اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202257286622769
در دسترس نیست

سمینار آموزشی انگیزشی با بیش از 3هزار نفر برگزار شد

کد: 140202257286622769

، (اخبار رسمی): رویداد آوانگارد، با سخنرانی رنه سینانی، مدیر و بنیان‌گذار سایت سوخت جت بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی فارسی دنیا و حضور بیش از ۳ هزار نفر از جویندگان موفقیت، در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد.

سمینار آموزشی انگیزشی با بیش از 3هزار نفر برگزار شد
سمینار آموزشی انگیزشی با بیش از 3هزار نفر برگزار شد

این رویداد که در روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد، شاهد حضور علاقه‌مندانی از سراسر ایران بود که ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی مراسم، در این سالن حاضر شده بودند.

تبلیغات

مجموعه رویدادهای آوانگارد، رویدادهایی است که توسط آکادمی رنه سینانی سال‌هاست در حال برگزاری است و در این رویدادها، جدیدترین یافته‌های علمی و آموزشی از سراسر دنیا در مورد راهکارها و رازهای موفقیت، به روشی جذاب و تعاملی توسط رنه سینانی، محقق قدرت فکر و کارآفرین جوان عرضه می‌شود.

در رویداد امسال که از مدت‌ها قبل تمام ظرفیت آن تکمیل شده بود، به موضوع هماهنگی و هم‌راستایی ذهن انسان و تمرکز بر هدف پرداخته شد و رنه سینانی،  در طی ۳ ساعت سخنرانی خود به موضوعاتی همچون بررسی کتاب «دروازه‌ی بی‌دروازه» (Gateless Gate)، رسیدن به لحظه‌ی الهام ایده‌های موفقیت یا Aha Moment، بررسی آزمایش‌های هم‌فرکانسی شنوایی و الهام از آن برای هم‌راستایی ذهن (Hemi-sync)، هماهنگی ذهن با محیط با استفاده از تئوری FFR، پدیده‌ی تشدید یا رزونانس و اهمیت آن در داشتن یک ذهن متمرکز بر هدف و در نهایت سه اصل فعالیت فیزیکی روزانه، فعالیت معنوی و افزودن هنر به روزمرگی پرداخت.

رنه سینانی درباره‌ی اهمیت هم‌راستایی تمام ابعاد ذهن در رسیدن به اهداف در بخشی از سخنرانی خود گفت: «تصور کنید در یک رستوران در حال غذا خوردن هستید و یک آهنگ با ضرب‌آهنگ تند در حال پخش شدن در رستوران در بک‌گراند است و شاید حتی متوجه آن هم نشوید ولی به صورت ناخودآگاه این موسیقی تند می‌تواند سرعت غذا خوردن مشتریان را بالا ببرد و باعث بالا رفتن سرعت جابجایی مشتریان شود. همین‌طور در زندگی شما، صداهایی در پس‌زمینه‌ی ذهن شما در حال نواختن است که ممکن است به طور واضع آنها را نمی‌شنوید ولی اثرگذار بر حال و زندگی و تصمیمات شما هستند. آیا این صداهای پس‌زمینه، شما را به سمت هدف و رویای شما تشویق می‌کنند و یا ناخودآگاه به شما زمزمه‌ی شکست و اهمال و ناامیدی را تلقین می‌کنند؟ شما باید تمام ابعاد ذهن و صداهای درون خود را در راستای یک هدف متمرکز و به عبارتی سینک کنید تا با استفاده از پدیده‌ی تشدید یا رزونانس بتوانید دستاوردهای خود را بالا ببرید.»

در حاشیه‌ی همایش آوانگارد چه گذشت؟

در این همایش همچنین ده‌ها نفر کارآفرینان و افراد برجسته‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار نیز حضور داشتند.

رنه سینانی در حاشیه‌ی این مراسم نیز ضمن تشکر از همه‌ی علاقه‌مندان و حضار این برنامه گفت: «هربار که در یکی از رویدادها یا همایش‌ها با این خیل عظیم علاقه‌مندان و جویندگان موفقیت روبه‌رو می‌شوم وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری در خود برای اثرگذاری و انتقال ذهنیت درست احساس می‌کنم. ۱۱ سال پیش که استارتاپ سوخت جت را شروع کردیم می‌دانستیم که در مسیر درستی گام برمی‌داریم، اما هر روز که اثرگذاری آن بر یک فرد جدید را می‌دیدیم تا امروز که توانسته‌ایم بر روی میلیون‌ها نفر اثرگذار باشیم، مسیرمان جذاب‌تر و انرژی‌بخش‌تر شده است.»

وی در ادامه افزود: «امروز سایت سوخت جت، نه فقط در ایران، بلکه در بین ایرانیان خارج از کشور و حتی فارسی‌زبانان کشورهای دیگر هم رشد و توسعه یافته و افراد خود مروج فرهنگ ارتعاش ثروت و ذهنیت پولساز در بین اطرافیان خود هستند. در ایران هم اگرچه مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیاری در این سال‌ها در کشور وجود دارند اما ما در سوخت جت اعتقاد داریم هر فردی حداقل در حوزه‌ای که دایره‌ی اثرگذاری فردی خودش است می‌تواند تغییراتی ایجاد کند و با اصلاحاتی در فکر و ذهن و رفتار، عملکرد و نتایج خود را بهبود بخشد.»

گفتنی است رنه سینانی، از سال ۱۳۹۱ در حوزه‌ی استارتاپ و آموزش کار خود را آغاز کرده و قبل از راه‌اندازی سایت و پیج سوخت جت در رسانه‌های اجتماعی، در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی اقدام به کارآفرینی کرده که نتایج موفقیت و شکست‌های خود را در پروژه‌های تله واش و سپس سوخت جت و امروزه آپولو و چندین کسبوکار ملی و بین‌المللی عرضه کرده است. سوخت جت، امروز پربازدیدترین وبسایت آموزشی کشور در زمینه‌ی موفقیت و کارآفرینی تبدیل شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ