اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204127365421891
در دسترس نیست

مصاحبه یونس بشیری | درباره آشنایی با سبک موسیقی هیپ هاپ!

کد: 140204127365421891

، تهران , (اخبار رسمی): سخنرانی یونس بشیری آهنگساز ایرانی درمورد سبک موسیقی هیپ هاپ و هیپ هاپ رپ.

مصاحبه یونس بشیری | درباره آشنایی با سبک موسیقی هیپ هاپ!
عکس یونس بشیری در کنسرت

سبک موسیقی هیپ هاپ

هیپ هاپ (Hip Hop) که در بعضی منابع از آن بعنوان سبک رپ نام برده می شود یکی از زیر سبک های موسیقی است که به‌طور موازی با فرهنگ هیپ‌هاپ رشد کرده‌است. این نوع موسیقی، ازدوبخش اصلی تشکیل شده‌است:

•رپ  MC

•DJ میکس‌صدا و اسکرچ.

واژه هیپ هاپ برای اولین بارتوسط رابرت کیث ویگیگنزیکی ازاعضای گروه ” Grandmaster Flash and the Furious Five ” بکار برده شد ، او برای دست انداختن دوستش که تازه به ارتش آمریکا پیوسته بود واژه ی “hip/hop/hip/hop” را بصورت ریتمیک شبیه به موسیقی مارچ نظامی بکار برد.

بعدها او هیپ هاپ را بر روی استیج و هنگام اجرا استفاده کرد.

هیپ هاپ فراتر از یک ژانر است: این یک حرکت فرهنگی است که موسیقی ، شعر ، رقص ، هنر ، مد و فلسفه سیاسی را فرا می گیرد. بسیاری از مردم به طور مترادف از رپ و هیپ هاپ استفاده می کنند ، اما به طور دقیق هیپ هاپ یک حرکت فرهنگی است (از جمله موسیقی) ، در حالی که رپ یک تکنیک خاص موسیقی است که اغلب در موسیقی هیپ هاپ استفاده می شود.

بیوگرافی "یونس بشیری"

یونس بشیری (زاده ۱۸ شهریور ۱۳۸۰‌ در بروجرد) هنرمند موسیقی،آهنگ‌ساز،تنظیم کننده اهل ایران است.سبک اصلی یونس بشیری موسیقی بی‌کلام هست و کمتر در موسیقی خود می خواند و آثار زیادی در این سبک دارد.یونس کار خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و در سال ۱۴۰۱ اولین و رسمی ترین آهنگ خود را منتشر کرد.یونس فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه کرج است. یکی از آثار او آلبوم "بی تو"‌ است.یونس بشیری نوازنده ایرانی در سبک پاپ و هیپ هاپ بی‌کلام هست.او همچنین نوازنده پیانو،گیتار و ویلون است.وی کار خود را از کودکی آغاز کرد و محبوبیت خاصی در تلویزیون و بین هواداران دارد نام مستعار او در فضای مجازی «یونس بشیری» است او اولین کمدین به سبک خودش هست.که بیشتر به خاطر ویدیوهای کمدی خود در سرویس ویدیویی اینستاگرام و یوتیوب شناخته شده است. او یک شخصیت اینترنتی و سرگرمی ساز شبکه های اجتماعی هست. او با ساخت و انتشار کلیپ های کمدی کوتاه و موزیکال شناخته شد و توانست مخاطبان زیادی را در شبکه های اجتماعی جذب کند.

پیج اینستاگرام یونس بشیری:BASHIRIAM

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

akhbar.news

شرکت اخبار نیوز با جمع اوری اطلاعات معتبر در اینترنت سعی در اطلاع رسانی جمعی را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی