اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206097460710452
در دسترس نیست

قالب وودمارت را با 150 هزارتومن تخفیف خریداری کنید

تخفیف قالب فروشگاهی وودمارت

کد: 140206097460710452

، تبریز , (اخبار رسمی): قالب فروشگاهی وودمارت را تا سقف 150 هزارتومن با کد تخفیف MAG50WOOD ار زاست چین خریداری کنید.

تخفیف قالب فروشگاهی وودمارت
تخفیف قالب فروشگاهی وودمارت

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب‌های وردپرس است که در سایت راست چین رکورد 18000 هزار فروش را شکسته است. با کد تخفیف قرار داده می‌توانید با تخفیف این قالب را تهیه کرده و سایت خود را راه اندازی کنید.

قالب وودمارت را با تخفیف خریداری کنید
قالب وردپرس؛ ظاهری جذاب برای سایت شما
این روزها طراحی سایت اصلا کار سختی نیست، هر شخصی بدون نیاز به برنامه‌نویسی، به راحتی می‌تواند سایت شخصی خود را طراحی کند، راه و روش‌های بسیار زیادی برای طراحی سایت شما وجود دارد اما وردپرس بهترین گزینه است، چرا که با کمترین هزینه و با خرید فقط یک قالب میتوانید سایت خود را راه اندازی کنید.
انتخاب و خرید قالب وردپرس مهم ترین مرحله در طراحی سایت است. قالب سایت همان ظاهری است که کاربر در زمان ورود با آن روبرو میشود به همین دلیل هرچه جلوه بصری قوی تری داشته باشد کاربر بیشتر جذب می‌شود.
یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی قالب وودمارت است که این قالب وردپرس به خاطر داشتن 90 دموی کاملا فارسی جز بهترین قالب‌های فروشگاهی به حساب می‌آید که شما با خرید این قالب می‌توانید سایت فروشگاهی خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید.
قالب وودمارت توانست در یک سال رکورد فروش تمامی قالب‌های فروشگاهی را شکسته و با بیش از 18000 فروش موفق به محبوب‌ترین محصول فروشگاهی تبدیل شود.
تخفیف قالب وودمارت
به گزارش روابط عمومی شرکت راست چین، تا پایان شهریور تمامی علاقه مندان و کاربران وردپرس می‌توانند قالب وودرمات را با 150 هزارتومان تخفیف خریداری کنند.
همانطور که گفته شد این قالب از 90 دمو از جمله: فشن، لوازم آرایشی، لوازم جانبی، فروشگاه اسباب بازی و... برخوردار است؛ یعنی شما می‌توانید هر نوع سایتی را با استفاده از قالب پیاده سازی کنید.

راست چین با تجربه 10 ساله در حوزه وردپرس مسیر آموزش و کسب درآمد از این پلتفرم محبوب را برای تمام علاقه مندان فراهم کرده است. شما می‌توانید با تخفیف‌ استثنایی این قالب را تهیه کرده و هرچه زودتر سایت خود را طراحی کنید.

کد تخفیف قالب وودمارت: MAG50WOOD

برای تهیه این قالب کافیست روی خرید قالب وودمارت کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]