اطلاعات تماس
  • 091522*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203147317217813
در دسترس نیست

موسیقی سرلوحه زندگی انسان هاست (محراب ممی پور)

موسیقی در نگاهِ محراب ممی پور

کد: 140203147317217813

، (اخبار رسمی): محراب راجع به موسیقی بیان میدارد: موسیقی سازشی میان روح و جسم انسان است؛ آنچه موسیقی متعلق به خود می‌داند همان اعماق زندگانی درون شخص است موسیقی هنر خاص روح است و به‌طور مستقیم به روح خطاب می‌کند.

موسیقی در نگاهِ محراب ممی پور
موسیقی در نگاهِ محراب ممی پور

محراب در پایان عرائضِ خود اظهار داشت: هر کس در حیطه خود کار کند جامعه با همین چیزهای کوچک به سمتِ عدالت گرایی هدایت میشود و هیچ سوء استفاده ای صورت نمی گیرد.

محراب ممی پور با نام هنریِ محراب نابی متولد 16 فروردین 1372 (زاده تهران) رپر و موسیقی دان ایرانی است.

وی کار خوانندگی را از سال 1389 آغاز و در سال 1397 بصورت حرفه ای و رسمی در حیطه موسیقی مشغول به کار شد.

محراب با سابقه ای بیش از 13 سال در حیطه موسیقی مطالبی را در گردهمایی برگزار شده در تهران بیان داشت که بسیار قابل تامل است. از جمله مطالب وی این است: موسیقی سازشی میان روح و جسم انسان است؛ آنچه موسیقی متعلق به خود می‌داند همان اعماق زندگانی درون شخص است؛ موسیقی هنر خاص روح است و به‌طور مستقیم به روح خطاب می‌کند.

محراب با افزایش تفصیلات خود راجع به موسیقی، مطلبی را اظهار می نماید که موجب نگرانیِ آینده موسیقی است.

وی اظهار میدارد که برخی مخرب هایی در موسیقی یافت شده که در سبک های متفاوت موسیقی مشغول بکار هستند و کارِ بسیاری از هنرمندان با تجربه و پخته کار را به خطر می اندازد. از جمله این افراد کسانی هستند که به عنوان نمونه، هیچ تخصصی در موسیقی ندارند اما وارد این کار میشوند تا بوسیله دستگاه های موسیقی و دیگر امکانات به درآمد برسند؛ با این کار، اجحاف بزرگی در حق صنف باتجربه کاران موسیقی میکنند. گله من این است اگر نظارتی بر صنف موسیقی شود، سودجویان این صنعت راهی جز عقب نشینی نخواهند داشت.

وی در پایان عرائضِ خود این مطلب را گوشزد کرد: هر کس در حیطه خود کار کند جامعه با همین چیزهای کوچک به سمتِ عدالت گرایی هدایت میشود و هیچ سوء استفاده ای صورت نمی گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091522*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی