اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201167224419050
در دسترس نیست

کاریابی تهران

کاریابی تهران

کد: 140201167224419050

، (اخبار رسمی): کاریابی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود و عوامل زیادی در این باره تأثیرگذار است. قدم اول در پیداکردن شغل موردنظر علاقه فرد است.

کاریابی تهران
کاریابی تهران

بهترین سایت های کاریابی آنلاین در تهران

کاریابی در تهران

کاریابی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود و عوامل زیادی در این باره تأثیرگذار است. قدم اول در پیداکردن شغل موردنظر علاقه فرد است و قدم دوم نیازمند تجربه و تخصص کافی نیز بسیار مهم و ضروری است.

علاوه بر داشتن تخصص که شامل تحصیلات نیز می‌شود برای اینکه بتوان در یک سازمان و یا یک شرکت استخدام شوید و استخدام بمانید و هم چنین در زمینه شغلی خود پیشرفت داشته باشید نیازمند داشتن مهارت‌های عمومی نیز هستید. کسب این مهارت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و برای اینکه به نتیجه مطلوبی برسید حتماً باید زمان بگذارید و از کسب این مهارت‌ها غافل نشوید.

در ادامه به ذکر چند مورد از این مهارت‌ها می‌پردازیم:

  1. تسلط به زبان‌های مختلف: تسلط به حداقل یک‌زبان خارجی و زنده دنیا می‌تواند یک‌قدم شما را به جلو هدایت کند. یک کارمند معمولی باید اصطلاحات و کلمات پرکاربرد انگلیسی را بداند علاوه پیشرفت در حیطه کاری خود در پیداکردن شغل مناسب نیز بسیار مؤثر است. این نکته را به یاد داشته باشیم که تسلط به یک‌زبان دیگر علم نیست و صرفاً یک‌زبان ارتباطی است.  
  2. مهارت و استفاده پیشرفته از کامپیوتر: امروزه تمامی کارها به‌نوعی  وابسته به اینترنت و کامپیوتر هستند و به‌احتمال زیاد اگر مهارتی در این زمینه نداشته باشد به‌احتمال زیاد کنار گذاشته شوید. مهارت کار با کامپیوتر نقش مهمی در پیشرفت و روند کارها دارند.
  3. روابط‌عمومی بالا: ارتباط خوب و اخلاق عالی می‌تواند برای پیدا شغل مناسب بسیار موثر باشد. حتی اگر شما مهارت  کارایی بسیار بالایی داشته باشید اما اگر اخلاق خوبی نداشته باشد دچار مشکل می‌شوید. داشتن روابط‌عمومی بالا یکی از مسائل مهم زندگی و کاریست هم چنین نقش بسزایی در کاریابی دارد. آشنایی با اصول ارتباطی به این معنا است که بتوانید با مسئولان و همکاران و هم چنین ارباب‌رجوع رابطه مناسب و حرفه‌ای داشته باشید.
  4. رزومه کامل و درست: داشتن یک رزومه کامل یکی از قدم‌های مهم و ضروری است. در رزومه خود باید تمامی موارد که شامل مشخصات، مدرک تحصیلی، سابقه کاری  و هم چنین مهارت‌های فردی مشخص شوند. توجه داشته باشد که تمامی این موارد باید کاملاً دقیق و روشن نوشته شوند. داشتن یک رزومه کامل کمک زیادی در پیداکردن شغل نقش اساسی دارد.
  5. جست‌وجوی مکرر و پیوسته: توجه به‌صورت مداوم به آگهی‌های شغلی مرتبط و ارسال رزومه و در صورت دعوت به مصاحبه تا زمانی که نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید پیگیر باشید و همچنان در جست‌وجوی آگهی‌های شغلی باشد.
  6. مقیدبودن به قوانین: محیط کاری یک محیط رسمی است و هر سازمان و شرکتی نسبت به قوانین کشور قوانین خاص خود را دارد و رعایت این قوانین از ملزومات کاری است. با رعایت این قوانین موفقیت شما ممکن می‌شود.
  7. اخلاق حرفه‌ای: اخلاق حرفه‌ای مجموعه‌ای از اصول اخلاقی است که باید این اصول چه در محیط کاری و چه در محیط زندگی مستلزم به رعایت آن هستیم.

کارکنان با داشتن اخلاق حرفه‌ای مانند قابل‌اطمینان بودن، داشتن تعهد کاری، منظم بودن، امین بودن، بهره‌وری، همکاری در انجام کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و هم چنین اعتمادبه‌نفس از جمله مواردی است که با رعایت و پایبند بودن به موارد می‌تواند برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و در نهایت انتخاب‌شدن به پروژه  و سمت‌های بزرگ‌تر و بالاتر می‌شوند.

نتیجه گیری

نخستین قدم در کاریابی علاقه مند بودن فرد نسبت به آن سمت شغلی می‌باشد. برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود حتماً باید تلاش و پشتکار داشته باشد. داشتن روابط عمومی بالا و اعتماد به نفس هنگام محاحبه و در عین حال هنگام کار شما را چند قدم به جلو هدایت می‌کند.

داشتن رزومه کامل و درست بی تاثیر نیست. قبل از مصاحبه و قبل از استخدام در یک سازمان و مجموعه زمانی را برای برای جست و جو و تحقیق در مورد مجموعه مورد نظردر اینترنت گذارید.

تحقیق در مورد وب سایت شرکت مورد نظر به شما کمک می‌کند که اطلاعاتی درمورد محصولات و خدمات شرکت آشنا شوید. این کار به شما کمک می‌کند که با فرهنگ و طریقه کار آن مجموعه آشنا شوید. اطلاعات به دست آمده را تجزیه و تحلیل کنید و نقشی که شما باید در آن مجموعه داشته باشید و ماموریت هایی را که باید انجام دهید را بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی