انواع پمپ باد فعالیت می کنند. کمپرسور اسکرو جز پرکاربردترین دستگاه ها در این زمینه است. تنوع بسیار بالای این محصول باعث شده تا کاربردهای مختلفی از این دستگاه را مشاهده نماییم. در بین مراکز فروش، فروشگاهی را می توان بهترین دانست که در آن انواع و اقسام کمپرسور و لوازم جانبی مانند روغن کمپرسور کولر به فروش می رسد، که یکی از مهمترین عوامل در جهت افزایش طول عمر پمپ باد می باشد.

برای مشاهده مدل های مختلف و اطلاع از قیمت کمپرسور باد می توانید به مراکز فروش معتبر و شناخته شده مراجعه کنید و یا در وب سایت های فروش کمپرسور، مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

شرکت ایران کمپرسور، از مراکز معتبر فروش کمپرسور اسکرو

فروشگاه اینترنتی ایران کمپرسور، جز بزرگترین شرکت های ایرانی تولید کننده و عرضه کننده انواع کمپرسور باد و فروش لوازم یدکی و جانبی آن ها می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های کمپرسورهای تولیدی شرکت ایران کمپرسور گارانتی یک ساله بدون قید و شرط در صورت دریافت مشاوره از کارشناسان خبره مجموعه است. در حال حاضر این مجموعه معتبر توانسته با تکیه بر توانایی و تخصص کارشناسان فروش متعهد، مشتریان را در زمینه انتخاب بهترین مدل و برند کمپرسور باد متناسب با نیاز خود همراهی کند.

ایران کمپرسور به صورت تخصصی در زمینه لوازم کمپرسور باد فعالیت می کند. این نکته حائز اهمیت است که حتما از فروشگاه های معتبری خریداری کنید که لوازم یدکی را نیز داشته باشند. اگر فروشگاهی از خدمات پس از فروش خوب برخوردار نباشد، ممکن است لوازم کمپرسور باد به سختی در بازار پیدا شود. پس در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

لیستی از بهترین کمپرسورهای ساخته شده در ایران کمپرسور

  • کمپرسور باد بدون صدا و لرزش
  • کمپرسور باد تسمه ای
  • کمپرسور سیلندری
  • کمپرسور باد صنعتی
  • کمپرسور دندان پزشکی

راه های ارتباطی ایران کمپرسور

آدرس: مشهد، میدان ده دی، خیابان جانبازان، شرکت ایران کپرسور

ایمیل: [email protected]

دفتر فروش: 38543311-051

شرکت هواپویا

این شرکت تولیده کننده انواع کمپرسورهای اسکرو با بهره گیری از دانش فنی روز دنیاست. هواپویا در جهت کسب رضایت مشتریان کلیه امور تعمیرات، سرویس و نگه داری و تعمیر کمپرسور باد را با اعزام مهندسین فنی شرکت در محل مورد نظر انجام می دهد.

شرکت هواپویا ارائه دهنده خدمات ذیل می باشد:

  • خرید و فروش انواع کمپرسور دست دوم و معاوضه کمپرسور دست دوم با نو
  • تولید انواع کمپرسور فشار قوی 40 بار فشار
  • تولید مخازن تحت فشار
  • تهیه انواع فیلتر رطوبت گیر

آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، چهاردانگه، روبروی تالار تندیس، پلاک 375

ایمیل: [email protected]

شماره تماس: 0215257301

شرکت هوایار

شرکت هوایار به عنوان یکی از بهترین و برترین تولید کننده ها و تامین کننده های تجهیزات هوای فشرده مطابق با تکنولوژی روز در ایران، به منظور تولید کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات جانبی هوای فشرده فعالیت خود را شروع کرد. هم اکنون هوایار با کسب جدیدترین دانش فنی و تخصصی با مجموعه ای بالغ بر 400 کارشناس کارآزموده، در راستای اهداف خود فعالیت می کند.

شماره تماس: 02188202424

شرکت هایپر صنعت فامکو

شرکت هاپیر صنعت فامکو به لحاظ دارا بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان به برترین برندهای تجهیزات صنعتی پیوست و یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های ایرانی در این صنف مبدل گشت. زمینه فعالیت فامکو عبارتند از:

  • انواع پمپ
  • فروش کمپرسور اسکرو
  • گیربکس
  • برق صنعتی
  • اتوماسیون صنعتی

آدرس: کیلومتر 21 بزرگراه لشکری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12

ایمیل: info@famcocorp

شماره تماس: 0214800049

شرکت روتوپارس

مجموعه روتوپارس با هدف تامین تجهیزات صنعتی مورد نیاز مشتریان از کشورهای مختلف پا در عرصه رقابت با رقبای خود گذاشته است. این مجموعه با هدف محصولات با کیفیت و با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت پایین فعالیت خود را شروع کرده است. مجموعه روتوپارس در تلاش است تا محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کند و آرامش و راحتی را برای آن ها به ارمغان آورد.

از ویژگی های روتوپارس می توان به مشاوره فنی رایگان، صدور فاکتور رسمی، ضمانت اصل بودن کالا اشاره کرد.

آدرس: تهران، طرشت، خیابان تیموری، جنب مترو دانشگاه شریف، خیابان حبیب زادگان، پلاک 69

ایمیل: [email protected]

شماره تماس: 02162999567

فروشگاه مکانیکا

فروشگاه مکانیکا، چندین سال است در قالب یکی از فروشگاه های بزرگ با سرمایه شخصی، فعالیت خود را در عرصه فروش دستگاه ها و تجهیزات صنعتی هوای فشرده آغاز نموده است. این مجموعه معتبر تلاش نموده با در اختیار داشتن تخصص، دانش فنی و اخذ تجربیات متعدد بتواند به یکی دیگر از مراکز معتبر و تخصصی در حوزه فروش تجهیزات صنعتی بپیوندد. 

از اهداف اصلی فروشگاه مکانیکا، تامین نیاز مشتری و عرضه محصولات با کیفیت در دسترس صاحبان صنایع کوچک و بزرگ در سراسر کشور می باشد.

آدرس: تهران،خیابان قزوین، روبروی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک 534

شماره همراه: 091233966967

شماره تماس: 02155459320

کلام آخر

کلام آخر فروشگاه های زیادی در جهت فروش کمپرسور اسکرو فعالیت دارند. برای خرید تجهیزات مهم همچون کمپرسور باد، باید به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که ضمانت پس از فروش داشته و قطعات یدکی محصول را نیز عرضه کنند. از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده پمپ باد می توان به شرکت ایران کمپرسور، شرکت هوایار، شرکت روتوپارس اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید