اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202197275517387
در دسترس نیست

ثبت نام تراکتورهای تبریز

نحوه خرید تراکتورهای شرکت تراکتورسازی تبریز به چه صورت است؟

کد: 140202197275517387

، (اخبار رسمی): در حال حاضر بطور کلی فروش تراکتور تبریز فقط به صورت وامی انجام می پذیرد که ابتدا بایستی اقدام به تشکیل پرونده در سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نمایید و زمانی که  سایت فروش تراکتورسازی باز باشد شرکت اقدام به اعلام سهمیه هر استان می نماید و پرونده ها طبق نوبت برای انجام مراحل خرید به جریان می افتد.

نحوه خرید تراکتورهای شرکت تراکتورسازی تبریز به چه صورت می باشد؟
نحوه خرید تراکتورهای شرکت تراکتورسازی تبریز به چه صورت است؟

در حال حاضر بطور کلی فروش تراکتور تبریز فقط به صورت وامی انجام می پذیرد که ابتدا بایستی اقدام به تشکیل پرونده در سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نمایید و زمانی که  سایت فروش تراکتورسازی باز باشد شرکت اقدام به اعلام سهمیه هر استان می نماید و پرونده ها طبق نوبت برای انجام مراحل خرید به جریان می افتد.چیزی که باعث می شود پرونده ای زودتر کارش به سرانجام برسد علاوه بر رسیدن نوبت، کامل بودن پرونده و پیگیری خود کشاورز نیز است.

نحوه دریافت پیش فاکتور تراکتور تبریز چگونه است؟

پس از اینکه در جهاد کشاورزی برای تراکتور تبریز تشکیل پرونده داده شد و نوبت دریافت وام شخص رسید متقاضی بایستی پیش فاکتور همان مدلی که در پرونده قید شده را از نمایندگی تراکتورسازی تبریز در شهرستان خود بگیرد و به جهاد کشاورزی ارائه نماید.

البته قابل ذکر است که این روند فقط برای تراکتورهای تبریز است و برای خرید تراکتور از شرکت عمران سیرجان نیازی به ماندن در نوبت و سهمیه بندی ناست و حتی چنانچه متقاضی مایل به تغییر مدل تراکتور خود باشد تا قبل از آماده شدن وام می تواند نسبت به تغییر مدل تراکتور اقدام نماید و چنانچه مدارک شخص آماده باشد طی یک پروسه یک ماهه یا نهایتاً سه ماهه تراکتور خود را می تواند از نمایندگی شرکت عمران سیرجان تحویل بگیرد.

شرایط ثبت نام تراکتور تبریز با وام مکانیزاسیون جهاد کشاورزی چگونه است؟

علاوه بر مدارک شخصی نیاز به حداقل سند 2/5 هکتار باغ یا حداقل 8 هکتار زراعت است. همچنین متقاضی در 7 سال گذشته نباید تراکتوری از طریق جهاد کشاورزی خریداری کرده باشد.در مرحله بانک نیز نداشتن چک برگشتی و وام معوقه و داشتن ضامن معتبر برای دریافت وام ضروری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار