اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201077213922501
در دسترس نیست

خرید فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی

کد: 140201077213922501

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی رقابت در این فضا برای کسب قدرت ، افزایش چشمگیری داشته، به طوریکه هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید از محبوبیت بالاتری برخوردارید. چقدر از درآمد میلیاردی پیج های اینستاگرام نسیب شما می شود؟ میزان فروش شما در اینستاگرام چقدر است؟

خرید فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی
نحوه افزایش فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام

فالوور مناسب برای پیج اینستاگرام خرید فالوور راحت ترین راه برای به دست اوردن کلیدی ترین عنصر یک کسب و کار یعنی اعتماد کاربر به محصول می باشد.ولی کدام نوع فالوور مناسب پیج است؟

خرید فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی 

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام قدرتمند ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در جهان با بیش از یک میلیارد کاربر فعال بهترین بستر برای کسب درآمد از فضای اینترنت به صورت رایگان می باشد.اگر کسب و کار حضوری دارید حتما یک شعبه از آن را هم در اینستاگرام برپا کنید! چرا که تا حالا حجم فروش بسیار زیادی را از دست داده اید پس تا دیر نشده بجنبید!

چطور از پیج خود درآمد کسب کنیم ؟ 

همین امروز یک پیج فروشگاهی دایر کنید!تا درآمد میلیونی داشته باشید.کالاهایی که می خواهید را بفروشید و سود بسیار زیادی کسب کنید.اما این کار با اعتماد کاربر به پیج شما ممکن می شود!پس چطور اعتماد کاربران را در اینستاگرام به دست بیاوریم؟

اعتماد کاربر کلید طلایی فروش در اینستاگرام اولین چیزی که کاربر هنگام ورود به یک پیج با آن مواجه می شود و زمینه ساز اعتماد کاربر به پیج مورد نظر است تعداد فالوور های آن پیج می باشد.

قطعا تعداد فالوور بالا منجر به حس اعتماد بیشتر مشتری نسبت به یک پیج می شود.پس همین حالا نسبت به افزایش فالوور های پیجتون اقدام کنین! تا فروش میلیونی را نسیب کسب و کار خود کنید!

‌. فالوور مناسب برای پیج اینستاگرام 

خرید فالوور راحت ترین راه برای به دست اوردن کلیدی ترین عنصر یک کسب و کار یعنی اعتماد کاربر به محصول می باشد.ولی کدام نوع فالوور مناسب پیج است؟

ایا می دانید با خرید نوع اشتباه فالور سبب نابودی کسب و کار خود می شوید؟پس نهایت دقت و ظرافت را در خرید فالوور اینستاگرام به خرج دهید،چرا که با خرید نوع اشتباه فالوور الگوریتم اینستاگرام شما را از بازار رقابت خارج می‌کند!

. فالوور فیک یا واقعی کدام یک موثرتر است ؟

به طور کلی فالوور در دنیا مجازی به دو دسته فیک و واقعی دسته بندی میشوند، دسته اول فالوور واقعی که از راه های مختلف مثل تبلیغات ، تولید محتوای با ارزش و…. میتوان جذب کرد که بطور میانگین برای رسیدن یک پیج از 1000 فالوور به 100k فالوورواقعی از روش تبلیغات ، 150 میلیون تومان بودجه نیاز هست.ولی اغلب کسب و کار های نو پا که بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند چیکار کنند؟

کسب و کار های نو پا برای رقابت در این بازار پر تنش میتوانند فالوور واقعی تهیه کنند که کیفیت و سرعت بالایی دارند و از نظر الگوریتم اینستاگرام فالوور واقعی شناخته شده اند.

بطور کلی سونیک استور فالوور هایی که با عنوان واقعی به فروش میرساند به دلیل پروفایل داشتن و ایدی اختصاصی( و از همه مهمتر ساخته شده با آی پی ایران که نسبت به سایر پنل ها قابلیت بسیار منحصر به فردی به شمار میرود)ریزش کم دارند که شما با تولید محتوای اصولی میتوانید جلو ریزش حداقلی رو هم بگیرید.

دسته دوم فالوورفیک، به فالووری گفته میشود که توسط ربات ساخته شده و اغلب کیفیت پایینی دارد.به هیچ وجه فالوور فیکنخرید چرا که با این کار نابودی کسب و کار خود را تضمین می‌کنید سرویس های فالوور واقعی سونیک استور بهترین گزینه برای تهیه فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشد.

. برخورد هوش مصنوعی اینستاگرام با فالوور 

اول از همه شیوه برخورد هوش مصنوعی اینستاگرام با یک پیج را بررسی کنیم.هوش مصنوعی اینستاگرام ابتدا پستی که تازه منتشر شده را به تعداد محدود فالوور های آن پیج نمایش داده و بازخورد آن هارا در برخورد با پست می سنجد.

(منظور از بازخورد تعداد دفعات مشاهده پست ،لایک، سیو،ارسال و … می باشد.) در صورتی که نتیجه مطلوب را از پست و واکنش کاربران به آن دریافت کند اقدام به انتشار پست در سرویس اکسپلور خود نموده و سبب مشاهده آن توسط میلیون ها کاربر می شود.

ولی تاثیر فالوور در این باره چیست؟ فالوور واقعی اینستاگراممی تواند با نشان دادن بازخورد مناسب به پست های پیج شما سبب ورود پست ها به اکسپلور شود، پس راحت ترین راه برای افزایش فروش و کسب درآمد خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

سایت سونیک استور با ارائه انواعی از بهترین و در عین حال ارزان ترین فالوور اینستاگرام سبب رشد فوق العاده پیج شما می شود،

فالوور های واقعی سونیک استور با داشتن کمترین میزان ریزش و در عین حال بیشترین میزان کیفیت و سرعت نسبت به سایر سایت های ارائه دهنده فالوور قدرت چشمگیری به پیج شما می بخشد.

فالوور واقعی اینستاگرام 

فالوور واقعی اینستاگرام متشکل از فالوور های ایرانی که با لایک و سیو پست سبب افزایش تعامل پست و ورود به اکسپلور و در نهایت سبب نمایش پست به میلیون ها کاربر در سطح ایران و فروش میلیونی می شود.

فالوور واقعی ریزش بسیار کمی دارد و بدون نیاز به اطلاعات حساب (پسورد) امکان ثبت سفارش وجود دارد و همچنین محدودیتی در تعداد سفارش وجود ندارد.

پس بدون نگرانی هر چه سریعتر سفارش خود را نهایی کنید.هر چقدر فالوور لازم دارید سونیک استور توانایی تامین آن را دارد پس بدون هیچ گونه دغدغه فالوور های واقعی پیج خود را افزایش دهید!

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در سونیک استور کاملا تضمینی صورت می‌پذیرد و در صورت عدم رضایت یا تکمیل عملیات افزایش دنبال کننده، هزینه های پرداختی شما عودت خواهد شد.

. نکاتی که قبل از سفارش فالوور به آنها دقت کنید :

1: از عمومی بودن پیج خود اطمینان حاصل کنید.

2: پیج خود را در صورتی که private است به حالت public تغییر دهید.

3: نام کاربری یا یوزر نیم خود را به صورت صحیح وارد کنید.( در صورتی که نام کاربری خود را اشتباه وارد کنید امکان لغو سفارش وجود ندارد.)

ویژگی های فالوور واقعی از وبسایت سونیک استور 

  •  دنبال کننده ارزان و پرسرعت تحویل فوری بعد از سفارش
  •  بدون نیاز به رمز عبور
  •  ضمانت برگشت وجه
  •  ریزش بسیار کم
  •  پشتیبانی 24 ساعته

برای « خرید فالوور واقعی » به سایت سونیک استور مراجعه فرمایید.

کلام آخر

همانگونه که مشاهده کردید ما در این مقاله درباره نحوه افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی و تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کردیم اگر در هر بخش با سوالی مواجه شدید در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سونیک استور

سونیک استور با هدف ارائه خدمات فضای مجازی بخصوص تلگرام و اینستارگام فعالیت می کند. ما به عنوان مرجع بزرگ خرید فالوور واقعی و خرید ممبر واقعی شناخته می شویم و در کنار آن خدماتی مانند لایک و ویو اینستاگرام و همچنین فالوورهای ارزان قیمت نیز ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]