اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204157371623066
در دسترس نیست

دستگاههای ضبط کننده چگونه کار میکنند ?

کد: 140204157371623066

، (اخبار رسمی): دوربین مداربسته های جدید به دو دسته تحت شبکه و آنالوگ تقسیم می شوند که این دوربین مداربسته ها توسط دستگاهها یمختلفی پشتیبانی می شود. برای مثال دوربین مداربسته تحت شبکه با استاده از ان وی ار تصاویر را ثبت میکند و در هارد پیاده سازی میکند.

دستگاههای ضبط کننده چگونه کار میکنند ?
دستگاههای ضبط کننده چگونه کار میکنند ?

دوربین مداربسته های جدید به دو دسته تحت شبکه و آنالوگ تقسیم می شوند که این دوربین مداربسته ها توسط دستگاهها یمختلفی پشتیبانی می شود. برای مثال دوربین مداربسته تحت شبکه با استاده از ان وی ار تصاویر را ثبت میکند و در هارد پیاده سازی میکند.

شرکت های مختلفی سعی در اضافه کردن قابلییت های جدید و یا ارتقای قابلییت های دستگاههای خود دارند چرا که این دستگاه ها مغز اصلی  و کنترلی برای دوربین مداربسته ها هستند و کار اصلی پردازش  و فشرده سازی بر عهده این سیستم هاست. بدین ترتیب ارتقا دستگاه مساوی است با ارتقای کلی سیستم دوربین مداربسته بعضی از شرکت های ساخت دوربین مداربسته دستگاههای را تولید می کنند که فقط با ساختار دوربین های خود سازگار است و برای دوربین مداربستهای دگر استفاده نمی شود.

 اماهمه این دستگاه ها قابلییت های مشترکی را دارند که با استفاده از آن ها می توان عملکرد یک سیستم امنیتی را کامل کرد در ادامه دربراه دستگاه های ساخته شده در شرکت داهوا توضیح خواهیم داد و قابلییت های که از ترکیب دستگاه و دوربین مداربسته حاصل می شود را توضیح خواهیم داد.

تکنولوژی ساخت دستگاه های داهوا در مقاله های قبلی از  کیفیت محصولات این برند از جمله دوربین مداربسته داهوا و دستگاه های ضبط کننده آن گفیتیم همنطور اشاره کرده ایم که این شرکت در راستای بهبود عملکرد سیستم های امنیتی خود از جمله دوربین مداربسته داهوا چه سرمایه گذاری های بزرگی در این بخش می کند.

دستگاههای ضبط کننده این برند علاوه بر سازگاری با دوربین مداربسته داهوا با بسیاری از دوربین مداربستهای داخل بازر نیز جفت می شوند و عملکرد موثری را انجام میدهد.

اما ترکیب دوربین مداربسته داهوا با دستگاه خود به دلیل تطبیق بالا بازدهی چند برابر خواهد داشت. در ادامه یکی از تکنولوژی ها این سیستم که در حاضر جزو آخرین سیستم های داخل بازار است را معرفی خواهیم کرد .

NVR داهوا NVR داهوا با اخرین مدل دوربین مداربسته یعنی دوربین IP داهوا سازیگاری بالای داشته و خروجی قابل قبولی را به عنوان یک سیستم امنیتی هوشمند به نمایش می گذارد. وظیفه اصلی NVR داهوا دریافت اطلاعات و دیتای ویدئویی از طریق شبکه در دسترس است که آن را بعد از فشرده سازی با لاترین نرخ در هارد دوربین ذخیره میکند. NVR داهوا رد این حین به پردازش و آنالیز دیتا های ورودی می پرداز تا دیتای خام ویدئویی را به دیتای با معنا تبدیل کند. تجزیه تحلیل این دیتا ویدئویی توسط NVR داهوا علاوه بر اینکه هشدار های زیادی را در اختیارتان خواهد گذاشت کار سرچ را در انبوه تصاویر به دست آمده آسان تر میکند. تصور کنید که در انبوه ویدئو ضبط شده NVR داهوا به دنبال فرد خاصی باشید در سیستم های امنیتی قدیمی هیچ چاره ای جز برسی کل ویدئو ها نبود در صورتی که NVR داهوا با دارا بودن قابلییت تشخیص چهره به خوبی قسمت هایی از ویدئو که فرد در آن قرار دارد را جدا کرده و به صورت جداگانه در اختیارتان خواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]