اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237434323324
در دسترس نیست

بالابر پله رو مطمئن و ایمن را از کجا بخریم؟

کد: 140205237434323324

، (اخبار رسمی): بالابر پله رو که به صندلی پله پیما یا پله پیما نیز شناخته می شود، دستگاهی کاربردی است که به منظور انتقال افراد ناتوان و دارای مشکلات حرکتی و به ویژه معلولین و سالمندان از پله ها و برای بالا و پایین رفتن این افراد از پله های ساختمان ها طراحی و ساخته شده است.

بالابر پله رو مطمئن و  ایمن را از کجا بخریم؟
بالابر پله رو مطمئن و ایمن را از کجا بخریم؟

برخی ساختمان ها هستند که امکان نصب آسانسور در آن ها نیست یا منازل مسکونی که به صورت دوبلکس ساخته شده اند و بالابر پله امکان دسترسی به طبقات فوقانی را به افراد دارای مشکلات  حرکتی میسر می سازند. استفاده از این وسیله مفید و کاربردی خصوصا در مجتمع های مسکونی، منازل طبقاتی و دوبلکس، ادارات و شرکت ها با طبقات متعدد و فروشگاه های چند طبقه بسیار کاربردی است و به کمک افراد ناتوان و دارای مشکلات حرکتی و همچنین سالمندان و کسانی که به دلیل جراحی یا مشکلات مفصل و استخوان امکان پیمایش از پله ها را ندارند، می آید. صندلی پله پیما امکان سقوط سالمندان از پله را تا حدود بسیار زیادی کاهش داده است و به ایمنی پیمایش پله توسط افراد دارای مشکلات حرکتی می افزاید.

پله پیما از کجا بخریم؟

شرکت دانش بنیان همیار مکانیک کوشا از سال 1395 در زمینه طراحی و تولید انواع وسایل و دستگاه های توان بخشی خصوصا بالابر پله رو، بالابر ویلچر و طراحی و ساخت انواع ویلچر تاشو فعالیت می کند و توانسته محصولات ارزشمند و باکیفیتی را روانه بازار کند. این شرکت با بهره گیری از نخبگان داخلی و تکنولوژی روز دنیا صندلی پله پیما را در سطح استانداردهای جهانی به تولید رسانده است. قیمت بالابر پله در همیار مکانیک کوشا بسیار اقتصادی است و با توجه به کیفیت عالی این محصولات خرید بالابر پله از این شرکت بسیار هوشمندانه و مقرون به صرفه خواهد بود.

انواع بالابر پله رو کدام است؟

پله پیماها بر اساس نوع ساخت پله و فیزیک آن ها و اینکه دارای پاگرد باشند یا نباشند در دو نوع پله رو گردشی و پله رو مستقیم ساخته می شوند.

پله رو مستقیم:

زمانی که پله ساختمان و مجتمع بدون پاگرد و در یک مسیر مستقیم ساخته شده باشند، مدل پله رو مستقیم یا صندلی پله پیمای مستقیم کاربرد پیدا می کند. این پله پیما سالمند یا فرد معلول را در یک مسیر مستقیم به بالای پله برده یا از بالا به پایین انتقال می دهد. پیمایش پله پیما بسیار ایمن و بدون خرابی پله ها صورت می گیرد و قابلیت جابجایی دارد. این بالابر پله فضای بسیار کمی را می گیرد و دست و پا گیر نیست. همچنین دارای موتور قوی و بی صدا بوده و بسیار نرم و راحت فرد را به بالا یا پایین پله انتقال می دهد.

پله پیمای گردشی

زمانی که راه پله ها دارای پاگرد باشند یا مسیر پله ها یک مسیر منحنی و چرخشی باشد، صندلی پله پیمای گردشی کاربرد پیدا می کند. این پله پیما تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به مدل مستقیم دارد و می تواند فرد دارای مشکل حرکتی یا سامند را از چند پله چرخشی و پاگردهای مابین آن انتقال دهد. ریل های انتقال این پله پیما با پیچ و مهره و بسیار ایمن و کم جا بر روی پله ها نصب شده و صندلی پله پیما بر روی این ریل جابجا می شود. از آنجایی که بسیاری از ساختمان ها خصوصا ساختمان های قدیمی یا مجتمع های اداری و تجاری امکان صرف هزینه های گزاف و تخریب به منظور نصب آسانسور را ندارند، پله پیمای گردشی بسیار کاربردی و مشکل گشا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان