اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157421423280
در دسترس نیست

خرید بهترین جک پارکینگی

کد: 140205157421423280

، تهران , (اخبار رسمی): اگر ساختمان نوسازی دارید یا برای درب پارکینگ منزل یا محل کارتان به دنبال جک پارکینگی هستید یک خبر خوب برای شما عزیزان دارم.

خرید بهترین جک پارکینگی
خرید بهترین جک پارکینگی

جک پارکینگ میلان 

شمایی که برای دیدن این خبر مشتاق هستید احتمالا برای باز کردن درب پارکینگ خود از موتور سیکلت یا خودرو خود پیاده میشوید و با کلید درب پارکینگ خود را باز میکنید.

باید بگویم که درگر لازم نیست در زمانی که هوا برفی یا بارانی است از وسیله نقلیه خود پیاده شوید شما میتوانید با استفاده از جک درب پارکینگ با فشردن یک دکمه از ریموت کنترل خود درب پارکینگ خود را از فاصله 200 متری هم درب پارکینگ خود را باز کنید.

در واقع امروزه با پیشرفت تکنولوژی برند های زیادی این جک های پارکینگی راتولید میکنند اما همه انها معتبر نیستند.

برند میلان یکی از بهترین جک های پارکینگی موجود در بازار است که طراحی زیبای ایتالیایی ان همچنین کیفیت ساخت بسیار عالی و مستحکم ان ان را از سایر برند ها متمایز میکند که شما میتوانید جک میلان را از فروشگاه تیک دور خریداری نمایید. 

مجموعه تیک دور در همه شهر های ایران دارای متخصص ها و تکنسین های ماهر برای نصب جک پارکینگ و تعمیر ان میباشد پس در هر کجای ایران که هستید خرید جک پارکینگ از فروشگاه تیک دور نباشید چرا که پس از خرید یک نصاب هم به صورت کامل برای شما جک پارکینگ مورد نظر را نصب خواهد کرد. 

با خرید جک پارکینگ دیگر لازم نیست در هوای سرد برفی و بارانی برای بازکردن درب پارکینگ از خودرو خود پیاده شوید فقط با فشردن یک دکمه حتی از فاصله 200 متری میتوانید درب پارکینگ خود را باز کنید. البته به یک نکته مهم توجه فرمایید که این جک های پارکینگی هر چند وقت یکبار باید سرویس و روغن کاری شوند و این کار باید حتما توسط یک  تکنسین انجام شود. 

شاید برای شما هم سوال باشد که جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی؟  همانطور که گفته شد این جک های پارکینگی چندین سال پیش از کشور هایی از قبیل ایتالیا وارد میشدند اما با ایجاد تحریم های اقتصادی وارد کردن انها دیگر امکان نبود و از لحاظ قیمت هم مناسب نبود چرا که قیمت بسیار بالایی دارند. اما  حالا در کشور ما این محصول با بهترین کیفیت تولید میشود و یک رقیب سرسخت برای برند های خارجی محسوب میشود. 

اما به یک نقطه قدرت جک پارکینگ که همان ایجاد امنیت برای خانه است اشاره کنیم.  شما میدانید که یکی از روش های رایج سرقت منازل باز کردن درب پارکینگ با خراب کردن قفل و یا شاه کلید است اما با استفاده از جک پارکینگی دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که اگر قفل درب را هم خراب بکنند نمیتوانند درب پارکینگی شما را باز بکنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک دور

شرکت تیک دور چندین سال است که در حوضه فروش جک پارکینگی فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید