اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203137315819385
در دسترس نیست

لیست قیمت کابین آسانسور - آسانسور فعال

کد: 140203137315819385

، (اخبار رسمی): لیست قیمت کابین آسانسور با توجه به مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری آن تعریف می ‌شود. کابین آسانسور از اجزای اصلی این تجهیزات محسوب می شود. از آنجایی که انواع کابین آسانسور با ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند، بنابراین این لیست قیمت بسیار متنوع خواهد بود.

لیست قیمت کابین آسانسور - آسانسور فعال
لیست قیمت کابین آسانسور - آسانسور فعال

قیمت کابین آسانسور بر اساس مصالح به کار رفته در ساخت و حداکثر وزن که می تواند تحمل کند نیز متفاوت است. آسانسورهای بزرگتر، کابین آسانسور لاکچری و آسانسورهایی که از مصالح مرغوب و درجه یک ساخته شده اند، معمولاً گران قیمت هستند.
از دیدگاه دیگر، لیست قیمت کابین آسانسور را می توان از نظر ابعاد و اندازه های کابین بر حسب سانتی متر تعریف کرد. ارتفاع کابین آسانسور، اندازه درب آسانسور و نحوه باز و بسته شدن آن هم در این قیمت ها نقش دارند. اگر بخواهیم از نظر مشخصات فنی، قیمت کابین آسانسور را بررسی کنیم، باید به مواردی از جمله سیستم ‌های تهویه کابین آسانسور، دریچه خروجی اضطراری، سیستم برق اضطراری، تلفن تماس داخل کابین و تجهیزات نور و روشنایی در کابین آسانسور هم اشاره کنیم.
از دیدگاه دیگر، لیست قیمت کابین آسانسور به طراحی کفپوش آسانسور و دیواره ها هم مربوط می شود. کف کابین آسانسور می تواند لاکچری یا ساده باشد. کابین آسانسور که از آینه کاری و روشنایی فوق ‌العاده ‌ای بهره ‌مند شده، نسبت به انواع آسانسور که به صورت ساده از استیل ضد زنگ تهیه شده اند، گرانتر است.

خدمات تزیین کابین آسانسور
یکی از مواردی که در گزارش لیست قیمت کابین آسانسور مطرح می ‌شود، هزینه ‌هایی است که برای خدمات تزیینات کابین آسانسور در ساختمان محاسبه شده است. طبق استاندارد آسانسور، انتخاب تزیینات کابین مناسب با سلیقه مشتری و ابعاد و اندازه های صحیح برای هر واحد ساختمانی بر اساس ترافیک رفت و آمد روزانه و استفاده از آسانسور انجام خواهد گرفت.
ظرفیت کابین آسانسور ۸ نفره از نظر تعداد افراد و وزن بر حسب کیلوگرم، به طور استاندارد و بطور متوسط حدود ۶۰۰ کیلوگرم و برای  آسانسورهای چهار نفره حدود ۳۰۰ کیلوگرم است. وقتی می‌خواهید آسانسور برای ساختمان خود سفارش دهید، به این محاسبات توجه کنید. قیمت کابین آسانسور از سوی شرکت آسانسور به شما ارائه می شود. سپس با توجه به وضعیت ساختمان شما، انواع آسانسور با موتور گیربکسی یا آسانسور با موتور بدون گیربکس به شما پیشنهاد خواهد شد.

لیست قیمت کابین آسانسور بر اساس مصالح اولیه
یکی از مهمترین معیارها برای ساخت کابین آسانسور این است که چه مصالح اولیه در پروژه به کار می رود. اگر به مدل های مختلف کابین آسانسور نگاه کرده باشید، آسانسورهای لاکچری را با طراحی بی نظیر، ترکیبی از آینه کاری می ‌بینید. برخی از انواع کابین آسانسور به صورت لاکچری و با طراحی کلاسیک ساخته می ‌شوند، بنابراین متداول‌ترین مصالح اولیه، استیل ضد زنگ، ورق فولادی گالوانیزه یا استیل طلایی طرح دار خواهد بود. از آنجایی که این تجهیزات از مواد اولیه متنوع ساخته می شوند، لیست قیمت کابین آسانسور هم بر همان اساس جدول بندی خواهد شد. مثلاً قیمت کابین آسانسور که با استیل نقره‌ای یکنواخت ساخته شده، با قیمت کابین آسانسور که با استیل طلایی رنگ طرح دار ساخته شده است، تفاوت دارد.
از دیدگاه دیگر، لیست قیمت کابین آسانسور به نوعی به کفپوش هم بستگی دارد. آسانسورهای لاکچری در قسمت کف آسانسور می توانند از سنگ های تزئینی ساخته شوند و یا اینکه از کفپوش های کامپوزیتی بهره ببرند. هر کدام از این مصالح، به ازای هر متر مربع، قیمت خاص خودشان را دارند. در کنار تمام گزینه های فوق، قیمت کابین آسانسور به تمام تجهیزات وابسته و لوازم جانبی هم بستگی دارد. به طور مثال، چراغ ها و نورپردازی هایی که داخل کابین آسانسور استفاده شده می تواند در سبک ساده یا کلاسیک یا لاکچری انتخاب شود. در ادامه، پنل کلید کنترل داخل کابین آسانسور که به واسطه آن، جهت و مقصد حرکت آسانسور را انتخاب می کنید، مدل های مختلفی دارد. همین هم به نوعی بر لیست قیمت کابین آسانسور تاثیرگذار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان