اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204047350922995
در دسترس نیست

اولین دوره مسابقات پرش با اسب «جام سیرنگ» برگزار می‌شود

کد: 140204047350922995

، (اخبار رسمی): اولین دوره مسابقات پرش با اسب تحت عنوان «جام سیرنگ»، 6 تا 9 تیرماه جاری توسط گروه کارخانجات سیرنگ از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود. سوارکاران در 3 روز (سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه)، هر روز 7 راند و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت می‌پردازند.

اولین دوره مسابقات پرش با اسب «جام سیرنگ» برگزار می‌شود
جام سیرنگ

اولین دوره مسابقات پرش با اسب تحت عنوان «جام سیرنگ»، 6 تا 9 تیرماه جاری توسط گروه کارخانجات سیرنگ از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

اولین دوره مسابقات پرش با اسب تحت عنوان «جام سیرنگ»، 6 تا 9 تیرماه جاری توسط گروه کارخانجات سیرنگ از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات سیرنگ، سوارکاران در 3 روز (سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه)، هر روز 7 راند و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت می‌پردازند.

به نقل از مهران کاظمیان دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی، این مسابقات برخلاف سایر رویدادهای مشابه که یک‌روزه است، به‌صورت تور 3 روزه و در 21 راند برگزار می‌شود. همچنین استقبال قابل‌توجه سوارکاران (رقابت بین 150 سوارکار در روز) و فینال قهرمانی در روز سوم از ویژگی‌های مختص این دوره از مسابقات است.

در پایان، جام و حکم قهرمانی به همراه جایزه نقدی به قهرمانان اهدا می‌شود.

مدرسه سوارکاری کاظمیان واقع در جاده طرقبه، امام رضا 17، مکان برگزاری جام سیرنگ اعلام شده است.

مسوولان و نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر کل تربیت بدنی، رییس و دبیر کل فدراسیون اسب‌سواری استان خراسان رضوی نیز از مدعوین این مسابقات هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیرنگ

گروه کارخانجات سیرنگ به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات غذایی کشور، در سال ۱۳۸۸ در زمینی به وسعت 30هزارمترمربع در شهرک صنعتی فردوسی شهر مشهد آغاز به‌کار کرد. در ابتدا، این شرکت با تولید کیک رول اسفنجی فعالیت خود را آغاز کرد ولی به مرور و با گسترش بازار و همچنین توانمندی‌های تولیدی، توانست بالغ بر ۱۲۰محصول را در گروه‌های مختلف (کیک‌های روغنی، اسفنجی، رولت، کلوچه، ویفر، بیسکوییت، تافی، فرآورده‌های کنجدی و حلوا شکری) تولید و به بازار عرضه کند. در سال ۱۳۹۸ و در راستای فرایند توسعه، این شرکت اقدام به بهره‌برداری از مجموعه جدیدی با وسعت ۷۵هزارمترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۱۵هکتار کرد و هم‌اکنون به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده شرق کشور شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش