اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202197274819274
در دسترس نیست

معرفی و خرید فیلتر هوا اطلس کمپرسور اطلس کوپکو

معرفی و خرید فیلتر هوا اطلس کمپرسور اطلس کوپکو

کد: 140202197274819274

، (اخبار رسمی): کمپرسور ها دارای لوازم جانبی مثل شیلنگ و باباش و... دارند که هر کدام از آن ها دارای اهمیت خاصی دارند. که وظیفه فیلتر هوا یا رطوبت گیر از ورود رطوبت، ذرات معلق و گرد، غبار و... جلوگیری میکند. استفاده از فیلتر هوا اطلس کوپکو عمر دستگاه را افزایش داده و بازدهی دستگاه را بالا برده.

معرفی و خرید فیلتر هوا اطلس کمپرسور اطلس کوپکو
فیلتر هوا

شرکت اطلس تجهیز تامین کننده برند های اطلس کوپکو، کیزر، اینگرسولرند

هوای ورودی به واحد هوا ساز جهت فشار سازی می باست از صافی عبور کرده، این فیلتر اهمیت فراوانی داشته زیرا ورود ذرات معلق در محیط کارخانه که قالبا ذرات روغن و گردو غبار بوده، در صورت ورود به واحد هوا ساز و سیستم کمپرسور مشکلات زیادی ایجاد میکند. ورود ذرات معلق در هوا در کمپرسور های اسکرو روغن کاری شونده در واحد هوا ساز با روغن کمپرسور ترکیب شده، وجود روغن ترکیب شده با ذرات هوا، در سیکل گردش روغن موجب ایجاد جرم در مسیر و مسدود شدن میگردد. هر چند در مسیر گردش روغن فیلتر روغن وجود داشته، اما اولا ممکن است تمامی ذرات، فیلتر نشوند در ثانی در دراز مدت قطعات در مسیر گردش روغن دچار انسداد میگردد و موجب گرفتگی رادیاتور و وارنیش (جرم گرفتن) روتور های اسکرو و بلبرینگ های واحد هوا ساز میشود.

فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو چیست؟

فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو به عنوان یکی از مهم ترین اجزا در کمپرسور به حساب می آید؛ در حالیکه عده ای آن را کم ارزش ترین و فرعی ترین قسمت در کمپرسور می دانند.

مهمترین کاربرد فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو

استفاده از یک فیلتر هوای کمپرسور مناسب و باکیفیت در دستگاه کمپرسور بسیار پیشنهاد می شود و بهتر است نسبت به قیمت فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو حساسیت خرج ندهید. چرا که استفاده از یک فیلتر هوا کمپرسور با کیفیت از مزایای بسیاری برخوردار است. از مهم ترین مزایا و کاربردهای فیلتر هوا کمپرسور می توان به جلوگیری نمودن از ورود ذرات خارجی به داخل دستگاه اشاره کرد. از دیگر مزایای فیلتر هوا کمپرسور کاهش صدای کمپرسور در حال فعالیت است. عملکرد این نوع قطعه همانند یک رسیور می باشد. به خاطر حفظ کیفیت و کارکرد فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو بهتر است که این قطعه را هر شش ماه یکبار بررسی و یا هر 4000 ساعت آن را تعویض نمایید. با این کار می توانید از کاهش عمر دستگاه کمپرسور خود جلوگیری کنید.

انواع فیلترهای هوا کمپرسور اطلس کوپکو

فروش فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو با توجه به نوع و کارایی دستگاه در انواع متفاوتی صورت می گیرد. از این انواع می توان فیلتر هوا کمپرسور دیزلی، فیلتر هوا کمپرسور پیستونی، فیلتر کمپرسور هوا کمپرسورهای اسکرو نام برد. در ذیل به توضیح در خصوص هر کدام از این موارد به اختصار پرداخته ایم.

▪︎ فیلتر هوا کمپرسور دیزلی: از کاربردهای فیلتر هوا کمپرسور دیزلی می توان به استفاده از آن در کارهای حفاری موجود در مناطق نفتی، معادن، کارهای عمرانی، راه سازی و کارخانه های صنعتی اشاره کرد. به دلیل نوع کاربرد این نوع فیلترهای هوا باید آن ها از دوام، کارایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. نصب آسان و متناسب بودن ابعاد از دیگر مزایا و خصوصیات فیلتر هوا کمپرسور دیزلی است.

▪︎  فیلتر هوا کمپرسور پیستونی: از این فیلتر بیشتر در صنایع، تعمیرگاه ها و ساختمان سازی استفاده می شود. با ممانعت و جلوگیری از ورود ذرات خارجی به درون دستگاه در افزایش راندمان دستگاه بسیار موثر عمل می کند.

▪︎  فیلتر هوا کمپرسورهای اسکرو اویل فری و اویل اینجکت: این نوع فیلتر هوا به منظور فشرده سازی و متراکم ساختن هوای محیط به کار می رود. و جهت تامین هوای فشرده حجم زیادی از هوای محیط از این فیلتر عبور میکند. فیلتر هوا کمپرسور باد علاوه بر جلوگیری نمودن از ورود ذرات خارجی و آلودگی ها به داخل دستگاه در کاهش دادن صدای کمپرسور در زمان عملکرد آن نقش موثری ایفا می کند.

نکات مهم در هنگام خرید فیلترهای هوا کمپرسور کدام است؟

خرید فیلتر هوا کمپرسور نیاز به دقت بسیاری دارد. به همین خاطر باید در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور به نکات مهمی توجه کنید و نباید از آن ها غافل شوید. در ذیل به بیان تعدادی از نکات مهم در هنگام خرید مناسب ترین و بهترین فیلتر هوا کمپرسور اطلس کوپکو پرداخته ایم.

▪︎  اولین نکته ای که باید در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور به آن دقت داشته باشیم، اندازه و سایز دستگاه مدنظر است. در واقع باید فیلتر هوا کمپرسور را متناسب با سایز و اندازه ی دستگاه خریداری کنیم که بتواند عملکردی مفید را به ارمغان داشته باشد. 

▪︎  نکته ی دیگری که باید در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور به آن اهمیت دهیم، فضای داخلی فیلتر هوا است. قبل از خرید فیلتر لازم است که به بررسی محتویات داخلی فیلتر بپردازیم. در واقع یک فیلتر هوا زمانی کارآیی بهتری دارد که حالت مارپیچی درون آن بیشتر باشد. چرا که با افزایش حالت مارپیچی فیلتر، خاصیت عایق صدا بودن آن نیز بیشتر خواهد شد.

▪︎  میزان ضخامت و فشردگی ابر به کار رفته درون فیلتر از دیگر نکات مهم در هنگام خرید فیلتر هوا کمپرسور است.
شرکت اطلس تجهیز تامین کننده برند های اطلس کوپکو، کیزر، اینگرسولرند https://atlasairco.com/ شماره تماس: 09124814837

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار