اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020702749469207
در دسترس نیست

با هدف گسترش خدمات مبتنی بر فناوری دیجیتال و آسان‌سازی دانش روز جهانی

شمیم نرم‌افزار دانش سامانه احراز هویت کسب و کار و نرم‌افزارهای شما

کد: 14020702749469207

، تهران , (اخبار رسمی): ایده‌ی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به دلایل مختلفی ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد. شاید شما صاحب یک کسب و کار نوپا (استارتاپ) یا کارآقرین و یا یک شرکت دانش‌بنیان باشید و بخواهید از این طریق شرکت خود را معرفی و موجودیت خود را به افراد بیشتری اعلام کنید،

شمیم نرم‌افزار دانش سامانه احراز هویت کسب و کار و نرم‌افزارهای شما
شمیم نرم‌افزار دانش سامانه احراز هویت کسب و کار و نرم‌افزارهای شما

بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران عزیزمان را فراهم آورده و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار خواهد شد.

سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم‌افزاردانش با هدف گسترش خدمات مبتنی بر فناوری دیجیتال در تمامی جنبه‌های زندگی عموم کاربران و کسب کارها وآسان‌سازی دانش روز جهانی ایجاد شده است تا از یک طرف سهولت استفاده از خدمات نشر نرم‌افزار و خدمات دیگر برای عموم کاربران و در نتیجه فراهم‌کردن تجربه دلپذیر استفاده از خدمات غیر‌حضوری فناوری دیجیتال را برای آنها به ارمغان آورد و از طرف دیگر افزایش کارآیی، کاهش‌هزینه‌ها و در نتیجه سودآوری کسب‌وکارها را مهیا سازد.

سامانه جامع دیجیتالی راه اندازی شده است تا ضمن شتابدهی بر مسیر الگوی ارائه خدمات و اخذ مجوزهای نشر دیجیتال و خدمات متنوع دیگر در این حوزه را هموار کند. این رویکرد ارزشمند بیش از یک‎دهه است که در سامانه جامع دیجیتالی محقق شده است، رویکردی که آینده خدمات و مجوزهای نشر را با کمک فناوری نوین دیجیتالی کم هزینه و مدیریت زمان بصورت غیر‌حضوری را تصمین کرده و زمینه حرکت در مسیر ارائه خدمات متنوع دیگر درآینده را فراهم خواهد کرد.

سامانه غیر‌حضوری به مدیران پروژه‌های نرم افزاری مختلف به آن‌ها کمک می‌کند که مدیریت و کنترل بهتری بر روی امور اخذ مجوزها و دیگر خدمات مربوط به نرم‌افزار خود را بصورت غیر‌حضوری پیگیری نماید تا با اخذ مجوز، آینده نرم‌افزار‌شان را در برابر کپی‌برداری و تقلب تضمین کنند.

در این راستا کلیه افراد حقیقی و حقوقی و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی برای اخذ مجوز نرم‌افزار و پیگیری کارها مربوط به آن را از طریق همین سامانه انجام دهند و با اخذ مجوز در مقابل کپی‌برداری و تقلب، هوشمندانه نرم‌افزار خود را مدیریت کنند و به این ترتیب بدون اتلاف زمان وعدم هزینه‌های اضافی بصورت غیر‌حضوری در روند کار اخذ مجوزهای مربوطه تسهیل صورت می‌گیرد.سامانه جامع دیجیتالی مبتنی بر بروز رسانی با در‌نظر گرفتن سه هدف اساسی دقت، امنیت و سرعت، طراحی و ارائه شده، به طوری که توانسته تاکنون درخواست کاربران را پاسخگو باشد.

نگاه سازنده سامانه جامع دیجیتالی در توسعه فضای مجازی غیر‌حضوری کشور

سامانه جامع دیجیتالی به‌عنوان سامانه‌‌ای پیشرو دراین زمینه، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که از جمله این امکانات می‌توان به‌دریافت مجوز نشر نرم‌افزار توسط این سامانه، و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز تولید‌کنندگان نرم‌افزار و تسهیل درانجام اخذ مجوزهای نرم‌افزاری و خدمات مربوطه و با حمایت از دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه خدمات نرم‌افزاری کشور در بخش‌های مختلف، اقدامات ارزنده‌ای را بصورت غیر‌حضوری برای کاربران خود فراهم آورده است.

سامانه جامع دیجیتالی با رویکرد در توسعه فضای مجازی غیر‌حضوری یک سامانه کاربرمحور و مسئولیت‌پذیر است. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به‌محل، پس از مراحل قانونی، از مرکز توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی مجوز خود را بصورت برخط ( آنلاین ) دریافت کنید.

با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی، به سادگی یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از ملزومات همه‌ی تولید‌کنندگان و کسب و کارهایی است که قصد دارند خدمات یا محصول خود را در فضای اینترنت با جامعه‌ی گسترده‌ی کاربران ارائه کنند. ایده‌ی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به دلایل مختلفی ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد. شاید شما صاحب یک کسب و کار نوپا (استارتاپ) یا کارآقرین و یا یک شرکت دانش‌بنیان باشید و بخواهید از این طریق شرکت خود را معرفی و موجودیت خود را به افراد بیشتری اعلام کنید،

شاید صاحب یک کسب و کار و یا یک تولید‌کننده باسابقه باشید که با اطلاع از پتانسیل موجود دراینترنت و کاربران بالقوه‌ی حاضردراین فضا تصمیم گرفته‌اید خدمت یا محصول خود را به صورت برخط ( آنلاین ) نیزعرضه کنید.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزاردانش ناشردیجیتال ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه خدمات دیجیتالی غیر‌حضوری با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در این حوزه، توانسته است سهم مناسبی را در بین کاربران خود در ایجاد طراحی سایت رسمی و اخذ مجوزهای قانونی ازمرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، تولید نرم‌افزار و ارائه خدمات غیر‌حضوری متنوع دیگر داشته باشد.

با کمک تیکت این سامانه، کاربر می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در محل، پس از ثبت درخواست، ارتباط برقرار نموده و پس از احراز هویت، خدمات دیجیتالی قابل ارائه را دریافت کنند. بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران عزیزمان را فراهم آورده و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب