اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205247438223066
در دسترس نیست

محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

کد: 140205247438223066

، (اخبار رسمی): محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن
محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

محافظت با دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی برای محافظت از اماکن هستند که  با دو روش مختلف  بر اماکن نظارت می کنند.

دوربین مدار بسته برای حفاظت از محیط با لنز مخصوص اطراف را به دقت نظاره می کند. اما از طرفی دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های مختلف امنیت محیط را برقرار می کند برای آشنایی بیشتر با این وسیله های امنیتی ادامه مطلب را بخوانید.

دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های خاصی به محافظت از محیط می پردازد برای مثال سنسور تشخیص حرکت این دستگاه با استفاده از متد های مختلفی اجرا می شود که یکی از آن ها امواج مادون قرمز است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چگونه امواج مادون قرمز چگونه حرکتی را تشخیص می دهند.

این امواج از یک نقطه در دزدگیر اماکن ارسال می شوند در حالت طبیعی این امواج بعد از برخورد به اجسام اتاق به دزدگیر اماکن برمی گردند به همین دلیل دزدگیر اماکن با محاسبه این بازه زمانی رفت و برگشت طول این مدت زمان را محاسبه می کنند و به محض ایجاد تغییر در هر یک از وسایل اتاق مدت زمان امواج برگشتی به دزدگیر اماکن تغییر خواهد کرد. 

با تشخیص این تغییر دستگاه دزدگیر اماکن متوجه حرکتی در یک گوشه از اتاق خواهد و بدین ترتیب دزدگیر اماکن اعلام تشخیص حرکت می کند.

یکی دیگر از مواردی که دزدگیر فورنت در تشخیص حرکت اجسام از آن استفاده می کند امواج ماکروویو است.

در این روش دزدگیر اماکن امواج ماکروویو را ارسال و این امواج با تغییر طول موج ثابتی به دزدگیر اماکن می رسند

به محض تغییر یا تحرکی در اتاق طول موج باز ارسال شده مانند قبل نخواهد بود و این تغییر طول موج نشانه ای برای تشخیص حرکت دزدگیر اماکن است.

در ادامه همین ویژگی  را در دوربین مداربسته بررسی می کنیم و نحوه عملکرد آن را برسی می کنیم.

دوربین مداربسته یکی از ویژگی های کاربردی که در حال حاضر در بیشتر دوربین مدار بسته ها وجود دارد قابلیت تشخیص حرکت است.

دوربین مداربسته با استفاده از این ویژگی می تواند با مقایسه فریم به فریم تصاویر آن ها را مقایسه کرده و نتیجه را اعلام می‌کند این ویژگی دوربین مدار بسته دو مزیتت دارد اول باعث بهینه سازی فضای ذخیره سازی شده و دو اینکه هشدار هایی مبنی بر ورود فرد یا شی ای ارسال می کند.

برای مثال فرض کنید که در مکان خلوتی مانند انبار کالا ها که افراد کمی در آنجا تردد می کنند دوربین داهوا با قابلیت تشخیص حرکت در نظر گرفته شده است به محض باز شدن در و ایجاد تحرک هشدار مبنی بر تشخیص حرکت به دارنده دوربین مداربسته ارسال می شود. 

بعضی از این دوربین مداربسته ها مانند داهوا با ذخیره یک فریم تصویر ثابت در هارد دوربین مداربسته تا ایجاد تغییر در تصویر فریم دیگری را ذخیره نمیکند. به این ترتیب حجم هارد دوربین مدار بسته بهینه سازی شده و می تواند در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی زیادی را انتظار داشت. برای دیدن دوربین مداربسته های بیشتر انجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]