اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203287339222132
در دسترس نیست

تفاوت تراول ماگ و فلاسک کاربرد های هرکدام

تفاوت تراول ماگ و فلاسک کاربرد های هرکدام

کد: 140203287339222132

، (اخبار رسمی): اکثر شما علاقه زیادی به نوشیدن نوشیدنی های گرم در فصول سرد و نوشیدنی های سرد در فصول گرم در حین کار، مسافرت یا رفت و آمد روزانه دارید.

تفاوت تراول ماگ و فلاسک کاربرد های هرکدام
خرید تراول ماگ

 از طرفی می خواهید این نوشیدنی برای مدت زمان مشخصی دمای مطلوب و دلپذیر شما را داشته باشد تا در اسرع وقت آن را بنوشید. مشخص است که لیوان های معمولی هرگز نمی توانند دمای نوشیدنی را برای مدت طولانی حفظ کنند. بنابراین در چنین مواقعی استفاده از لیوان های مخصوص به نام تراول ماگ و فلاسک که در برابر عبور هوا مقاومت بالایی دارند گزینه بسیار مناسبی است. اگر به این نوع محصولات علاقه مند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با کاربرد خرید تراول ماگ و فلاسک بیشتر آشنا شوید. 

تراول ماگ چیست؟

لیوان مسافرتی چیست؟

یکی از سوالات متداول این روزهاست که نشان از محبوبیت زیاد این محصول دارد. در واقع می توان گفت که لیوان مسافرتی ترکیبی از لیوان و فلاسک در اندازه و ابعاد بسیار مناسب تر و با مقاومت بسیار بیشتر است. 

با خرید تراول ماگ می توانید ظاهری جذاب در کنار کارایی بسیار بالا داشته باشید. طرح های مدرن ساخته شده از لیوان های جذاب اما کاربردی همرنگ مانند فلاسک های سنگی بسیار بادوام و مقاوم! 

لیوان های مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند دمای نوشیدنی شما را برای مدت نسبتا طولانی حفظ کنند و به طور کلی مواد به کار رفته در بدنه لیوان های مسافرتی به گونه ای است که آسیب پذیری بسیار کمی در برابر ضربه دارند و همچنین می توانند ماموریت خود را انجام دهند.  

نوع ساختار تراول ماگ 

بدنه آن 

در طراحی بدنه لیوان های مسافرتی به عایق حرارتی توجه ویژه ای شده است تا بتوانند مانند فلاسک دمای نوشیدنی های سرد یا گرم را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. 

درب تراول ماگ 

از آنجایی که وظیفه لیوان های مسافرتی حفظ دمای نوشیدنی است، درب آن ها یکی از مهم ترین قسمت های عایق دما می باشد. در ساخت درب ها از واشرها و عایق های مختلفی استفاده می شود و عموماً جنس درب ها از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته می شود تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. 

 استفاده از ماگ های مسافرتی 

افرادی که علاقه زیادی به کوهنوردی دارند می توانند با استفاده از این لیوان ها نوشیدنی های خود را برای مدت طولانی سرد یا گرم نگه دارند. 

یکی از کاربردهای تراول مگ برای کارمندان است. این افراد می توانند در روزهای پرمشغله خود نوشیدنی بیاورند. 

در مسافرت و کمبود امکانات در راه، داشتن لیوان مسافرتی برای نوشیدن یک نوشیدنی تازه و رفع خستگی ضروری است. 

دانش آموزانی که برای کسب علم به کتابخانه مراجعه می کنند، با استفاده از این محصولات، همیشه نوشیدنی لازم را برای رفع خستگی به همراه دارند. با توجه به کارایی مورد نظر شما می توان آنها را در اندازه های مختلف خریداری کرد. 

 مواقعی پیش می آید که می خواهید در مکان های دور از خانه مانند سفر، پیاده روی در جنگل، کوهنوردی یا محل کار، با صرف یک نوشیدنی گوارا بدون دردسر و نوشیدن آن بدون وقفه، یک تجربه خوشایند ایجاد کنید. فلاسک ها بهترین انتخاب برای نگهداری نوشیدنی ها یا غذاهای آماده با طعم و حرارت اولیه یکسان هستند که انواع مختلفی دارند. بنابراین، قبل از خرید، باید از خود بپرسید که دقیقاً برای چه چیزی می خواهید فلاسک بخرید و کدام یک برای شما مناسب است. البته، راهنمای خرید فلاسک می تواند به شما کمک کند همه چیز را در مورد آنها بدانید

راهنمای خرید فلاسک 

فلاسک ظروفی هستند که برای ثابت نگه داشتن دمای غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شوند و کار اصلی این ظروف جلوگیری از انتقال دما از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون فلاسک است. در واقع با خرید فلاسک می توانید یک کافی شاپ کوچک را با خود به کوهستان، مسافرت، پیاده روی و حتی محل کار ببرید. 

فلاسک دارای دو جداره است که یکی داخل دیگری است و فضای خالی بین دیواره داخلی و خارجی از هوا خالی می شود یا با گاز مخصوص پر می شود. جنس این دیوار شیشه یا فولاد است و قسمت داخلی آن با آب نقره پوشانده شده و قسمت بیرونی دیوار با روکش بیرونی بدنه فلاسک نگهداری می شود. بدنه بیرونی فلاسک می تواند از پلاستیک یا فلز باشد. 

دلیل اینکه دمای مایعات داخل این ظروف برای مدت طولانی ثابت می ماند و تحت تاثیر دمای بیرون قرار نمی گیرد این است که دیواره داخل فلاسک مانند عایق است و گرما نمی تواند از آن عبور کند. از طرفی وجود خلاء یا گاز مخصوص بین دیواره های داخلی و خارجی مانع از جریان هوا می شود. 

پوشش آب نقره ای داخل دیوار نیز برای جلوگیری از تابش گرما و سرما به داخل ظرف است. وجود این سه قسمت و ویژگی های آنها در کنار هم باعث می شود که فلاسک دمای غذاها و مایعات سرد و گرم را برای ساعات طولانی بدون تاثیر دمای محیط حفظ کند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل