اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247284816078
در دسترس نیست

بازی فکری رومیزی بهتر است یا آنلاین؟!

کد: 140202247284816078

، تهران , (اخبار رسمی): بازی کلمه ای است که با شنیدن آن به روزهای خوب کودکی سفر می کنیم. در آن زمان تنها دغدغه ما در زندگی بازی با همسالانمان بود.

بازی فکری رومیزی بهتر است یا آنلاین؟!
بازی فکری بهتره است یا بازی آنلاین؟

بازی کلمه ای است که با شنیدن آن به روزهای خوب کودکی سفر می کنیم. در آن زمان تنها دغدغه ما در زندگی بازی با همسالانمان بود. شاید جالب باشد بدانید که بازی های رومیزی امروزه به اندازه بازی های آنلاین محبوب هستند و در اکثر مهمانی ها، مهمانی ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین تصمیم گرفتیم در اینجا به تفاوت این دو بازی بپردازیم و ببینیم کدام یک جذابتر است. برای آشنایی با تفاوت بازی فکری رومیزی و بازی آنلاین با ما همراه شوید.

بازی رومیزی چیست؟
بازی Boardgame یک بازی رومیزی است که در آن افراد دور یک میز یا تخته جمع می شوند. یک تخته شامل قطعات، کارت ها یا نشانه هایی است که بر اساس یک قانون یا قوانین از پیش تعیین شده روی تخته مرتب شده یا حرکت می کنند. دو نفر، هفت نفر و گاهی اوقات بیشتر می توانند در بازی های رومیزی شرکت کنند.
برخی از بازی های رومیزی استراتژیک هستند، برخی دیگر مبتنی بر شانس هستند و برخی هم به شانس و هم به مهارت نیاز دارند. بازی های رومیزی بر اساس هدف خاصی انجام می شود که بازیکنان برای رسیدن به آن با یکدیگر رقابت می کنند. این بازی ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که دسته بندی اصلی بر اساس ژانر می باشد. ژانرهای مختلف این نوع بازی عبارتند از:

بازی های پازل یا استنباطی
بازی‌های استنباطی و معمایی حول محور حل یک معما از جمله پیدا کردن قاتل، حدس زدن آینده نامعلوم خود یا خانواده‌تان می‌چرخند. بنابراین، بازیکنان بازی های پازل باید مهارت تجزیه و تحلیل را کسب کنند. برای کشف و حل پازل های بازی. این بازی ها هوش پازلی بازیکنان را تقویت کرده است. و آنها را به سمت حل مشکل هدایت کنید.

بازی های استراتژیک
بازی های استراتژیک ریشه در بازی های رومیزی سنتی مانند شطرنج، تخته نرد و مینیاتور دارد. این بازی ها حاوی داستان های خصوصی نیستند. اما بازیکنان طبق قوانین خاصی بازی می کنند.

بازی های آموزشی
برخی افراد علاقه زیادی به یادگیری ندارند و آن را خسته کننده می دانند. دسته بازی های آموزشی را به شما معرفی می کنیم تا بدانید یادگیری و آموزش نیز جذاب و جذاب است. مخاطبان بازی آموزشی زبان بیشتر کودکانی هستند که علاقه زیادی به یادگیری مطالب مختلف دارند. بازی کنید و یاد بگیرید!

بازی های تعاملی
بازی های تعاملی برای افراد با شخصیت جنگجو مناسب است. در بازی های تعاملی، تیمی از افراد اطراف بازیکن در مقابل بازیکن یا تیم مقابل بازی می کنند.

بازی های جاسوسی
بازی های جاسوسی طرفداران زیادی دارد که به صورت گروهی انجام می شود. نقش هر گروه مخفی می ماند و گروه دیگر از آن اطلاعی ندارند. بازی های مافیایی در دسته بازی های کارتی و جاسوسی قرار می گیرند که حتی امروزه نیز علاقه مندان و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

بازی ذهن
افراد در سنین مختلف طرفدار بازی های فکری هستند. این بازی ها هوش و ذهن شما را به چالش می کشد. بازی های فکری برای کودکان در افزایش هوش و استفاده از آن بسیار موثر است. امروزه انواع مختلفی از آنها در بازار موجود است.

بازی های آنلاین چیست؟
بازی های آنلاین بازی های شبکه ای هستند که فراتر از ساختار شبکه های کامپیوتری هستند. در گذشته نه چندان دور، از کابل های سیمی برای اتصال دو یا چند کامپیوتر برای انجام بازی های آنلاین استفاده می شد. این پیشرفت یک دستاورد بزرگ در دنیای بازی های آنلاین محسوب می شود. چون بازی ها حالت تک نفره یا ربات را رها کردند و چند نفره شدند.
با گذشت زمان، از بی سیم و مودم به جای کابل های سیمی برای برقراری ارتباط بین رایانه ها استفاده شد. در این صورت حریف شما از یک فرد مجازی به یک فرد واقعی تبدیل می شود. امروزه با گسترش دنیای اینترنت، دیگر مخاطب بازی های آنلاین یک یا دو نفر نیست؛ اما آنها با میلیون ها نفر سر و کار دارند. بنابراین باید کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.

تفاوت بازی های رومیزی با بازی های آنلاین
یکی از تفاوت های بازی های رومیزی با بازی های آنلاین این است که مهمانان، اعضای خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند تا بازی های رومیزی انجام دهند و اوقات خوشی را سپری کنند. اما بازی های آنلاین با افراد حقیقی ناشناس در اینترنت و فضای مجازی انجام می شود. بنابراین، بازی‌های رومیزی حس رفاقت را بین شرکت‌کنندگان حفظ می‌کند، حتی زمانی که گروه شکست می‌خورد.

بازی های آنلاین نیاز به کامپیوتر، لپ تاپ و اینترنت دارند. گاهی اوقات پخش کننده بدون حرکت و نگاه طولانی مدت به مانیتور روی صندلی کامپیوتر می نشیند. بنابراین به مرور زمان باید به چشم پزشک مراجعه کرده و عینک طبی تهیه کنند. ستون فقرات بازیکن نیز به دلیل نشستن طولانی مدت روی صندلی در وضعیت بدی قرار دارد که ممکن است باعث کمردرد یا کمردرد شود. در حالی که بازی های بردیم بیشتر به صورت خوش گذرانی دور یک میز انجام می شود. تفاوت بازی های رومیزی با بازی های آنلاین به سلامت عمومی شما مربوط می شود. پس با احتیاط ادامه دهید.
از آنجایی که بازی های آنلاین با استفاده از لپ تاپ و اینترنت انجام می شود، اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما خراب شود یا بسوزد. برای تعمیر یا تعویض آن باید هزینه زیادی پرداخت کنید. از طرفی خرید و شارژ اینترنت هزینه دیگری دارد. در حالی که با خرید یک بازی رومیزی می توانید برای مدت طولانی بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید. پس ارزان بودن بازی بردگیم و در دسترس بودن آن برای همه یکی از تفاوت های بازی بردگیم با بازی های آنلاین است.

آخرین سخن:
با تعاریف بازی های برده و انواع آن ها، بازی های آنلاین، تفاوت بازی های برده با بازی های آنلاین آشنا شدید. بازی های رومیزی گزینه خوبی برای تفریح در خانواده یا گروه دوستان هستند. اما در بازی های آنلاین شما پشت لپ تاپ می نشینید و با یک شخص واقعی یا افراد مجازی بازی می کنید. بازی های رومیزی باعث افزایش خلاقیت بازیکنان و بهبود روابط بین افراد می شود. بنابراین، در دنیای واقعی خوب بازی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیم افزار

اعتقاد ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. از طرفی در روزگاری که تلفن همراه موجب مختل شدن روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است، بازی‌های فکری ساده و جالب تمامی اعضای خانواده را چند ساعتی دور هم جمع می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح