اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021115780499207
در دسترس نیست

فناوری‌های دیجیتال با رویکرد ارتقای بهره‌وری، افزایش رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال

طلوع کسب و کار‌های دیجیتال از پنجره سامانه جامع دیجیتال

کد: 14021115780499207

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه فناوری دیجیتال برای حل بسیاری از مشکلات کشور یک الزام است. فناوری‌های دیجیتال مسیری را فراهم می‌کنند که طی آن، کاربران قادرهستند به شبکه خدمات متصل شوند اعم از اینکه آنچه آنها می‌خواهند و آنچه آرزو دارند، دسترسی داشته باشند.

طلوع کسب و کار‌های دیجیتال از پنجره سامانه جامع دیجیتال
تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی می‌توانید از خدمات دیجیتالی بهره مند شوید

این سامانه به‌عنوان سامانه ای پیشرو در ارائه خدمات جامع دیجیتالی با ایجاد زیرساختی قوی در حوزه خدمات دیجیتال، طیف وسیعی از خدمات متنوع را در هر زمان و هر مکان در اختیار کاربران خود قرار داده است.

امروزه فناوری‌های نوین دیجیتال با رویکرد ارتقای بهره‌وری، افزایش رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال به عنوان یکی از رویکردهای غالب در اغلب کشور‌های جهان درآمده است. توسعه فناوری دیجیتال برای حل بسیاری از مشکلات کشور یک الزام است. فناوری‌های دیجیتال مسیری را فراهم می‌کنند که طی آن، کاربران قادرهستند به شبکه خدمات متصل شوند اعم از اینکه آنچه آنها می‌خواهند و آنچه آرزو دارند، دسترسی داشته باشند.

طراحی و راه‌اندازی سایت در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش اساسی دارد. این سایت‌های دیجیتالی نظاماتی هستند که موجودیت‌ها روی آن ساخته می‌شوند و برای همه دسترس‌پذیر است. سایت موفق آن سایتی است که به وسیله افراد توانمند، نوآوری را افزایش می‌دهد، کسب و کارها را ایجاد می‌کند و ایده‌های جدید را پرورش می‌دهد و به تبع آنها، بازارها و جامعه را تغییر می‌دهد. نقش طراحی سایت و راه اندازی آن در اقتصاد دیجیتال شامل سهولت در انتقال داده ها دانسته شده است.

امروزه تحول دیجیتال برای همه مشاغل از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا شرکت‌ها و کارخانه‌هایی با چند صد کارمند به یک امر ضروری تبدیل شده است. واقعیت این است که دیجیتالی شدن یک راهکار جدید و نوآورانه‌ است و در واقع هسته اصلی کسب‌وکار شما را هدف قرار می‌دهد.

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید کسب‌وکارتان را به سمت تحول دیجیتال هدایت کنید، باید به خاطر داشته باشید که قرار است بسیاری از تفکرات، فرایندها، اقدامات، ارزش‌ها، اهداف و… را با استفاده از یک تفکر دیجیتال مناسب متحول کنید که این موضوع در نهایت روی خروجی کار شما، هزینه، زمان و روابطی که با کاربران خود دارید تاثیر مستقیم خواهد داشت.

چه کسب و کار بزرگ داشته باشید و چه کوچک، راه‌اندازی و طراحی سایت می‌تواند تعداد کاربران شما را چندین برابر کند. چرا که امروزه بسیاری از افراد برای اطلاع از هر چیزی و پیدا کردن کالا و خدمات، ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. در صورتی که بتوانید به نیازهای کاربران در حوزه کاری‌تان پاسخ مناسبی ارائه دهید، کاربران زیادی با شما آشنا خواهند شد. در نهایت با افزایش کاربران، سود بیشتری به دست می‌آورید.

طراحی انواع وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و...، برند‌سازی تخصصی تولید محتوا، تولید محتوای سایت، تبلیغات در گوگل، بهینه سازی و پشتیبانی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، شرکتی و....، طراحی سایت بصورت غیر‌حضوری مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتبار، دسترسی آسان و بازاریابی گسترده دارد. اما از میان همه آن‌ها، امکان دسترسی همیشگی و از همه جا، مهمترین مزیت به شمار می‌رود.

این مرکز بعد از طراحی و راه اندازی سایت کسب و کار شما، این امکان را برای شما فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب‌سایت خود دریافت نمائید. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و کاربران بیشتر اعتماد کنند.

این سامانه قصد دارد تا به شیوه‌ای مناسب ضمن آشنایی کاربران با فناوری‌های نوین دیجیتال و امکان تاثیرگذاری کاربران با هزینه کمتر برای حضور فعال درفضای مجازی و نگاه واقعی به زندگی دیجیتال با درنظر گرفتن قدرت اقتصادی، نو‌آوری، فرهنگ کار و تلاش، تولید و پشتیبانی، مانع زدایی از تولید، خدمات درخلق ارزش فناورانه و موتورمحرک تسریح در گره گشایی از تولید و خدمات دیجیتال باشد.

تغییر سبک زندگی در جوامع امروز، برخورداری از خدمات مطلوب مبتنی بر فناوری دیجیتال در هر کسب وکار را به یک خدمت ضروری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده‌ است. تا آنجا که یکی ازعوامل بنیادی برای انتخاب این سامانه توسط کاربران، امکانات متنوع و سهولت استفاده از خدمات سامانه جامع دیجیتالی است.

این سامانه به‌عنوان سامانه‌ای پیشرو در ارائه خدمات جامع دیجیتالی با ایجاد زیرساختی قوی در حوزه خدمات دیجیتالی، طیف وسیعی از خدمات متنوع را در هر زمان و هر مکان در اختیار کاربران خود قرار داده است. این خدمت موجب می‌شود تا کاربران خدمات دیجیتالی خود را به‌راحتی از طریق اتصال به اینترنت و بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی انجام دهند.

در واقع کاربران تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی می‌توانند از خدمات دیجیتالی سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش بهره‌مند شوند و بدون نیاز به حضور در مرکز، بسیاری از خدمات دیجیتالی خود را انجام دهند.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه و ارائه خدمات دیجیتالی اینترنتی بیانگرعملکرد بهتر و توجه مستمر به بهبود خدمات و موفقیت در کسب رضایت کاربران است. طلوع کسب و کار‌های دیجیتال خود را از پنجره سامانه جامع دیجیتالی مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]