اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203087308110452
در دسترس نیست

دستاوردهای راست چین؛ هوشمند ترین مارکت پلیس ایران

اولین مارکت پلیس ایران از دستاوردهای خود در تولد 10 سالگی رونمایی کرد

کد: 140203087308110452

، تبریز , (اخبار رسمی): به نظر شما چقدر احتمال دارد که پایه گذاران یک کسب‌وکار بدون هیچ دیداری سال‌ها یک کسب‌وکار حرفه‌ای را مدیریت کنند؟ این خبر در مورد یک استارتاپ کاملا ایرانی است که بنیان‌گذاران آن یکی در تبریز و دیگری در شهرکرد، بدون دیدار و بدون آشنایی قبلی، کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اند که امروز 10 ساله شده است.

اولین مارکت پلیس ایران از دستاوردهای خود در تولد 10 سالگی رونمایی کرد
مجموعه راست چین با بیش از ده سال سابقه فروش قالب و افزونه های وردپرس

راست چین اولین و هوشمندترین مارکت پلیس محصولات طراحان وب ایران است. هر کسی بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی، فقط با چند کلیک ساده و نصب محصولات راست‌چین می‌تواند سایت حرفه‌ای و دلخواه خودش را داشته باشد.

 در این خبر شما در مورد مسیر راه اندازی و رشد راست چین بعنوان اولین مارکت پلیس ایران می‌خوانید.

داستان راه ‌اندازی استارتاپ راست ‌چین

داستان شکل گیری راست چین از آنجا شروع شد سال 91 که پیمان نعیمی زمانی که در تبریز دانشجو بود، همزمان دو پروژه «راست‌چین‌سازی» در اختیارش قرار گرفت. به این فکر افتاد که قالب وردپرس‌ که برای پروژه‌هایش طراحی یا فارسی‌سازی می‌کند می‌تواند نیاز دیگر کاربران نیز باشد. همین باعث شد به این فکر بیفتد که در بستر اینترنت در یک پلتفرم جداگانه‌ای این محصولات را به فروش برساند.

در نهایت اردیبهشت سال 92 نسخه اولیه سایت راست‌چین زاه اندازی شد و قابلیت چندفروشندگی نیز ایجاد شد. بعد از چند ماه با پیوستن کامران یزدانی نیا به راست چین و شروع همکاری با پیمان نعیمی، فعالیت به صورت حرفه ای گسترش پیدا کرد و تا به امروز که 10 سال از این همکاری می گذرد، ادامه دارد.

دستاوردهای راست چین در این 10 سال طی کردن این مسیر 10 ساله در شهرستان به سادگی همین نبوده، اما حمایت کاربران راست چین از برند به دلیل رضایت کامل از محصولات، باعث شده تا راست‌چین دستاوردهای جذاب و مهمی داشته باشد. در مقابل راست چین نیز با بررسی نیاز بازار و ارایه خدمات برتر در تلاش بوده که همواره خود را به عنوان رهبر بازار حفظ کند. همین دلایل باعث شده راست چین به رکوردها و دستاوردهای شنیدنی‌ای دست پیدا کند. این موارد شامل:

اولین مارکت‌پلیس ایران

از اولین دستاوردهای راست چین عنوان اولین مارکت پلیس ایران است که در سال 92 قبل از شروع به کار بامیلو و دیجی کالا فعالیت خود را با عنوان مارکت پلیس آغاز کرده است.

 

بیش از 2،600،000 دقیقه حضور در بلک فرایدی سال 99

با شروع کمپین بلک فرایدی در سال 99 رکورد حضور در سایت راست چین شکسته شد، از نخستین دقایق بامداد جمعه 7 آذر تا لحظات پایانی دوشنبه 11 آذر تمامی رکوردهای فروش محصولات وردپرس در ایران زده شد و با استقبال کاربران حضور بیش از 2،600،000 دقیقه در سایت ثبت شد.

کسب بیش از یک میلیون رضایت از مشتری

در سال 1400 رضایت از خرید محصولات راست چین به بیش از 1،000،000 رسید. رضایت خرید یک میلیونی حاصل کیفیت بالای محصولات، پشتیبانی قوی و مشتری مداری همیشگی راست چین بوده است.

بیش از 3200 اشتغالزایی مستقیم

از مهم ترین دستاوردهای راست چین می توان به ایجاد بیش از 3200 شغل اشاره کرد. در طی این 10 سال راست چین با در اختیار داشتن نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران با بیش از 5000 برنامه نویس همکاری کرده است و 1000 برند و شرکت زیر مجموعه دارد.  

رکورد بیشترین تعداد فروش محصولات وردپرسی در یک روز

در بلک فرایدی 99 به لطف همراهی همیشگی کاربران بیشترین رکورد فروش محصولات شکسته شد و افزونه رنک مث پرو با تعداد 4,178 در یک روز به فروش رسید.

پشتیبانی سریع

پشتیبانی سریع زیر 2 ساعت یکی دیگر از دستاوردهای راست چین است، مارکت پلیس های معدودی پشتیبانی سریع را انجام می دهند. با اجرای این طرح رضایت کاربران را افزایش پیدا کرد. در این طرح توسعه دهندگان موظند در کمتر از 2 ساعت نیاز کاربر را رفع کنند و اگر از این زمان گذشت می‌توانند تقاضای بازگشت وجه کنند.

دستاورد اولین مارکت پلیس ایران بعد از 10 سال

راست چین بیش از 50% سهم بازار را در اختیار دارد و امروز به عنوان رهبر بازار وردپرس ایران شناخته می‌شود.  اختصاص بیشترین سود ممکن به توسعه‌دهندگان وردپرسی که در راست‌چین محصولات خود را به فروش می‌رسانند و از امن بودن فروش به وسیله‌ لایسنس‌‌های هوشمند اطمینان کامل دارند، باعث شده راست‌چین با بیش از 2000 توسعه‌دهنده همکاری داشته باشد.

البته مهم ترین دلیل رشد راست چین جلب رضایت و همراهی همیشگی کاربران بوده است و سعی کرده تا سرحد توان با دستاوردهای جدید خود نیاز مشتریان را رفع کند و بهترین خدمات را به آن ها ارایه نماید. یکی از مهم ترین واحد ها در جلب رضایت کاربران واحد پشتیبانی راست چین بوده است.

 واحد پشتیبانی سایت راست چین

در همه سایت ها واحد پشتیبانی در تعامل مستقیم با کاربران است و بیشترین نقش را در رضایت کاربران دارد. واحد پشتیبانی یکی از پر تلاش ترین واحد های راست چین است که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کاربران می باشد. در این واحد مشاوره تخصصی خرید محصولات به کاربران ارایه می شود و کلیه مشکلات مانند بازگشت وجه در اسرع وقت پیگری می شود. همین موضوعات موجب افزایش رضایت 12 درصدی از پشتیبانی راست چین نسبت به سال گذشته شده است.

شما دعوتید به جشنواره تولد 10 سالگی راست چین. در این جشنواره تخفیفات شگفت انگیزی در انتظار شماست و می توانید تاریخچه فعالیت راست چین از همان سال های اول تا به امروز و تغییرات نسخه سایت را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]